Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Wat er misschien verschillend is, is de inhoud... ik laat immers pas erg laat de ware betekenis van dit alles doorschijnen. Terwijl het natuurlijk ook al in de titel duidelijk wordt dat er een addertje onder het gras zit: een wilg die noten verliest, dat kan natuurlijk niet. Het gaat dan ook over een verlies van iemand die aangevoeld werd als familie, maar dat niet echt was. Kan wel eens voorvallen bij vrienden, of de relatie tussen stiefmoeder/vader en kind van partner. Ik geef toe: dat laatste geval is niet direct waarover ik het had, maar het eerste daarentegen. Niemand anders meer geroepen om een reactie te posten? Ratsja, jij alvast bedankt ![]() ![]() Groetjes, Dreampoet
|
het is mooi... en als je dan de wanhoop hoort in het liedje 'Lady D'Arbanville' van Cat Stevens, van de man die niet wil geloven dat zijn liefste dood is... dan raakt het nog veel dieper... het is werkelijk schrijnend.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |