Online heeft geen zin als je geen xboxlive gold hebt. Dan kan je dus ook niet MP online split screen Gewoon split screen kan natuurlijk wel, aangezien dat offline is.
Dat weet ik niet... Hij maakt voor combat training idd wel verbinding met xboxlive, dus dat zou ik niet weten. Maar Black Ops is echt een spel gemaakt voor de MP, dus waarom niet gewoon livegold dan??
Dat weet ik niet... Hij maakt voor combat training idd wel verbinding met xboxlive, dus dat zou ik niet weten. Maar Black Ops is echt een spel gemaakt voor de MP, dus waarom niet gewoon livegold dan??
Je meot Xbox live gold hebben voor combat training, dat klopt ja. Maar Black ops is tien keer leuker als je ook online speelt. Meeste mensen kopen black ops voor de multiplayer (zoals ik, ben niet eens met de story begonen)