|
|
|
|
Hoewel HIV via bloed gaat, gaan zover ik weet de meeste andere soa's via het sluimvlies. Deze komt behalve daar beneden ook daarboven voor... Bij beffen/pijpen kunnen er dus ziektes worden overgedragen. Vingeren? als je het niet aflikt zou dat denk ik geen probleem moeten zijn hehe
|
|
||
|
Citaat:
Ik weet het ook niet allemaal precies, maar ik weet dat Herpes Genitalis/Herpes Libialis over te dragen is door huid op huid contact, dus daar komt absoluut geen bloed of ander lichaamsvocht bij kijken.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|
Verwijderd
|
Ja, die discussie heb ik nog meegekregen (Damn, wat kom ik hier al lang
), en ik heb er zelf nooit een probleem mee gehad. mathfreak heeft nooit enige 'grenzen' overschreden wat mij betreft en gebruikte dit forum juist om mensen antwoord te geven op de 'technische' vragen omtrent seksualiteit.Ik snap dat het een beetje 'shady' overkomt, maar volgens mij zijn er vele oudgedienden die het met me eens zijn.
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Lichaam & Gezondheid |
SOA ? :s unnamed | 5 | 20-11-2010 16:34 | |
| Seksualiteit |
Soa's bij beestjes Ske* | 9 | 25-06-2006 13:21 | |
| Seksualiteit |
angst soa's verpest zin in seks kiddiestyle | 35 | 02-12-2005 20:27 | |
| Seksualiteit |
soa's brightlight | 2 | 23-11-2004 21:31 | |
| Lichaam & Gezondheid |
geen soa's, hoe groot de kans dan wel HIV? devilcat | 6 | 22-03-2004 19:50 | |
| Lichaam & Gezondheid |
Verband tussen soa's en opleidingsniveau !SuperCalimero! | 8 | 09-12-2003 16:10 | |