Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
http://pauwenwitteman.vara.nl/Uitzen...33474d217175d8
Ook in de categorie Pauw en Witteman. 5:32 als ik me niet vergis |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() (en ik had het meteen al verbeterd hoor ![]()
|
Verwijderd
|
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
En ik wilde ook heel scherp "Oncorrect taalgebruik #15" posten, dus ik had de grap ook gemist
![]() Ik wilde eigenlijk ook een Engelstalig "gedicht" van een klasgenoot posten, maar ik durf niet want dan weet ze meteen wie ik ben als ze hier ooit verdwaalt raakt. Maar het was echt afgrijselijk, ze gebruikte gewoon totaal de verkeerde woorden waardoor het helemaal niet meer duidelijk was wat ze nou eigenlijk bedoelde te zeggen. Een beetje zoals die Oekraïner praat in Everything Is Illuminated, maar het was meer pijnlijk dan grappig irl ![]() Argh, dit houdt me echt bezig ![]() |
![]() |
|
spoiler of www.pastebin.com ;o
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zag vandaag een bordje hangen bij een soort sluiproute tussen twee gebouwen die niet altijd geopend is (als gebouw A dicht is, is de sluiproute tussen A en B ook dicht). Maar er staat; 'Deze deur is gesloten van ma t/m vrij van 8 tot 20 uur.' Hmm... iemand heeft zich vergist tussen 'gesloten' en 'geopend' of bedacht zich halverwege dat hij iets anders wilde zeggen ![]() |
![]() |
|
|