Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-07-2005, 13:58
rare kwast
rare kwast is offline
zow en weer een nieuwe om op uit te leven...
wat gaan ze toch hard

hier is trouwens de oude
Oud 28-07-2005, 14:13
CalvinKlein
CalvinKlein is offline
*waarschuwing: depressieve inhoud*

Ik heb het idee dat ik heel erg lelijk ben. Dit klinkt mss oppervlakkig, maar het is voor mij een groot probleem. Doordat ik zo'n negatief zelfbeeld heb durf ik niet naar buiten te gaan en/of mensen dichtbij me in de buurt te hebben. Ik ga niet naar school, werk niet, heb geen sociale contacten meer e.d. Het enige wat ik doe is thuis zitten, tv kijken, internetten en de hele dag aan eten denken. Ik vind mezelf dik en ondanks dat ik een een bepaald ideaal beeld in mijn hoofd heb ben ik niet bezig met afvallen. Integendeel! Ik wil álles opeten, naar binnen proppen, mezelf misselijk eten, verdwijnen van de aardbodem. Mijn ouders hebben allerlei maatregelen genomen waardoor ik niet teveel kan eten, want hoe meer ik eet hoe langer ik in een depressieve stemming blijf hangen.. Volgens mij begin ik weer depressief te worden, want ik krijg beelden van mijn begrafenis, zelfmoord-ideeën, plannen om mezelf zo veel mogelijk te isoleren van de buitenwereld, ik wil stoppen met het slikken van mijn medicijnen (ik heb een chronische ziekte en zal mijn leven lang medicijnen moeten slikken) etc. Hoewel ik het liefst nooit meer zou willen eten, eet ik wel gewoon... (maar voel me over elke hap schuldig). Ik ben moe. Mijn gezichtspieren lijken niet meer te werken, ik ben stilletjes (gedachtenloos, niks te vertellen), voel me eenzaam en vraag me af wat voor zin het heeft om op deze manier te leven... dit is niet zoals ik zou willen leven, maar ik heb het gevoel alsof ik er niks aan kan veranderen (wat wrsch niet waar is, maar zo voelt het!). Ik typ het allemaal even van me af, want ik weet dat er toch niks zal veranderen. Ik ben aan het aftakelen!
Oud 28-07-2005, 14:13
Maurice
Maurice is offline
zucht..
wie heeft de femme fatale uitgevonden?
Oud 28-07-2005, 14:38
Mariekje*
Mariekje* is offline
Euh en toen had ik het gesprek met mijn therapeut weer overleefd, het ging enorm goed. Kreeg de complimenten, echt vet!
Oud 28-07-2005, 14:52
blurred
blurred is offline
Ik zit nu in China. Dat vind ik gaaf en daarom heb ik al een eeuwigheid niet meer op dit forum gepost, ik had andere dingen te doen. Dat ik in China ben is geweldig, het is alleen minder dat ik hier met een aantal klasgenoten uit Nederland ben. Die zijn namelijk anders dan ik. Anders in de zin dat ze hier hun tijd overdag het liefst invullen met zoveel mogelijk kleren en make-up inslaan (want dat is lekker goedkoop) en 's avonds met uitgaan (want dan kun je lekkere kerels aan de haak slaan). Ik vind een middag winkelen erg leuk, en uitgaan ook, maar niet constant en op hun manier. Mannen kijken in de kroeg namelijk niet zo naar mij, het soort kroegen waar zij heengaan is helemaal niet waar ik heenwil. En dat is niet zozeer het punt, wel alles wat daarbij komt kijken.

Ze doen er namelijk uren over zich op te tutten voor een avond uit, terwijl ik in 5 minuten klaar ben. Ik ben niet zo iemand die zich helemaal gaat schminken en verkleden, ik ben liever zoals ik ben. En dat vind ik best goed van mezelf, maar het maakt me wel onzeker als ik naast 3 "prachtige" meiden sta, terwijl ik er gewoon uitzie zoals altijd. Ik ben blij met mezelf zoals ik ben, dacht ik. Maar soms valt dat vies tegen.

Met kleren kopen hier bijvoorbeeld. Chinezen zijn klein. Ik kom uit Nederland en ben zoals een "gezonde Hollandse meid" gebouwd. Ik pas niet in die Chinese kleertjes, soms niet eens in de grootste maat. Vandaag heb ik 2 shirtjes gekocht, maar je kon daar niet passen. Ik kom in de dormitory, pas ze, en ze zitten gewoon net even krap. Ik koop dezelfde onderbroekjes als mijn kamergenootjes. Zij passen ze allemaal wel, ik niet. Ik heb een beetje het gevoel dat mijn maten niet in verhouding zijn, dat ik daardoor niet mooi ben, en dat wordt nog versterkt door het gegeven dat de rest alles hier wel past. Het ligt dus niet alleen aan het feit dat Chinezen klein zijn, het ligt ook aan mij.

En ik wil mezelf verdomme niet lelijk en groot voelen, ik wil blij zijn met mezelf zoals ik ben... Want iedereen heeft iets moois. Alleen zie ik het aan mezelf nooit. Ik voel me nu al een beetje vervelend over teruggaan en mijn vriend zien. Als hij me dan naakt ziet dan voel ik mezelf niet prettig. Dat was een tijd lang een stuk minder, maar dit hier heeft het weer erger gemaakt. En dat vind ik stom. Omdat is heus wel WEET hoe alles in elkaar zit. Het VOELT alleen vaak gewoon verkeerd.

Zo, dat wilde ik even kwijt. Ik heb mijn dagboek niet mee hier naartoe genomen, bij de mensen die hier zijn kan ik lang niet alles (lees: niets) kwijt dus dan maar hier Lucht je hart. Heb ik gedaan. Sorry als het een beetje lang was.
Oud 28-07-2005, 15:20
Verwijderd
blurred: daarvoor is deze topic
Oud 28-07-2005, 16:26
Ijsklontje.
Ijsklontje. is offline
Lay beside me, tell me what I've done
Speak the words I want to hear, to make my demons run
The door is locked now, but it's open if you're true
If you can understand the me, than I can understand the you
Oud 28-07-2005, 16:38
ilse
ilse is offline
en nu ga ik alles veranderen, en het gaat lukken ook. wil em niet kwijt en ik doe gewoon weer debiel. en ik ga nu weer de oude ilse worden, voor iedereen leuker inclusief voor mij, dus..

good day

hadden ook de salsa gedanst vandaag, haha. naja, kregen er les in vandaag, zo grappig, ook met socio's
Oud 28-07-2005, 17:31
moon
moon is offline
ik wil van hem af, ik heb er toch zo erg geen zin meer in. Ik ben te labiel om op een goede manier met zijn problemen om te kunnen gaan en ik ga er gewoon kapot aan. Aan de andere kant mag ik hem,mijn ouders en mijn oma niet zoveel verdriet doen. Hij is zo gek op mijn famillie en zij op hem. Maar het gaat niet meer. Heb zo'n geveoel alsof ik er wel weer van kan overgeven, voel me er gewoon ziekjes van. Het idee dat ik hem zatedag weer zie en dan mee moet naar zijn famillie maakt me alleen al bijna aan het overgeven. Ik wil niet in zijn buurt zijn. We zitten al een hele vakantie ongeveer onafgebroken bij elkaar, en ik voel me opgesloten en hij is er juist blij mee. Die paniekaanvallen, ze komen me echt zo de keel uit, noem iets en hij is er bang voor. Ik verbaas me eerder als hij eens niet bang is dan over zijn angsten.

"Ik wil niet praten over medicijnen want daar ben ik bang voor"
"Zitten in dit bos teken?straks krijg ik nog de ziekte van lyme, daar ben ik bang voor"
"Ik lees net dat je van suiker paniekaanvallen kunt krijgen, nu ben ik daar in paniek van"
"Als je nu geen antwoord op die vraagt geeft dan raak ik in paniek"
"Dat is te druk, dan moet ik te lang wachten en dan raak ik in paniek"
"Dat is te rustig, dan denk ik dat ik alleen op de wereld ben en dan raak ik in paniek"
"Ik wil niet langer op deze rechte weg rijden hoor want dat vind ik echt heel erg eng"
"Ik heb over een maand tentamens en daar ben ik nu al door in paniek"
"Dat durf ik niet te vragen hoor, dat vind ik eng"
"Ik raak in paniek van dit warme weer"
"waaaaaaaaaaaah een duizendpoot (* verstijfd helemaal*) daar ben ik zo bang voor"

nou eigenlijk hoef ik niet verder door te gaan want dan zit ik hier over 3 dagen nog. Ik word echt gestoord van die jongen. Sorry, 't moest er een keer uit.
Oud 28-07-2005, 17:42
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
moon schreef op 28-07-2005 @ 18:31 :
verhaal
voor je familie hoef jij een relatie toch niet in stand te houden?

maar ik ben dus zo'n persoon als die jongen
overal bang voor en op zo'n manier dat ik die situaties daadwerkelijk ontwijk.
Van insecten, tot bloed, tot kleine ruimtes, tot faalangst, tot sociale situaties, etcetera. Vanalles.
Daar word ik zelf gek van en ik ben bang dat ik er anderen ook vreselijk mee irriteer

Ik heb zo erg moeite met wie ik ben en hoe ik er uit zie. En sinds kort was er iemand die er enigszins in slaagde mij meer vertrouwen te geven. Maar ook dat gaat nu kapot. Hij wil zich niet binden en dat maakt me zo onzeker. Ik kan het zo niet meer aan. Als ik bij hem ben is het geweldig, maar zodra ik alleen thuis zit . Het leven blijft klote
Oud 28-07-2005, 17:57
moon
moon is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 28-07-2005 @ 18:42 :
voor je familie hoef jij een relatie toch niet in stand te houden?

maar ik ben dus zo'n persoon als die jongen
overal bang voor en op zo'n manier dat ik die situaties daadwerkelijk ontwijk.
Van insecten, tot bloed, tot kleine ruimtes, tot faalangst, tot sociale situaties, etcetera. Vanalles.
Daar word ik zelf gek van en ik ben bang dat ik er anderen ook vreselijk mee irriteer

Ik heb zo erg moeite met wie ik ben en hoe ik er uit zie. En sinds kort was er iemand die er enigszins in slaagde mij meer vertrouwen te geven. Maar ook dat gaat nu kapot. Hij wil zich niet binden en dat maakt me zo onzeker. Ik kan het zo niet meer aan. Als ik bij hem ben is het geweldig, maar zodra ik alleen thuis zit . Het leven blijft klote
sorry, het was niet mijn bedoeling om andere mensen met deze klachten te bekritiseren en onzeker te maken. Als ik dat doe met mijn post dan spijt het me echt want zo bedoel ik het niet. Mensen die kwaad worden om een te kortkoming van een ander worden eigenlijk kwaad omdat ze zelf wat te kort komen. Zo ie ik dat echt. Het feit dat ik kwaad of in iedergeval erg geïrriteerd wordt door zijn angst, zie ik als een tekort koming van mezelf, dat ik er niet mee om kan gaan. Mijn boosheid komt denk ik voort uit onvrede over mezelf omdat ik merk dat ik bang ben niet met zijn paniek om te kunnen gaan. Voel je alsjeblieft door mij niet onzeker of bezwaard over je angsten, een geveoel is een gevoel, en dat moet je niet weg stoppen. Je kunt er wat aan proberen te veranderen, maar je kunt het niet weg stoppen. Accepteer dat je die angst hebt en trek je niets aan van wat andere denken. Ik hoop dat ik je geen pijn heb gedaan met mijn bericht want dat was echt mijn bedoeling niet.
Ik onderschat niet hoe vervelend het is om angsten te hebben, want dat heb ik vroeger zelf ook wel gehad. Ik keur het gevoel absoluut nietaf en heb er best begrip voor. Ik vind het alleen zelf zo moeilijk om mee om te gaan.
Oud 28-07-2005, 18:04
Verwijderd
1. ja, ik ben over hem heen. volledig.
2. ik voel me daar heel goed bij, vermaak me zelfs prima. als hij iets moet, dan hoor ik het wel, ik heb niets meer te zeggen.
3. ik werk me uit de naat, en ergens vind ik dat het beste excuus wat er is.
4. ik kan maar niet afkicken van de Karavaan, ik wil er alleen maar over praten en de fotos steeds nazien. alleen jammer dat ik niemand heb om tegen aan te vertellen.
5. ik ben moe
6. ik ga alleen nog maar aan mezelf denken
7. wie dat niet goed vind, die spreek ik over een jaar wel weer.
8. Dave Brubeck - take five

9. Maar in godsnaam, ga toch eens uit mijn hoofd. ik maak mezelf verlegen.
10. Ik kan wel blijven denken waarom ik niet meer weet hoe ik deed toen, maar dat kwam door het bier. dus stop met erover te denken.
Oud 28-07-2005, 19:21
Freestyler*
Freestyler* is offline
Citaat:
moon schreef op 28-07-2005 @ 18:57 :
sorry, het was niet mijn bedoeling om andere mensen met deze klachten te bekritiseren en onzeker te maken. Als ik dat doe met mijn post dan spijt het me echt want zo bedoel ik het niet. Mensen die kwaad worden om een te kortkoming van een ander worden eigenlijk kwaad omdat ze zelf wat te kort komen. Zo ie ik dat echt. Het feit dat ik kwaad of in iedergeval erg geïrriteerd wordt door zijn angst, zie ik als een tekort koming van mezelf, dat ik er niet mee om kan gaan. Mijn boosheid komt denk ik voort uit onvrede over mezelf omdat ik merk dat ik bang ben niet met zijn paniek om te kunnen gaan. Voel je alsjeblieft door mij niet onzeker of bezwaard over je angsten, een geveoel is een gevoel, en dat moet je niet weg stoppen. Je kunt er wat aan proberen te veranderen, maar je kunt het niet weg stoppen. Accepteer dat je die angst hebt en trek je niets aan van wat andere denken. Ik hoop dat ik je geen pijn heb gedaan met mijn bericht want dat was echt mijn bedoeling niet.
Ik onderschat niet hoe vervelend het is om angsten te hebben, want dat heb ik vroeger zelf ook wel gehad. Ik keur het gevoel absoluut nietaf en heb er best begrip voor. Ik vind het alleen zelf zo moeilijk om mee om te gaan.
oh zo moet je het niet opvatten hoor!
ik begrijp juist dat zulke dingen heel irritant kunnen zijn
Maar ik dacht er gewoon even aan bij het lezen van jouw post, niet dat ik me daardoor nu aangevallen of beledigd voelde hoor.
Oud 28-07-2005, 19:40
moisture
moisture is offline
off topic:
Citaat:
Nattigheid schreef op 28-07-2005 @ 19:04 :
4. ik kan maar niet afkicken van de Karavaan, ik wil er alleen maar over praten en de fotos steeds nazien. alleen jammer dat ik niemand heb om tegen aan te vertellen.
strange fruit gezien?

tranen met tuiten als je weer weggaat.. steeds maar weer..

Laatst gewijzigd op 28-07-2005 om 21:41.
Oud 28-07-2005, 19:54
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Mwah mmmh bleh bah. Kweetnie. 't Gaat wel. Denk ik.
Oud 28-07-2005, 20:50
Verwijderd
Citaat:
moisture schreef op 28-07-2005 @ 20:40 :
off topic:

strange fruit gezien?

Alleen meegedaan met Floris V

Anders word een vriendin even mee uitgevraagd door een 12 jaar oudere acteur
Oud 28-07-2005, 21:05
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Het is saai, het is vervelend, het is ellendig, het is een enorm contrast met vorige zomer.

*Oh nee, dat mocht ik niet meer denken*

Onzekerheid. Heb me nu ingeschreven voor Theater- tv -en filmwetenschappen in Utrecht. Ga ik het leuk vinden? Kan ik het aan? Lukt dit wel?

Twijfels.
Oud 28-07-2005, 21:20
ilse
ilse is offline
Citaat:
Nattigheid schreef op 28-07-2005 @ 21:50 :
Alleen meegedaan met Floris V

Anders word een vriendin even mee uitgevraagd door een 12 jaar oudere acteur
wie?!!!

winkelen was leuk

echt onwijs gelachen
Oud 28-07-2005, 21:25
Verwijderd
Smerig vochtig warm rotweer. Zit al de hele dag met koppijn.
Oud 28-07-2005, 21:40
rare kwast
rare kwast is offline
weer gewerkt...was wel leuke wijk
heel verhaal gehad bij een vrouw over de dochter die net overleden is

blijft toch iets raars om daar met andere over te praten.. weet nooit wat iemand wil horen
ik moest wel weer onwijs denken aan die mede student die 3 jaar geleden overleed...
kweet niet ineens had ik hem in mn hoofd
Oud 28-07-2005, 22:03
El Kim
El Kim is offline
Godverdegodver. Krijg ik ineens een dagvaardiging voor zwartrijden, voor een rekening die ik een jaar geleden al betaald heb
Oud 28-07-2005, 22:09
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Heb alle formulieren ingevuld, hogeschool, IB-Groep enzo maar steeds de opleiding en de plaats enzo open gelaten. Ik kan nog niet kiezen. Ik twijfel nog teveel. Een paar nachtjes slapen en het zit goed en dan kan ik met een gerust hart kiezen. Dat lijkt me toch verstandiger. Mijn vriend wou dat ik vrijdag alles rond had maar zaterdag of zondag vond ie ook prima, al is het voor mijn gemoedsrust. Mijn moeder zei 'je moet niet kiezen als je nog teveel twijfelt' en dat vind ik wel verstandig idd. Ik moet gewoon nog tijd hebben om overal rustig over na te denken maar ondertussen ga ik er al zo vanuit dat ik dat ga doen. Best vreemd eigenlijk
Oud 28-07-2005, 22:33
rare kwast
rare kwast is offline
owja shit opleiding
aaah ben dr nog niet uit
ik wil dr steeds niet aan denken...
en ik vertel steeds vol enthousiasme over verpleegkunde enzo.. maar wat wil ik nou...
Oud 28-07-2005, 22:47
rare kwast
rare kwast is offline
owjee mn ex is nog steeds verliefd
ergens wil ik hem stiekem ook terug maar ergens nee niet doen
ooow...
jonguh ik twijfel te veel
argh
Oud 29-07-2005, 00:45
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Thoughtful schreef op 28-07-2005 @ 22:14 :
En je vakantie kun je ook leuk maken!
Somehow is dat toch moeilijker als je net de afgelopen maanden je hele vriendengroep waar je 4 jaar mee hebt doorgebracht uit mekaar ziet donderen. Die mag die niet meer, die wil niks meer met die te maken hebben, een paar mensen laten mij vallen, anderen hebben 'nooit tijd', ga zo maar door...

Maar ik ga ongetwijfeld een poging doen. Forumpje aan, biertje erbij, Springsteen op, misschien straks een sigaretje en een Barks-verhaal lezen... Nee, laat mij maar schuiven.

Zoals je ziet zijn mijn buien net een achtbaan. Ben ik al in de overgang ofzo?
Advertentie
Oud 29-07-2005, 00:47
rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 29-07-2005 @ 01:45 :
Somehow is dat toch moeilijker als je net de afgelopen maanden je hele vriendengroep waar je 4 jaar mee hebt doorgebracht uit mekaar ziet donderen. Die mag die niet meer, die wil niks meer met die te maken hebben, een paar mensen laten mij vallen, anderen hebben 'nooit tijd', ga zo maar door...

Maar ik ga ongetwijfeld een poging doen. Forumpje aan, biertje erbij, Springsteen op, misschien straks een sigaretje en een Barks-verhaal lezen... Nee, laat mij maar schuiven.

Zoals je ziet zijn mijn buien net een achtbaan. Ben ik al in de overgang ofzo?
en friends toch?
maar msn hoort er weer niet tussen
Oud 29-07-2005, 08:31
WolterB
WolterB is offline
Gisteren eigenhandig een bureau gemaakt, geen bouwpakket ofzo en ben er helemaal trots op.

Ben hardstikke gek geweest dat ik met een plank van 250 bij 80 op een karretje 2 keer een half uur heen-en-weer naar mijn kamer gelopen ben om de plank er te krijgen, maar ik had dit in mn hoofd gehaald en dan wil ik er ook voor zorgen dat het mij lukt.

Daarna mn kamer half leeggehaald en alles buiten of en een hoek gezet zodat de plank naar binnen kon (met hulp van een huisgenoot), daar een stuk van de plank afgezaagd, wat wonderbaarlijk recht ging en nog vrij netjes ook, 2 poten erondergeschroefd. De een wat netter dan de ander, maar de lelijke komt precies aan de goede kant, zodat ik er geen last van heb. Een extra strip aan de muur bevestigd, daar een steun aan gehangen en (weer met hulp van dezelfde huisgenoot) het bureau eropgehangen.

Daarna mn kamer weer inruimen en heb alles gelijk maar opnieuw ingedeeld, precies zoals ik het wil hebben als ik naar de kamer hiernaast verhuis

Vandaag komt een vriendin langs en als het weer zo blijft als nu, gaan we de stad in en een terrasje pakken.

Zaterdag en zondag ben ik uitgenodigd voor een weekendje bij een vriend, dus het gaat volgens mij hardstikke gezellig worden allemaal

en ik moet vandaag toch maar eens die brief op de bus doen, anders ben ik te laat en dat zou allerminst handig zijn
Oud 29-07-2005, 09:32
Verwijderd
Auw
Auw
Auw

Pijn.

Straks op vakantie.
Hij gaat niet mee.
Rust.
Eindelijk.
Ofzo.
*zucht*
Waarom kan het nou gewoon niet voor 1 keertje makkelijk gemaakt worden voor mij? Om alles eindelijk eens een plaats te kunnen geven en niet meer na hoeven te denken over alles. Waarom?

When you sure you have enough, of this life... Hang on...
Don't let yourself go, cause everybody cries...
And everybody hurts.. Sometimes
Sometimes everything is wrong.
Oud 29-07-2005, 09:33
moon
moon is offline
bah.
Oud 29-07-2005, 09:59
George
George is offline
Jezus Christus wat was ik stoned vannacht.
Hij had ijs in z'n waterpijp gedaan en we hadden geen van beiden door dat het dan veel harder aankomt omdat je gewoon door kan gaan. Jezus, het sloeg echt helemaal nergens op.
Oud 29-07-2005, 10:20
rare kwast
rare kwast is offline
ik wil terug naar bed
Oud 29-07-2005, 10:41
moisture
moisture is offline
goed ik ben even flink in de war, ik weet niet wat ik ervan moet denken maar het geeft me geen goed gevoel. bij ons gaat het zo goed, gaat het hoe het hoort te gaan en problemen zijn er niet. zij doen juist alsof het goed gaat, terwijl ze beiden alles zoeken op andere plaatsen. en dan zegt ze dat wij met z'n alleen geen eenheid kunnen zijn, nee vind je het gek als jullie er allebei nogal vreemde gewoontes op na houden?
dit was nou precies de reden waarom ik het altijd op afstand hield, hem altijd op afstand hield. ik wil niet worden zoals hen, ze horen het goede voorbeeld te geven en mij niet huilend achter te laten in bed. sinds wanneer is dit een goede oplossing voor problemen?
ik weet het even allemaal niet meer, het liefste zou ik tegen jou aanliggen en je huilend alles vertellen, dan aaide je weer door mijn haren en luisterde je. want wij zijn nu eigenlijk de mensen die het goede voorbeeld geven. niet zij.
Oud 29-07-2005, 10:47
Mariekje*
Mariekje* is offline
Hoe ga ik de komende 10 maanden zonder mijn broer in vredesnaam overleven? M'n moeder is stront chagerijnig, en ik word er schijtziek van. Niets is goed genoeg en bijna alles wordt nu op mij of de dieren afgereageerd. Dit trek ik echt niet lang meer, wil ik vermijden dat ik doorsla. Ik haat het om in tranen te zitten omdat ik me door haar kut voel.. IK HAAT HET!

Verdomme.
Oud 29-07-2005, 11:42
CalvinKlein
CalvinKlein is offline
Ik heb gebeld!! Ik zei gewoon: Ik denk erover om te beginnen met AD. Is het mogelijk om en afspraak te maken met een psychiater om dit te bespreken? (toen werd ik doorverbonden met mijn psycholoog waar ik een jaar lang ambulante hulp bij heb gehad!) Hij zei dat ie me wel wilde doorverbinden met de psychiater die mij nog wel zou moeten kennen (ik heb geen idee, alle psychiaters heb ik wel een keer gezien in periodes van crisis)... maar die kwam toevallig langs dus die nam de telefoon wel even over... hij gaat het bespreken met de systeemtherapeut (want er zijn nog gezinsgesprekken) en dan belt hij me om aankomende donderdag af te spreken.
Oud 29-07-2005, 12:58
WolterB
WolterB is offline
Alles komt goed, ik ben vrolijk en ik wil dat even naar iedereen uitstralen hier

En ik ben even heel hard aan t duimen voor iemand
Oud 29-07-2005, 12:59
Fruitcake
Fruitcake is offline
Man hij irriteert mij!! hij doet niks verkeerd en toch...
Oud 29-07-2005, 13:45
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Wanneer houden die dromen nou eens op?
Oud 29-07-2005, 14:30
coopergirl
coopergirl is offline
Aaaargh bloody hell... Vanmorgen tijdens mijn vakantiewerk stond ik alleen op een gang waar normaal 2 medewerkers staan.. Ik als vakantiekracht heb nu eenmaal niet de routine van een vaste kracht ik had dagen geleden overlegd dat ik tijdig weg moest ivm tandarts bezoek... zeggen ze ineens 's ochtends 'ja we hebben onderbezetting zoals je ziet blablabla'.. Nou, in een klein half uur moest ik 10 km fietsen om bij de tandarts te komen, tanden poetsen en m'n verkleden... bluh.. Lekker dat gestress Ik was maar 3 minuten te laat bij de tandarts.. Ze zou één gaatje vullen, boord ze ineens op drie plekken 'ja ik zie ook 2 beginnende gaatjes'... What the fuck, weet je wel wat dat mij kost??? 'wil je ook verdoving, ik zie dat het zeer doet' uhm nee, dat kost nog meer geld

Tot overmaat van ramp heb ik mijn sigaretten buiten laten liggen en het onweert hier onwijs Zo maar ff naar de supermarkt oid..
Oud 29-07-2005, 14:31
coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
CalvinKlein schreef op 29-07-2005 @ 12:42 :
Ik heb gebeld!! Ik zei gewoon: Ik denk erover om te beginnen met AD. Is het mogelijk om en afspraak te maken met een psychiater om dit te bespreken? (toen werd ik doorverbonden met mijn psycholoog waar ik een jaar lang ambulante hulp bij heb gehad!) Hij zei dat ie me wel wilde doorverbinden met de psychiater die mij nog wel zou moeten kennen (ik heb geen idee, alle psychiaters heb ik wel een keer gezien in periodes van crisis)... maar die kwam toevallig langs dus die nam de telefoon wel even over... hij gaat het bespreken met de systeemtherapeut (want er zijn nog gezinsgesprekken) en dan belt hij me om aankomende donderdag af te spreken.
Hartstikke goed dat je de stap hebt gezet Hopen dat je er baadt bij hebt!
Oud 29-07-2005, 14:47
Verwijderd
Mhihi, het gaat zoooo goed. Werk valt redelijk mee. Straks ga ik naar mijn vriendje, mhihi na een week hard werken heb ik er écht zin in. Ohhh... Nog een paar uurtjes en dan zit ik in de trein. Kan ik hem weer knuffelen en alles. Mhihi. Voor het eerst ga ik de rest van zijn familie zien, ben benieuwd.

En toch zijn er dingen die knagen, waar ik me niet meer druk om wil maken, want ik heb het idee dat het toch zinloos is. Het is jammer, had het graag anders gezien, maar sommige dingen moeten van meer kanten komen.
Oud 29-07-2005, 15:17
farai
farai is offline
afgezien van alle twijfels omtrent vanalles en wat nog die bij momenten de kop opsteken gaat het best goed eigk.
Oud 29-07-2005, 16:18
Verwijderd
Hm, nutteloos bewegen is best leuk, net twee uur mezelf helemaal naar de klote getrapt op de fiets en ik voel me goed
Oud 29-07-2005, 16:31
CalvinKlein
CalvinKlein is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 29-07-2005 @ 15:31 :
Hartstikke goed dat je de stap hebt gezet Hopen dat je er baadt bij hebt!
Die psychiater belde me vanmiddag terug om de tijd van de afspraak door te geven. Brr.. ... scary!
Oud 29-07-2005, 16:45
Onbekend
Onbekend is offline
ik ben blij dat ze nu inziet hoe ontzettend irritant en egoistisch ze was.

En ik ben nog blijer met der slijm-goedmaakbrief
Oud 29-07-2005, 18:04
moon
moon is offline
Ik heb een stemmingsstabilisator gekregen. Ik moet nu eens in de zoveel tijd bloed laten prikken....joepie gelukkig ben ik niet echt bang voor prikken. Af en toe voel ik me wel vergiftigd met al die medicijnen die ik afgelopen jaar aan me voorbij heb zien komen, terwijl ik een jaar geleden nog niks slikte. Maar goed, het went en ik weet dat ik niks te klagen heb als ik zie wat mijn vriend bijvoorbeeld allemaal moet slikken.
Oud 29-07-2005, 18:29
Redhair
Redhair is offline
Zelfs mijn fucking behandelaar dacht dat ik gestopt was met AM. Idioot. Straks naar mijn ex, het is fijn om bij hem te zijn, gewoon vrienden, geen geklef. Het is zo'n schat. Maar mijn tunnel is zo donker en zo lang.
Oud 29-07-2005, 18:44
ilse
ilse is offline
was leuk net naar mijn oom en tante me kleine neefjes en een meisje dat ik dan altijd zie, leuk
Oud 29-07-2005, 19:30
WolterB
WolterB is offline
Geweldig gezellige dag gehad vandaag. Met mn beste vriendin door Enschede gelopen, winkeltje in winkeltje uit en rond een uur of 5 op een terrasje ploffen en daarna naar een restaurantje
En mijn brief is gepost, eindelijk

(mss alleen boeiend voor Mark Almighty)
En ik heb bij een 2e hands boekenzaak Donald Duck album 17 (als avonturier) met het verhaal van de gouden helm en het Groot vakantieboek 1992 (met het verhaal terugkeer naar Xanadu) gekocht

Laatst gewijzigd op 29-07-2005 om 20:33.
Oud 29-07-2005, 19:47
malaika
malaika is offline
morge jarig!!!!!!!!!!!!!!!

hehe
Oud 29-07-2005, 21:30
moon
moon is offline
Citaat:
malaika schreef op 29-07-2005 @ 20:47 :
morge jarig!!!!!!!!!!!!!!!

hehe