![]() |
|
Om maar met het meest essentiële te beginnen; Ik ben Jelle(A). en al weer 14 jaartjes oud;p. Ik ben wonende te Utrecht, en zit momenteel in de 3e van het CGU (en volgend jaar 4e klas zal het ook wel gaan worden^^)
Ik ben hier eigenlijk terechtgekomen doordat deze 2e paasdag niet heel veel voor mij te bieden heeft, en ik gisteren door iemand op dit forum gewezen ben vanwege een paar leuke topics^^ Omdat dit toch een scholieren forum is denk ik dat ik maar eerst ga beginnen over mijn prestaties als basisschoolleerling en mijn carrière als *nog veel meer bullshit die wegens omstandigheden geskipt worden omdat ze te veel eigendunk ed. bevatten. Onze excuses voor het ongemak* en dat is dus hoe ik die paarse olifant in Pakistan heb bereden. Ik zal mijn komende 3 jaren gaan wijden aan een NG/NT pakket (Natk, SK, WiskB, Lat, CAE, Gs, Drama, Nl, Lo, Du) Voor diegenen die nu nog aan het lezen zijn (goedzo ![]() Ik ben nu nog thuiswonende (Wie had dat gedacht;p) En heb een kat en een rat als huisdier^^ Als er voor de rest nog dingen zijn die men over mij wil weten, stel je vragen gerust(: Eigenlijk was die best een egocentrisch bericht;p Het woord 'ik' is best wel vaak genoemd;p Laatst gewijzigd op 25-04-2011 om 16:18. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Wat is CAE en CGU staat toch voor Categoraal Gymnasium Utrecht? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Rare achternamen van docenten Cute Angel | 396 | 06-12-2008 13:18 | |
Lifestyle |
Cult en retro topic. \m/ Metal | 500 | 15-07-2006 14:14 | |
Films, TV & Radio |
Voor iedereen die m gezien heeft...THE TWO TOWERS..."spoilers" Sithan | 204 | 11-01-2003 13:13 | |
Lifestyle |
Fototopic rodina | 453 | 28-05-2002 07:17 | |
Lifestyle |
feuteuwteupic de wijze jodokus | 453 | 14-05-2002 20:33 |