Advertentie | |
|
![]() |
|
Het enigste probleem met shooters op de PC is dat het niet allemaal even makkelijk is om een goede lay-out van je controles te vinden. Maar vroeg of laat zul je een perfecte manier vinden. Maar je kunt ook een Xbox controler aansluiten.
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
- Ik heb geen xbox - Ik heb een playstation 3 gekregen voor men verjaardag. - Xbox is qua gamen beter dan ps3, maar als je ook nog films wilt kijken en op internet wilt surfen en in playstation home wilt hangen dan moet je een playstation 3 nemen. |
![]() |
|
PS3 zit nog iets meer rek in op het gebied van de hardware. Zeker als je nagaat dat het de bedoeling is dat de huidige consoles toch nog zo´n ruime drie, misschien wel vier jaar mee gaan is dat een overweging waard. Maar de PS3 is ook veel meer dan alleen een console.
Met de XBOX heb ik niet zo veel ervaring dus kan en wil er niet veel over zeggen. Maar ik ben heel tevreden met m´n Playstation 3. Als je echt puur voor het gamen wilt gaan is de XBOX wellicht de beste optie voor jou.
|
Verwijderd
|
Nou, ik zou het sowieso vragen rond je verjaardag of sinterklaas. Heb je broertjes of zusjes? Dan kun je vragen of jullie samen een x-box kunnen krijgen. En je wordt dit jaar 14 denk ik, dus echt werken om er zelf voor te sparen kan nog niet, maar misschien kun je met je ouders afspreken dat je een deel van de x-box 'betaalt' door een jaar lang elke maand de auto te wassen, ofzo.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ruilde tegen twee anderen, deden het ook niet Ouders vonden het zielig, gaven me een x-box game ( op 1 april ) Zij zeggen: miss draait die op je pc, ik ga naar boven: ik: Rosaa! ( me zusje ) we hebben een x-box 360! Zusje: 1 april [zucht] ![]() Zo ging het ongeveer! ![]() X-box vind ik trouwens beter: goedkoper, betere controller en ziet er mooier uit. Bovendien is playstation move een na aperige wii, terwijl als je miss nog kinect wil, dit echt heel iets anders is... ( ik heb gedaan, best we chill ) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ouders, jij wil een x-box? dan gaat je wii op marktplaats Hoe oud ben je eigenlijk? Ben je boven de 10, dan raad ik zeker x-box aan |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Het probleem doet zich met consoles al voor als iemand achter je zit. Op de pc kan je binnen een halve seconde omgedraaid en op iemands hoofd aan het bursten zijn. Die snelheid kán je simpelweg niet op de console evenaren.
Ik heb ook wel mensen ziek goed zien schieten op de consoles hoor, maar tegen iemand die op de PC goed is ben je dan alsnog kansloos. Maargoed, zoals dat artikel zegt zullen we het waarschijnlijk toch niet snel kunnen testen gezien de PC voorlopig nog teveel in het voordeel is en de ontwikkelaars dus geen brood zien in een cross-platform fps. Het lijkt mij eerlijk gezegd ook sterk dat dat eerdaags wel het geval zal zijn. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|