Advertentie | |
|
![]() |
|
als het gaat om mmorpg zijn er best wel wat gratis te vinden.
ik vond atlantica opzich wel leuk. en anders is mischien final fantasy 14 iets (ik weet niet of het al verbeterd is sinds hij gereleased is want toen scheen het niet echt goed te zijn) of final fantasy 11 die is ook online weet alleen niet of die nog veel gedaan wordt. maar ik vond hem toendertijd wel vermakelijk, en anders als je wat mensen kan vinden kan je magicka doen. zeer leuk als je op skype zit met wat aardige mensen. en hij heeft best geinige expansions. |
![]() |
|
![]() |
Als je een online game wil spelen met wat fantasy/adventure, zou ik sowieso League of Legends uitproberen! Het is engelstalig, goed gespeeld (GROTE community) en het gaat om potjes spelen van 15-60 min (hangt af welke game mode) met anderen. Je speelt characters met abilities, in het begin is het wat moeilijk, maar verder is het zeer noob-friendly
![]()
|
LoL heeft wel wat voordelen tegenover DotA. DotA is een custom map voor een RTS, terwijl LoL echt een hele eigen game is, wat natuurlijk net wat beter voelt qua besturingen en gameplay. Maar DotA heeft gewoon een veeeel betere balance. Bij LoL moeten er constant nieuwe Champs komen want nieuwe Champs+skins voor diezelfde OP champ=meer inkomsten. Bij DotA is dat minder, want niet winsgericht (voor zover ik weet).
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Houd je van fantasie? Dit gratis spel heb ik heel erg lang vroeger gespeeld en is nog best leuk maar ik heb nu een mac en daar kan het niet op! Het is te downloaden op www.realfogs.nl en heet qpang
|
![]() |
RuneScape zuigt gwn xd
LoL is veel te tactisch voor me, en daar kun je niet even 1 minuut iets anders tussendoor doen.. Aion wel eens van gehoord... MineCraft is wel leuk, vond ik eerst niet, maar van gedachten veranderd, speel k soms. Maar Metin2 blijft het leukst =) Al hoewel het soms een buggy spel is enzo, blijft het toch wel leuk na een tijdje pauze met het spel, weee lange tijd spelen, en weer 2 weken pauze...van mij mag dit topic op slot...bedankt voor al jullie reacties xd |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #35 rare kwast | 494 | 12-08-2005 13:03 | |
Software & Hardware |
[WinXP] Spontane reboot? Wawl | 19 | 01-03-2004 15:12 | |