Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
OT: Ik heb mijn nieuwe huisarts nog nooit gezien of gesproken, en heb ook nog nooit een afspraak gemaakt, maar op de foto lijkt het me wel een sympathiek figuur. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Prima, maar ik zit dan ook bij mijn vader
![]() Maar goed, als je hem op de officiele manier wil berijken is dat geloof ik ook vrij goed te doen. Je kan bij mijn ouders gewoon de hele dag bellen voor dingen, alleen tussen de middag heb je kans op de vraag of je met niet spoed dingen niet rond etenstijd wil bellen. Je kan vrij snel terecht als je een afspraak wil en als je voor 12 uur s'morgens belt voor medicijnen kan je ze s'middags in de praktijk ophalen. (Met sommige dingen kan je ze zelfs meteen meekrijgen, maar dat gebeurt wel steeds minder) Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Gelukkig ben ik morgen vrij, dus dan zal ik het nog eens proberen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik durf te wedden dat ik een veelvoud maak van de uren die jij maakt, maar ik krijg mijn huisarts toch echt wel te pakken. Gewoon een kwestie van even tijd managen en niet denken dat de wereld om jou draait. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed, wie weet heeft hij morgen dus wel een gebroken pootje ![]() toevoeging: Oh nee, toch niet... Anders is hij dus verdorie weer ziek en weer niet bereikbaar |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar het kan nou eenmaal gebeuren dat je door stom toeval net telkens aan het werk bent of uit een nachtdienst komt, waardoor je dus even verhinderd bent. Ik pleit voor een huisarts als die van Andijvie. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Geestelijke gezondheidszorg voor jongeren gaat uit de zorgverzekering PetitieJeugd | 39 | 31-10-2013 13:01 | |
Psychologie |
Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa e-hazeleger | 12 | 18-05-2011 17:09 | |
Psychologie |
[discussie] zelfmoord Orpheo | 167 | 16-02-2007 00:08 | |
Psychologie |
Zin om gewoon te verdwijnen Rabbi Daniel | 17 | 13-05-2002 02:57 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
wat vinden jullie van proeven op dieren??? Rachel_Beliën | 167 | 14-02-2002 21:17 |