Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar ik ben dus zo'n persoon als die jongen overal bang voor en op zo'n manier dat ik die situaties daadwerkelijk ontwijk. Van insecten, tot bloed, tot kleine ruimtes, tot faalangst, tot sociale situaties, etcetera. Vanalles. Daar word ik zelf gek van en ik ben bang dat ik er anderen ook vreselijk mee irriteer Ik heb zo erg moeite met wie ik ben en hoe ik er uit zie. En sinds kort was er iemand die er enigszins in slaagde mij meer vertrouwen te geven. Maar ook dat gaat nu kapot. Hij wil zich niet binden en dat maakt me zo onzeker. Ik kan het zo niet meer aan. Als ik bij hem ben is het geweldig, maar zodra ik alleen thuis zit ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik onderschat niet hoe vervelend het is om angsten te hebben, want dat heb ik vroeger zelf ook wel gehad. Ik keur het gevoel absoluut nietaf en heb er best begrip voor. Ik vind het alleen zelf zo moeilijk om mee om te gaan.
||
![]() |
Citaat:
ik begrijp juist dat zulke dingen heel irritant kunnen zijn Maar ik dacht er gewoon even aan bij het lezen van jouw post, niet dat ik me daardoor nu aangevallen of beledigd voelde hoor.
||
off topic:
Citaat:
![]() tranen met tuiten als je weer weggaat.. steeds maar weer.. Laatst gewijzigd op 28-07-2005 om 21:41. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Anders word een vriendin even mee uitgevraagd door een 12 jaar oudere acteur ![]() |
![]() |
||
Citaat:
winkelen was leuk ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() echt onwijs gelachen ![]()
||
Citaat:
Maar ik ga ongetwijfeld een poging doen. Forumpje aan, biertje erbij, Springsteen op, misschien straks een sigaretje en een Barks-verhaal lezen... Nee, laat mij maar schuiven. ![]() Zoals je ziet zijn mijn buien net een achtbaan. Ben ik al in de overgang ofzo? ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maar msn hoort er weer niet tussen ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|