![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() natuurlijk kan het soms onhandig zijn, maar als een kerel het alleen maar om je borsten doet dan zit er sowieso wel iets fout |
![]() |
||
Citaat:
![]() Oh, en volgens mij lijk je met grote borsten dikker, maar dat weet ik niet helemaal zeker. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
waarom zou je als meisje met A niet op je rug moeten liggen zonder bh? ![]() leg het es uit voor een onwetend jongetje ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Of, als je het op een andere manier bedoeld, het verschil tussen een A en B cup is nog geen halve kg, dus daar gaat de weegschaal niet anders van staan. Waar ze het over hebben met op je rug liggen, is dat je borsten geen vaste vorm hebben, als je gaat liggen zijn ze meer over de breedte verspreid, en minder in de diepte, dus lijken ze minder groot. Net als je bovenbenen wanneer je gaat zitten, dan zijn ze platter. Laatst gewijzigd op 11-01-2011 om 00:00. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Heb zelf een A/B cup (hangt af van de bh). Niet enorm groot dus, maar ook niet heel klein. Had best graag net een maatje groter (volle B-cup/kleine C-cup) willen hebben, maar ja, je kan niet alles hebben en ik vind het ook zeker niet waard om plastische chirurgie te ondergaan. Met de juiste BH en kleding kan je ze ook makkelijk wat groter/voller laten lijken, en de enige die mij naakt ziet is mijn vriend, en hij is sowieso blij met me, onafhankelijk van hoe mijn borsten er uit zien
![]()
|
Verwijderd
|
Ik vraag me wel af he, iedereen die hier zegt dat haar borsten niet meer groeien, merken jullie wel verschil als jullie aan/afvallen? Ik ben het afgelopen jaar best een jojo geweest qua gewicht en ik merk dat meteen aan mijn borsten. Er zit met vijf kilo verschil wel een hele cupmaat tussen, lijkt het wel.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou dat geloof ik niet bij iedereen. Ik was naar de huisarts gegaan een tijd geleden. En die had ze ''bekeken'' En ze zei dat ze niet meer zouden groeien omdat de ringen van klieren geloof ik, die waren er allemaal al. Ik weet niet precies meer hoe dat heette, maar het kwam er dus op neer dat ze niet meer zullen groeien. En dit was op mijn 16e.
En ik heb trouwens ook geprobeerd aan te komen en dit was ook zeker wel gelukt, maar dan ging het vet niet naar mijn bovenlichaam.... Alleen maar op mijn heupen, billen en benen.... Dus daar werden mijn borsten ook niet groter van. Maar als je af gaat vallen dan veranderd dat weer wel.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
maar vet tieten zijn meestal niet zo aantrekkelijk om eerlijk te zijn... lijkt mij geen succesverhaaltje Citaat:
het is gewoon de vorm! oeeeerrrrrinstinct ![]() ![]() |
![]() |
|
Het is zeker niet alleen om de melk, nee.
![]() |
![]() |
|
ik ben heel blij met mijn B/kleine C, en mijn vriend ook.
en meiden hoeven zich eigenlijk helemaal niet druk te maken over hun borsten, want zo ingveer alle jongens die ik ken vinden de kont bij de meiden veel leuker en mooier dan borsten ![]() maar zelf vind ik idd ook C max t mooiste
|
Ik had vandaag nog iets gelezen over waarom mannen zoveel hebben met borsten, dat was in de Kijk (er staat een naakte zilvere vrouw op de voorkant, als je de details wilt weten). Ik heb geen idee meer waarom. Het zal wel bij de man horen om borsten mooi/leuk/sexy/geil te vinden. But I don't know.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
wat vinden meisjes geil Geileboy8 | 6 | 01-11-2014 10:48 | |
Lichaam & Gezondheid |
wat vind jij mooi aan jezelf? DaichiDechu | 118 | 27-09-2012 19:48 | |
Liefde & Relatie |
Wat vind jij het mooist aan het uiterlijk van je partner? Verwijderd | 79 | 05-02-2006 10:56 | |
Seksualiteit |
kont of borsten? saturday | 177 | 21-10-2004 21:55 | |
Seksualiteit |
Vind jij je lichaam mooi? Super-Eefjuh | 158 | 22-05-2003 15:00 | |
Lichaam & Gezondheid |
Voor de meiden: ben jij tevreden met je borsten? *Sneeuwmuts* | 95 | 08-03-2003 17:10 |