Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-01-2011, 20:36
Dylan AFCA
Dylan AFCA is offline
heb je liever meiden met of zonder inkijk, hoe groot moeten der bloemkolen zijn en wordt je opgewonden of geil van meiden met inkijk.

Laatst gewijzigd op 07-01-2011 om 20:51.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2011, 20:43
Em.
Em. is offline
Edit: een topic over meningen over borsten dus.

Persoonlijk word ik niet opgewonden van borsten, vind ik ze wél mooi (indien het mooie borsten zijn dan), maar moeten ze niet opgepompt groot zijn en zo. Borstvergroting kan ik wel begrijpen, als je AA/A hebt, maar dan niet tot D oid. Oh, en B vind ik het mooist, qua formaat.

Laatst gewijzigd op 07-01-2011 om 20:58.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2011, 21:59
gerard321
gerard321 is offline
kleine c is perfect en nee word niet geil van inkijk of zo
Met citaat reageren
Oud 07-01-2011, 22:13
DJ-Pim
DJ-Pim is offline
inkijk 4 life jongen niet al te groot gaat later hangen
Oud 08-01-2011, 10:55
DmCraanen
DmCraanen is offline
alles rond C is mooi qua grootte, inkijk maakt niet zo veel uit - ligt meer aan het soort meisje en de kledingstijl die ze heeft. Als een beetje decolete bij d'r stijl past is dat prima maar niet voor het 'decolete' zijnde. Ben ook niet echt iemand die bij elk willekeurig meisje nou even naar binnen gaat staren. Dan liever direct een praatje maken!
Oud 08-01-2011, 12:06
DAH
DAH is offline
Niet te klein, maar zeker niet groot, en zeker (!!!) niet met plastische chirurgie! Soms is het daarna zo vershrikkelijk onecht en groot. Nee, geef mij dan toch maar een kleinere cupmaat. Maar dus ook weer niet plat.
Oud 08-01-2011, 12:23
CelineB
CelineB is offline
inkijk? jaah dat is wel goed. Maar niet als je verkeerde aandacht krijgt van Jongens..
Oud 08-01-2011, 15:26
goeieboeie
goeieboeie is offline
het of zonder inkijk maakt mij opzich niet uit, hangt wel een beetje af van wat voor type het is. Ik word er niet geil van ofzo...
Cupmaat B is mooie maat vind ik hoor, ik ben niet zo van het grote.
Oud 08-01-2011, 15:54
likker
likker is offline
mooie dikke strake tieten is het mooist maat B of zo met een dikke inkijk. daar geil ik wel op. maar het liefst zie ik ze naakt
Met citaat reageren
Oud 08-01-2011, 18:45
ladygagafan1
ladygagafan1 is offline
b met inkijk. Of ik er opgewonden van raak? Geen idee ik heb ze nog nooit met inkijk gezien van mijn leeftijd...
Oud 08-01-2011, 19:13
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
inkijk? jaah dat is wel goed. Maar niet als je verkeerde aandacht krijgt van Jongens..
Welke goede aandacht probeer jij te bereiken door inkijk te hebben, dan?
Oud 08-01-2011, 21:13
Rysair
Rysair is offline
C heeft mijn voorkeur. Te klein, maar ook te groot, vind ik wat minder eerlijk gezegd. Inkijk word ik niet geil van, eigenlij k vind ik dat arrogant ovekomen.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2011, 22:38
Em.
Em. is offline
Citaat:
Niet te klein, maar zeker niet groot, en zeker (!!!) niet met plastische chirurgie! Soms is het daarna zo vershrikkelijk onecht en groot. Nee, geef mij dan toch maar een kleinere cupmaat. Maar dus ook weer niet plat.
Niet te klein, maar ook geen borstvergroting? En als je nu van AA naar A of B wilt? Dan kan ik er wel inkomen, op zich. Maar inderdaad niet van 'oké' naar 'huge'.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2011, 00:47
bakfietsje2
bakfietsje2 is offline
alle borsten zijn mooi ;-)
veel of weinig inkijk, cup D of A
enige waar het verkeerd kan gaan voor mij is als het te groot is, echt gigantisch weetjewel... ma da is toch alleen maar bij heeel weinig dames
Met citaat reageren
Oud 09-01-2011, 10:48
DAH
DAH is offline
Citaat:
Niet te klein, maar ook geen borstvergroting? En als je nu van AA naar A of B wilt? Dan kan ik er wel inkomen, op zich. Maar inderdaad niet van 'oké' naar 'huge'.
Met plastische chirurgie en borsten denken ik eigenlijk altijd aan die huge dingen.
Oud 09-01-2011, 11:09
anoniem1998
anoniem1998 is offline
nja zelf heb ik nu een A cup maar ik zou wel graag een C cup willen hebben als ik ouder ben 16 ofzo en teveel in kijk vind ik niet echt mooi
Met citaat reageren
Oud 09-01-2011, 11:14
bakfietsje2
bakfietsje2 is offline
Citaat:
nja zelf heb ik nu een A cup maar ik zou wel graag een C cup willen hebben als ik ouder ben 16 ofzo en teveel in kijk vind ik niet echt mooi
maarja als hetero (neem ik aan) meisje is dat ook niet echt jouw ding ofwel?

inkijk is natuurlijk nooit erg vind ik
Met citaat reageren
Oud 09-01-2011, 11:31
Eenliefmeisje
Eenliefmeisje is offline
Ik heb cup E (!) lijkt kleiner hoor
want ben wel dun, alleen kleiner vind ik veel mooier
Met citaat reageren
Oud 09-01-2011, 12:19
Em.
Em. is offline
Een grote cup hebben lijkt me ook naar. Voor je rug en zo. Dan ben ik toch blijer met wat-kleiner-dan-gewenst.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2011, 23:33
bakfietsje2
bakfietsje2 is offline
Citaat:
Nou ik val niet op dames Maar persoonlijk vind ik heeel groot niet mooi. Maar wat ik zelf heb al helemaal niet. Ik heb nog maar net A en van voor lijkt dat niet eens een A, maar meer AA :-$ omdat mijn borsten wat naar buiten staan... Het is dat ik nog een bh aan het waardoor het ietsje beter lijk. Maar miss moet ik maar een pushup kopen... Ohja en ik ben 1,75 dus ook niet echt klein. En als ik in bed op mijn rug lug heb ik helemaal niks omdat mun mini bultjes naar buiten vallen...

Plastische chirurgie durf ik niet, want miss lijkt dat wel heel nep. En vooral ben ik bang voor reacties in mijn omgeving. Maar het belemmert mijn normaal leven wel
moet je ook niet doen joh... ik zou dat toch niet erg vinden
natuurlijk kan het soms onhandig zijn, maar als een kerel het alleen maar om je borsten doet dan zit er sowieso wel iets fout
Met citaat reageren
Oud 10-01-2011, 08:30
Volk
Volk is offline
Ik vind B en kleine C het mooist, hoewel het natuurlijk wel bij de rest van je lichaam moet passen. A vind ik meestal ook heel mooi staan.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2011, 14:18
Young Predator
Young Predator is offline
Heb maar 1 paar borsten jaren mogen observeren: 75C, prima maatje! Liggen ook heerlijk in de hand
Oud 10-01-2011, 14:29
Breakdown
Breakdown is offline
Citaat:
Heb maar 1 paar borsten jaren mogen observeren: 75C, prima maatje! Liggen ook heerlijk in de hand
Hetzelfde hierzo haha xD

Ik vind het inderdaad prima.
Niet teveel niet te weinig=]
Met citaat reageren
Oud 10-01-2011, 14:35
Englander
Englander is offline
Citaat:
der bloemkolen
Oud 10-01-2011, 14:39
Catch
Catch is offline
Ik heb B/kleine C, en ik wil gaarne een volle C maar het heeft niet zo mogen zijn :')
Met citaat reageren
Oud 10-01-2011, 16:44
Em.
Em. is offline
Citaat:
Nou ik val niet op dames Maar persoonlijk vind ik heeel groot niet mooi. Maar wat ik zelf heb al helemaal niet. Ik heb nog maar net A en van voor lijkt dat niet eens een A, maar meer AA :-$ omdat mijn borsten wat naar buiten staan... Het is dat ik nog een bh aan het waardoor het ietsje beter lijk. Maar miss moet ik maar een pushup kopen... Ohja en ik ben 1,75 dus ook niet echt klein. En als ik in bed op mijn rug lug heb ik helemaal niks omdat mun mini bultjes naar buiten vallen...

Plastische chirurgie durf ik niet, want miss lijkt dat wel heel nep. En vooral ben ik bang voor reacties in mijn omgeving. Maar het belemmert mijn normaal leven wel
Ik denk dat het wel meevalt. (: Ik heb ook A en ik ben ongeveer 1.70 (en nee, het groeit niet meer, echt niet) en het is niet groot - en je moet ook niet op je rug gaan liggen zonder BH, maar over het algemeen is het niet heel klein of zo. Gewoon aan de kleine kant van gemiddeld. En ze zitten niet zo in de weg.
Oh, en volgens mij lijk je met grote borsten dikker, maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2011, 22:07
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat het wel meevalt. (: Ik heb ook A en ik ben ongeveer 1.70 (en nee, het groeit niet meer, echt niet) en het is niet groot - en je moet ook niet op je rug gaan liggen zonder BH, maar over het algemeen is het niet heel klein of zo. Gewoon aan de kleine kant van gemiddeld. En ze zitten niet zo in de weg.
Oh, en volgens mij lijk je met grote borsten dikker, maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Je borsten kunnen wel nog groeien na je 16e, niet dat je met een A ontevreden hoeft te zijn, was ik in ieder geval niet. Maar ze zijn op m'n 18e nog naar een B gegroeid. (En nee, ik ben zelf geen kilo aan gekomen.)
Met citaat reageren
Oud 10-01-2011, 22:22
bakfietsje2
bakfietsje2 is offline
Citaat:
Je borsten kunnen wel nog groeien na je 16e, niet dat je met een A ontevreden hoeft te zijn, was ik in ieder geval niet. Maar ze zijn op m'n 18e nog naar een B gegroeid. (En nee, ik ben zelf geen kilo aan gekomen.)
hmmm lijkt mij een heel klein beetje raar... je groeit, maar word niet zwaarder? of je was aan het afvallen...

waarom zou je als meisje met A niet op je rug moeten liggen zonder bh?
leg het es uit voor een onwetend jongetje
Met citaat reageren
Oud 10-01-2011, 23:52
Verwijderd
Citaat:
hmmm lijkt mij een heel klein beetje raar... je groeit, maar word niet zwaarder? of je was aan het afvallen...

waarom zou je als meisje met A niet op je rug moeten liggen zonder bh?
leg het es uit voor een onwetend jongetje
Het ontwikkelen van je geslachtorganen, gaat door andere hormonen dan de groei van je benen bijvoorbeeld. Volgens mij zit het zo. Anders zouden alle lange vrouwen grote borsten hebben en alle korte, kleine borsten.

Of, als je het op een andere manier bedoeld, het verschil tussen een A en B cup is nog geen halve kg, dus daar gaat de weegschaal niet anders van staan.

Waar ze het over hebben met op je rug liggen, is dat je borsten geen vaste vorm hebben, als je gaat liggen zijn ze meer over de breedte verspreid, en minder in de diepte, dus lijken ze minder groot. Net als je bovenbenen wanneer je gaat zitten, dan zijn ze platter.

Laatst gewijzigd op 11-01-2011 om 00:00.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2011, 11:51
Douwee
Douwee is offline
Citaat:
Dylan AFCA schreef:
der bloemkolen
HAHAHAHAHAHAHA hoe erg is dit op zijn plaats hahahahahahhahahaa
Met citaat reageren
Oud 11-01-2011, 14:52
Englander
Englander is offline
Citaat:
Geloof mij maar, weinig kerels worden warm van plastic "bloemkolen" ().
Oud 11-01-2011, 20:22
Breg
Breg is offline
Heb zelf een A/B cup (hangt af van de bh). Niet enorm groot dus, maar ook niet heel klein. Had best graag net een maatje groter (volle B-cup/kleine C-cup) willen hebben, maar ja, je kan niet alles hebben en ik vind het ook zeker niet waard om plastische chirurgie te ondergaan. Met de juiste BH en kleding kan je ze ook makkelijk wat groter/voller laten lijken, en de enige die mij naakt ziet is mijn vriend, en hij is sowieso blij met me, onafhankelijk van hoe mijn borsten er uit zien
Oud 11-01-2011, 21:07
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik heb cup 85 B, volgens mij wel het gemiddelde in Nederland. Ik snap nooit helemaal wat jongens er zo speciaal aan vinden Het is gewoon gemaakt voor baby's voor melk
Oud 11-01-2011, 22:17
Maaike.
Maaike. is offline
Citaat:
Ik heb cup 85 B, volgens mij wel het gemiddelde in Nederland. Ik snap nooit helemaal wat jongens er zo speciaal aan vinden Het is gewoon gemaakt voor baby's voor melk
Dat is niet de reden dat menselijke tetten zo volumineus zijn hoor.
Oud 12-01-2011, 00:42
Qimm
Qimm is offline
ik snap ook niet wat mannen er zo leuk aan vinden. 2 hompen vet en klierweefsel...

maar het werkt
Oud 12-01-2011, 09:17
Verwijderd
Ik vraag me wel af he, iedereen die hier zegt dat haar borsten niet meer groeien, merken jullie wel verschil als jullie aan/afvallen? Ik ben het afgelopen jaar best een jojo geweest qua gewicht en ik merk dat meteen aan mijn borsten. Er zit met vijf kilo verschil wel een hele cupmaat tussen, lijkt het wel.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2011, 10:51
Verwijderd
@SA: Ja dat heb ik ook. Zodra ik ook maar iets afval gaat het meteen van mijn borsten af
Met citaat reageren
Oud 12-01-2011, 10:59
Volk
Volk is offline
Ik ben de laatste jaren heel stabiel in gewicht maar ik ben ooit 13 Kg afgevallen in 1 zomer, sindsdien heb ik een cupmaat kleiner.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2011, 14:15
Em.
Em. is offline
Citaat:
Nou ja, ik had op m'n twaalfde A en op m'n zestiende heb ik nog steeds dezelfde A. Ik zou niet weten waarom ze op m'n achttiende ineens denken 'o ja!' - en mijn mama heeft ook een A.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2011, 14:37
Volk
Volk is offline
Citaat:
Nou ja, ik had op m'n twaalfde A en op m'n zestiende heb ik nog steeds dezelfde A. Ik zou niet weten waarom ze op m'n achttiende ineens denken 'o ja!' - en mijn mama heeft ook een A.
Borsten zijn onvoorspelbaar, ze kunnen dat zelfs op je 20ste nog denken
Met citaat reageren
Oud 12-01-2011, 14:51
Verwijderd
Nou dat geloof ik niet bij iedereen. Ik was naar de huisarts gegaan een tijd geleden. En die had ze ''bekeken'' En ze zei dat ze niet meer zouden groeien omdat de ringen van klieren geloof ik, die waren er allemaal al. Ik weet niet precies meer hoe dat heette, maar het kwam er dus op neer dat ze niet meer zullen groeien. En dit was op mijn 16e.

En ik heb trouwens ook geprobeerd aan te komen en dit was ook zeker wel gelukt, maar dan ging het vet niet naar mijn bovenlichaam.... Alleen maar op mijn heupen, billen en benen.... Dus daar werden mijn borsten ook niet groter van.

Maar als je af gaat vallen dan veranderd dat weer wel....
Met citaat reageren
Oud 12-01-2011, 15:07
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Volgens mij is het als je afvalt, het vet van je buik als eerst verdwijnt. En zo veranderen vooral de verhoudingen van je lichaam, waardoor het misschien toch lijkt alsof je borsten groter zijn.?
Oud 12-01-2011, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij is het als je afvalt, het vet van je buik als eerst verdwijnt. En zo veranderen vooral de verhoudingen van je lichaam, waardoor het misschien toch lijkt alsof je borsten groter zijn.?
Nee, mijn borsten worden echt groter en kleiner. In Frankrijk waren al mijn oude bh's op een gegeven moment te groot. en toen ik thuiskwam bleek ik ongeveer acht kilo kwijt te zijn. Nu zit er van die acht kilo weer ongeveer vijf aan. Mijn oude bh's passen weer en de bh's die ik gekocht heb toen ik net terug was, zijn te klein.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2011, 16:15
Rysair
Rysair is offline
Citaat:
ik snap ook niet wat mannen er zo leuk aan vinden. 2 hompen vet en klierweefsel...

maar het werkt
Is niet uit te leggen, is nou eenmaal zo bepaald door de natuur.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2011, 18:08
bakfietsje2
bakfietsje2 is offline
Citaat:
Het ging meer om het principe dat ik het eigenlijk als het bijvoorbeeld met eigen vet kon, gelijk veranderen zou.
ideaal! eerst een hoop vet binnenkrijgen... dus effe 10 frikandellen per dag xD

maar vet tieten zijn meestal niet zo aantrekkelijk om eerlijk te zijn... lijkt mij geen succesverhaaltje

Citaat:

maar het werkt
ja nou
het is gewoon de vorm! oeeeerrrrrinstinct vind zelf vooral de tepels sexy maarja dat ben ik dan weer
Met citaat reageren
Oud 12-01-2011, 18:18
Em.
Em. is offline
Het is zeker niet alleen om de melk, nee. Dan zouden we wel gewoon tepels hebben, zoals andere zoogdieren die ook hebben. (Ooit een kat met een cup gezien?) En we zijn ook 'geprogameerd' om baby'tjes schattig te vinden, of nou ja, alles met relatief grote ogen/bolle wangen/wat was de rest ook alweer, dus dat zal er qua borsten ook wel in zitten. En volgens mij hadden lippen ook iets van die functie (sexy gevonden worden) want anders was lippenstift/spul niet zo tof geweest - en per slot van rekening zie ik niet helemaal in wat de toegevoegde waarde van die stukjes vlees anders is. Zoals borsten ook niet veel toegevoegde waarde hebben, behalve sexy zijn. (En dan doelend op het vet/bolgedeelte van de borsten, niet de melkklieren.)
Met citaat reageren
Oud 12-01-2011, 18:20
Minth
Minth is offline
ik ben heel blij met mijn B/kleine C, en mijn vriend ook.
en meiden hoeven zich eigenlijk helemaal niet druk te maken over hun borsten, want zo ingveer alle jongens die ik ken vinden de kont bij de meiden veel leuker en mooier dan borsten

maar zelf vind ik idd ook C max t mooiste
Oud 12-01-2011, 18:53
Verwijderd
Ik als vrouwzijnde vind een cup a/b wel mooi bij kleinere vrouwen en bij vrouwen die groter zijn is b/c weer mooier.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2011, 19:37
DAH
DAH is offline
Ik had vandaag nog iets gelezen over waarom mannen zoveel hebben met borsten, dat was in de Kijk (er staat een naakte zilvere vrouw op de voorkant, als je de details wilt weten). Ik heb geen idee meer waarom. Het zal wel bij de man horen om borsten mooi/leuk/sexy/geil te vinden. But I don't know.
Oud 12-01-2011, 20:52
Batave
Batave is offline
Handjevol: meer kan je niet vasthouden, meer aandacht van andere kerels moet je niet willen. .

Regels voor berichten