Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2002, 21:49
Voetbowl
Voetbowl is offline
Kan je nou wel of niet een soa krijgen van vingeren en beffen? IK weet het niet. Als ik met mijn vriendje sex heb en hij vingert me is het nu al een aantal keer voorgekomen dat ik begon te bloeden. Dat komt denk ik omdat ik nog maagd ben. Momenteel doet het een beetje pijn in mijn vagina, maar dat komt denk ik doordat ik ben gaan bloeden.
En kan sperma/voorvocht door je ondergoed heenkomen?
Oud 02-01-2002, 22:18
oddball55
oddball55 is offline
je kan een soa oplopen door

Bloed-bloed contact
of
bloed-sperma contact

Als het sperma door je onderbroek heen komt zit het natuurlijk nog niet bij je eicel die weg is net zolang als route 66
Oud 02-01-2002, 22:58
Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
oddball55 schreef:
je kan een soa oplopen door

Bloed-bloed contact
of
bloed-sperma contact

Als het sperma door je onderbroek heen komt zit het natuurlijk nog niet bij je eicel die weg is net zolang als route 66
Tis toch niet zo dat een soa alleen kan komen door sperma(of bloed)/ bloed contact?

Oud 03-01-2002, 01:23
Adamh
Adamh is offline
Hoewel HIV via bloed gaat, gaan zover ik weet de meeste andere soa's via het sluimvlies. Deze komt behalve daar beneden ook daarboven voor... Bij beffen/pijpen kunnen er dus ziektes worden overgedragen. Vingeren? als je het niet aflikt zou dat denk ik geen probleem moeten zijn hehe
Oud 03-01-2002, 08:28
prikkeldraad19
prikkeldraad19 is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:
Tis toch niet zo dat een soa alleen kan komen door sperma(of bloed)/ bloed contact?

klopt!
Ik weet het ook niet allemaal precies, maar ik weet dat Herpes Genitalis/Herpes Libialis over te dragen is door huid op huid contact, dus daar komt absoluut geen bloed of ander lichaamsvocht bij kijken.
Oud 03-01-2002, 09:10
GiFkOnIJn
GiFkOnIJn is offline
Citaat:
Miss Quasy schreef:

er bestaat ook nog zoiets als vrouwlijk vocht.. niet óns overal de schuld van geven he ..
Oud 04-06-2011, 21:24
Hans Berger
Hans Berger is offline
Ik zou toch altijd oppassen, altijd een condoom dragen! ook wanneer je niet neukt!
Oud 05-06-2011, 10:09
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Ik zou toch altijd oppassen, altijd een condoom dragen! ook wanneer je niet neukt!
En ik zou oppassen geen topics te uppen die al 9 jaar oud zijn...
Oud 05-06-2011, 11:19
Verwijderd
En ik zou oppassen met rondlurken op het seksualiteit gedeelte van een scholierenforum op je 46e.
Oud 05-06-2011, 12:00
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
En ik zou oppassen met rondlurken op het seksualiteit gedeelte van een scholierenforum op je 46e.
Die discussie is in het verleden op het toenmalige Feedbackforum al eens gevoerd. Ik heb toen voorgesteld dat ik het zou nalaten over mijn eigen seksuele ervaringen te praten als dat, op wat voor manier dan ook, storend zou zijn voor de andere forumbezoekers. Iedereen heeft zich daar toen in kunnen vinden. Indien jij meent dat er aanleiding voor bestaat om die discussie opnieuw te starten stel ik voor om dat in het forum Beleidszaken te doen.
Oud 05-06-2011, 13:31
Verwijderd
Ja, die discussie heb ik nog meegekregen (Damn, wat kom ik hier al lang ), en ik heb er zelf nooit een probleem mee gehad. mathfreak heeft nooit enige 'grenzen' overschreden wat mij betreft en gebruikte dit forum juist om mensen antwoord te geven op de 'technische' vragen omtrent seksualiteit.

Ik snap dat het een beetje 'shady' overkomt, maar volgens mij zijn er vele oudgedienden die het met me eens zijn.
Oud 05-06-2011, 14:38
Em.
Em. is offline
Citaat:
En even kijken of je niet toevallig met een heul oud topic te maken hebt. + slotje
Topic gesloten

Regels voor berichten