Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() @fruitvliegje: redenering waarin ik me eigenlijk wel heel goed kan vinden! klinkt eigenlijk wel logisch. |
![]() |
||
Citaat:
Zij zien in dat heus niet al hun leeftijdsgenoten zo kinderlijk zijn als vaak aangenomen wordt. Ook hebben zij geen last van een gevoel dat ze volwassener zouden zijn dan jongens ofzo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dan voelen ze zich bij de leeftijd. En van mij horen ze: ben je nou echt 16? Je ziet er jong uit.... *** ik ben ook jong ![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Damm
||
Citaat:
Denk je er dan 2 x over na omdat hij 'zo jong is' ?
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() dat idee achter dat jongens pas later volwassen zijn enzo, zit misschien wel wat in. al geldt dat, volgens mij en mn omgeving, niet voor mij zo heel erg. ondanks dat ik soms wel die indruk wek ![]() denk dat het beeld dat veel meiden bij jongens van 17-19 hebben, erg algemeen is zegmaar.. wat ik om me heen zie: lijkt erop dat er automatisch van wordt uitgaan dat die "niet aan toe zijn".. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Want dan ben ik 'volwassener' en hun nog zo jong... ![]()
||
Citaat:
Iig, is het wel waar wat isa100 zegt, maar of dat nou verplicht oudere jongens moeten zijn weet ik zo net nog niet. Ze kunnen wel 'geborgenheid' etc geven, maar soms verwachten ze (vooral als het verschil groot is en het meisje nog vrij jong) meer van de relatie dan het meisje, dan lijkt mij dat als jongen toch vrij irritant. Ik val dan ook totaal niet op jongere meisjes, aangezien ze vaak (let op het woord vaak!) nog vrij kinderachtig zijn. Ja natuurlijk zegt iedereen dat meisjes eerder 'volwassen' zijn, maar ik ben er meer van overtuigd dat meisjes zich tegen over een groep beter volwassen kunnen gedragen, in een relatie, of zelfs maar een 1 tegen 1 gesprek, merk je toch snel dat ze toch niet zo 'volwassen' zijn als ze zelf willen geloven. Mijn vriendin is iets meer dan een jaar ouder dan ik, maar we zitten gewoon heel erg op 1 lijn. Daarbij zeg ik niet dat zij jong voor haar leeftijd is, of ik oud voor de mijne! Dus Jolt, wees niet bang jongen! Er is nog hoop ![]()
||
Citaat:
![]() Maar ik heb hier nu nog geen 17e jarige meid gezien, die een beetje volwassen over kwam, allemaal mama meisjes, bang om verder dan Maastricht weg te gaan... Naja fuck it. Ik zie wel wat het leven mij brengt ![]() Ellende, alleen maar ellende...
||
Citaat:
![]() Nu ja, we leven nu eenmaal in deze wereld en we moeten er maar aan wennen zeker? ![]() Volgens mij heeft het er ook mee te maken dat meisjes zogezegd "volwassener" zijn dan jongens op dezelfde leeftijd, iets dat ze aangepraat wordt. Want als ik vergelijk naar niveau's, dus Latijnse met Latijnse, Technische richtingen met Technische en Beroepsonderwijs met Beroeps, lijken jongens en meisjes mij ongeveer altijd evenver ontwikkeld te zijn qua "volwassenheid". Tja, die leuke fabeltjes toch hé. ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zwart gat... fristi_zuiper | 4 | 23-08-2007 12:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Het veilige nest in het zwarte gat HipHopSter | 4 | 29-09-2004 11:53 | |
Verhalen & Gedichten |
Het Zwarte gat keukentrappetje | 2 | 16-05-2004 08:50 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Zwart gat in ons sterrenstelsel. DoubleCheck | 60 | 10-10-2002 11:13 | |
Liefde & Relatie |
Het zwarte gat... bracelance | 13 | 17-09-2002 18:52 | |
ARTistiek |
Het zwarte gat (verhaal --> meningen please *kijkt smekend* ;)) Verwijderd | 15 | 31-08-2001 19:45 |