Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-05-2011, 01:33
FrankB93
FrankB93 is offline
Ik heb een relationeel probleem en hoop wat advies te kunnen winnen.

Laat ik maar beginnen, we hebben elkaar ongeveer 2 jaar geleden ontmoet op een kamp.
laten we zeggen 'het was liefde op het eerste gezicht'.
Toen het nacht was is ze naar me toegekomen en ging ze bij me slapen, we hebben toen beetje gezoend enzo.

We vonden elkaar echt leuk, was echt helemaal gek op haar en zij op mij.
De 2e dag hebben we lekker gekletst over alles en nog wat, ze vroeg heb je condooms mee.
die had ik mee, en die nacht hebben we het gedaan.
De 3e dag gingen we allemaal weer naar huis.

Eenmaal thuis gingen we direct op msn om te praten met elkaar.
ik vroeg me af of seks niet een beetje te vroeg was, maar ze zei van nee hoor heb er echt van genoten.
ik zo van najaa oke.

We wouden elkaar zo graag zien maar zij woonde in noord-holland en ik in overijssel.
Gewoon niet overbrugbaar.
ongeveer 1 jaar later hebben we weer afgesproken in utrecht.
Ik voelde me zo gelukkig en zij ook.
We hebben echt iets samen we zijn perfect gemaakt, alles klopt.

Gisteren heb ik dus helemaal met die klote trein naar haar toegegaan en waren we weer lekker samen, veel gezoend en het ook weer gedaan.
We zijn echt perfect samen, ik zou niet zonder haar kunnen en zij niet zonder mij.

Maar die afstand is zo moeilijk te overbruggen, hebben jullie misschien advies.
of heeft iemand een teleport naar haar toe.
Ik moest gisteren echt janken .. ik miste haar meteen en precies dat moment belde ze mij en zij miste me ook en moest ook janken.

Ik ben 17 jaar en heb best wel strenge ouderss.. ik mag niet bij haar slapen omdat ze denken dat ik het dan met haar doe.
ik heb het al gedaan, hebben jullie misschien advies want ik zou echt graag bij haar willen slapen.
ik zou er met mijn ouder wel over willen praten maar ik weet niet hoe ik dat moet doen.
Dus alsjeblieft help mij.

kuss een jongen in nood
Advertentie
Oud 04-05-2011, 05:27
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik neem aan dat jullie nog steeds in Noord-Holland en Overijssel wonen?
Zo te zien ben je al een keer met de trein naar haar geweest, dus schijnbaar is dat wel goed te bereiken, het duurt misschien een beetje lang en het zal wel wat geld kosten.
Is het geen optie om elkaar om de week te zien? Dus week 1 komt zij naar jou toe en week 3 ga jij naar toe. Om de treinkosten dan laag te houden zou je een voordeelurenkaart kunnen kopen, dan krijg je 40% korting op je treinkaartje. Als je dan een weekendretour koopt zijn de kosten maximaal 25 euro. Omdat je elkaar om de week ziet en je omstebeurt bij elkaar bent, kost dit idee je 'maar' 25 euro per maand.

Maar, nu nog met je ouders praten. Zij moeten het eerst goed vinden dat dit meisje een weekend (of een dag?) bij jou langskomt. Misschien moet je je ouders eerst laten zien dat je te vertrouwen bent. Nodig het meisje uit en slaap bijvoorbeeld in aparte kamers. Zo kunnen je ouders wennen aan het idee en ik vermoed dat jij toch wel seks hebt, ondanks het in aparte kamers slapen Het is misschien niet leuk en ideaal, maar als je ouders daardoor meer vertrouwen krijgen in jou dan moet dat het waard zijn.
Oud 04-05-2011, 05:33
Verwijderd
mwa, ik zou het voor de voeten gooien van je ouders, dat je al lang en breed seks hebt gehad. Dan kunnen jullie dat stukje in je gesprek alvast laten voor wat het is. Je bent 17, niet bepaald een leeftijd waarop ouders nog dingen kunnen 'verbieden'. Wel een leeftijd waarop je dingen zou moeten kunnen overleggen met je ouders. Wellicht kun je dit ook met je ouders bespreken. Als jij voldoende geld hebt, om zelf naar overijssel te reizen, en je schoolwerk lijdt er niet onder (dat is altijd zo'n lekker heet hangijzer voor die ouwe lui) dan heb je al een paar mooie dooddoeners van je ouders bij voorbaat omver geschopt.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2011, 06:27
Laura_x_
Laura_x_ is offline
Ik heb iets gehad met een jongen, die uit het onderste puntje van Zuid Holland kwam. Ik kom zelf uit Drenthe. Het was 3,5 uur reizen met de trein en daarna zat je nog een half uur tot een uur in de bus. Met OV was het inderdaad wel 'bereikbaar'.

Maar ik vond het echt verschrikkelijk, het afscheid nemen. Ik moest altijd janken bij het afscheid nemen, dan gaat er zo'n sterk verdrietig gevoel door je heen, dat kan ik niet uitleggen.

We zagen elkaar eens in de 2/3 weken een weekendje en in de vakanties.

En achteraf, ik was snel door mijn geld heen en hij ook.

Na ruim een jaar is het uitgegaan en daarin speelde de afstand ook een rol, maar dit was zeker niet de hoofdreden.

Ontopic:
Ik zou met je ouders gaan praten. Wat hierboven ook al is gezegd.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2011, 07:24
Kitten
Kitten is offline
Ikd enk dat de tips die hier staan al heel goed zijn, maar belangrijker lijkt me dat je moet bedenken dat je 17 bent. Laat zien aan je ouders dat je verstandig en volwassen kan zijn, en je vergroot je kansen enorm.

Ga dus naar ze toe met een plan (niet alleen een idee): hoe wil je de reis regelen, hoe ga je het geld regelen en hoe je kan zorgen dat je ouders het vertrouwen zodat je daar mag slapen. Regel bijvoorbeeld (als je dat nuttig lijkt) contact met haar ouders. Ik heb zelf in een situatie meegemaakt dat een kort telefoontje van mijn ouders met andere bezorgde ouders heel veel hielp (het ging niet over een vriendinnetje, maar toch).

Ik zou ook kijken of je het met ze kan hebben over seks. Natuurlijk weet ik niet of je een band heb met je ouders dat dit kan, maar het is wel belangrijk. Heel kort door de bocht: jongeren van jouw leeftijd hebben toch wel seks. Het is een beetje naief van je ouders om te denken dat ze je kunnen tegenhouden. Ze plaatsen je nu in een positie dat je moet liegen en dat lijkt me nooit goed. Leg ze bijvoorbeeld uit dat je heel goed weet wat je doet (en als je dat niet weet, ga alsjeblieft het hele sekswoordenboek doorlezen)
Oud 04-05-2011, 08:00
Verwijderd
Afstand kan problematisch zijn. Ik heb exen in Zwolle, Den Haag en Amsterdam, terwijl ik zelf in Belgisch Limburg woon. Dat is voor mij al zo'n 3 uur met de auto (Den Haag iets minder), laat staan hoe lang het voor hen reizen was met het ov. En toch werkte het. Geldtekort zul je dan waarschijnlijk snel hebben, maar over het algemeen moet het het waard zijn. En dat was het ook. Afstand is bij ons nooit een reden geweest om het uit te maken. Maar goed, dan waren wij ook al boven de 20, dan is dat allemaal iets makkelijker natuurlijk.

Mijn ouders lieten overigens ook niet toe dat mijn ex voor mijn 18e bij mij sliep, maar ze waren niet zo dom om te denken dat er nog niets gebeurd was. En oogluikend hebben ze toen toegestaan om wel eens bij hem te blijven slapen. Maar die jongen woonde dan ook op fietsafstand.
Met citaat reageren
Oud 04-05-2011, 13:10
Verwijderd
Dat is helemaal geen grote afstand aansteller. Gewoon ns kortingskaart halen zodat je haar elk weekend in de geplukte-kippen-stand kan leggen.

Oh, en tegen je ouders zeggen dat je bij een vriend logeert. Of gewoon zeggen dat je het die chick al vaak zat heb genomen dus dat ze daar ook niet meer zo moeilijk over moeten doen.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2011, 20:46
FrankB93
FrankB93 is offline
Dankje voor jullie reacties.
ik heb er echt wat aan
Oud 10-05-2011, 16:08
Verwijderd
schreeuw eens keihard over tafel: DAT VAN DIE SEX IS TE LAAT WANT IK HEB HET TOCH AL GEDAAN!

(Mijn vriendin heeft dat ook gedaan. Zij mocht ook niet bij haar vriend slapen en toen schreeuwde ze dat over tafel en na een donderende ruzie mocht ze uiteindelijk wel in het weekend bij hem overnachten.)
Met citaat reageren
Oud 10-05-2011, 18:26
Verwijderd
Citaat:
schreeuw eens keihard over tafel: DAT VAN DIE SEX IS TE LAAT WANT IK HEB HET TOCH AL GEDAAN!

(Mijn vriendin heeft dat ook gedaan. Zij mocht ook niet bij haar vriend slapen en toen schreeuwde ze dat over tafel en na een donderende ruzie mocht ze uiteindelijk wel in het weekend bij hem overnachten.)
Lijkt me niet de beste methode.
Volgens mij hebben alle ouders over het algemeen toch wel het liefste dat hun kind eerlijk is. Ik zou toch proberen op een rustig moment een serieus gesprek te beginnen.
En dan ook eerlijk vertellen dat je het al gedaan hebt. Als je dat verteld en dan niet op een uitlokkende manier maar gewoon eerlijk vertellen, dan zullen je ouders het uiteindelijk wel waarderen dat je het ze eerlijk verteld hebt. Succes in ieder geval
Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 19:25
Borneoplein
Borneoplein is offline
Ik heb ook hele strenge ouders en een beetje hetzelfde als jou maar ze weten dat ik van uitgaan hou door heel het land. Mag ook niet van mijn ouders daar slapen maar ik ga dan gewoon met een vriend naar een feest ( niet echt ). Hij slaapt dan in een hotel in de buurt en ik ben bij haar. Tot nu toe zijn mijn ouders er niet achter gekomen. misschien mag jij dat ook wel. Het is maar een tip hopelijk heb je er wat aan.

p.s. Die vriend is trouwens Hiphopper en heeft aardig wat geld daarom heeft hij het er voor over om een vriend in nood een beetje te helpen Groetjes A-dammer
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten