Advertentie | |
|
![]() |
|
Rimburg is een ruim 800 zielen tellend kerkdorp dat sinds de gemeentelijke herindeling in 1982 deel uitmaakt van de gemeente Landgraaf in de Oostelijke ...
www.rimburg.nl/
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Schrodinger, wat was precies je bedoeling van de (juridische) naamzoek in het vorige topic? Ik was te lui om terug te lezen.
OM mag inderdaad beslissen of een zaak voor de rechter komt, zij hebben de vervolgingsmonopolie en kijken o.a. naar slagingskans bij de beslissing of ze iemand gaan vervolgen. Veel zaken halen de rechter niet, al zijn ze illegaal, omdat de strafkans erg klein is, omdat er bijv. sprake is van noodweer. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Anyway ik vond dit nogal vreemd en ik zat daar echt met zo'n Wtf-gevoel. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik neem zelf aan dat ze daar niet allemaal zaken van maken want dan zijn ze bezig tot ze een ons wegen, maar ik vond het zo vreemd. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Dom. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd