hoi iedereen,
dit jaar ben ik begonnen met mijn studie, en er zit in hetzelfde jaar een meisje dat ik wel leuk vind. Ik ben alleen echt nogal een kneus op liefdesgebied. Ik kan heel goed bevriend zijn met meiden, maar op versiergebied wil het allemaal niet zo best.
We zijn nu een paar maanden lang in dezelfde lessen ingedeeld, en ik zie haar vrij veel. Ik praat vaak met haar in pauzes en op msn en dat is heel gezellig. Maar ik weet niet zo goed hoe het nu verder moet. We hebben wel veel lol en we kunnen ook goed met elkaar praten, maar we praten niet echt flirterig met elkaar. Verder verteld ze ook wel eens dingen over zichzelf die genant zijn, zodat we daar samen om kunnen lachen. Zoals domme acties en opmerkingen van haar enzo. Maar volgens mij is dat toch een teken dat ze alleen vrienden wil zijn, want als meiden meer willen, dan zijn ze toch bang dat je op ze afknapt als ze dat soort dingen vertellen? Eigenlijk ben ik dus een beetje bang dat we op een vriendschap afgaan, en hoewel ik dat leuk vind, zou ik eigenlijk meer met haar willen.
Iemand misschien nog tips over hoe ik dat aan kan pakken?
in elk geval alvast bedankt
groetjes,
leidenaartjuh