Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Denk dat je erbij moet neerleggen dat het niks wordt. je bent pas 14!! het is niet verstandig om met een 20teger te hebben als het wat wordt. Dat moet hij ook beseffe. het beste is hem gewoon als de rol die hij speelt in jouw leven te zien en dat is niet je vriendje. hij krijgt er problemen mee en jij ook. ik kan begrijpen dat je hem leuk vind maar zorg dat dit gewoon hierbij blijft. hij is leuk je meester maar niet meer.
|
![]() |
|
Ik vind het niet klinken of jij hem echt leuk vindt. Ik vind het klinken alsof een leraar op een beetje een vieze manier geďnteresseerd is in heel jonge meisjes (jou) en dat jij die aandacht wel leuk vindt, maar ook een beetje raar. En aandacht is wel leuk, maar het is raar als mannen van 26 vallen op meisjes van 14. Voor mensen van 26 moeten mensen van 14 wel net kinderen zijn, en op kinderen word je niet verliefd. En als hij niet verliefd is, maar gewoon geďnteresseerd, dan is het onprofessioneel van hem om dat te laten blijken. En misschien heeft hij het ook wel niet helemaal door, dat hij zo doet, maar het is sowieso niet iets wat normaal is en helemaal niet iets wat kan werken en hoe een leraar zich moet gedragen. En gelukkig klink jij niet alsof je over je oren verliefd bent, alleen een beetje gevleid misschien, dus hoef je ook geen gebroken hart te overwinnen oid.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
verliefd op beste vriendin kwatwatkwiet | 14 | 25-01-2012 18:37 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op leraar? (ander soort topic dan 'Verliefd op leerkracht') Alistar | 72 | 15-02-2007 00:53 | |
Verhalen & Gedichten |
[ verhaal ] Het meisje dat het niets bezat Fayelinde. | 5 | 07-12-2006 18:40 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op Leerkracht Fixion | 25 | 23-03-2004 14:16 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op leraar... joaquadriesje | 29 | 18-03-2003 00:04 | |
Liefde & Relatie |
Shit man, verliefd!! lieve | 9 | 27-06-2002 20:25 |