Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-05-2011, 20:42
~Blacksun~
~Blacksun~ is offline
Ik ben echt verliefd op een meisje en ik weet dat ze dat ook op mij is want dat heeft ze mij letterlijk verteld. maar toen zei ze wel ik weet het nog niet zeker. en steeds als ik vraag of ze het al weet zegt ze nee nog niet. maar je weet toch wel of je iemand leuk vind. ofniet???
hoe kom ik er achter of ze me echt leuk vind????
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-05-2011, 20:47
lalalalie
lalalalie is offline
Als ze je echt leuk zou vinden zou ze het weten.
Laat gaan joh.
Oud 11-05-2011, 22:33
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Kan zijn dat ze het niet weet. Gaat vaak met het idee "maar als we samen zijn; wat dan?"

Het steeds aan haar vragen gaat niet helpen, dat wordt alleen maar irritant. Ooit "waarrommmm?" aan je ouders gevraagd, en op elke reactie de ze gaven weer "waarommm?" gevraagd? Dat is fukking irritant, steeds vragen of zij het al weet is in principe hetzelfde.

Ga gewoon iets leuks doen, en vraag het niet. Zal ze er zelf wel op terug komen.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 22:35
Verwijderd
Of ze vindt de aandacht leuk, maar jou niet echt. Of ze houdt je aan het lijntje, omdat ze jou niet echt wil, maar ook bang is dat ze van gedachten veranderd en jij dan weg bent.

Of ze weet het echt niet.

In ieder geval is het, zoals NaamInGebruik al zei, wel vreselijk irritant voor haar als je het steeds blijft vragen.
Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 23:30
Michiel0312
Michiel0312 is offline
Zoals al gezegd stop met het vragen het vermindert alleen maar je kansen, het beste is haar gewoon een keer te vragen om een film te kijken bij jou thuis of bij haar, geen bios gewoon iets waar jullie alleen zijn en kijk hoe het dan loopt!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2011, 18:54
koekje97
koekje97 is offline
ik ben zelf een meisje, en ik denk dat ik dat meisje wel begrijp.
het kan zo zijn dat ze je super leuk vind, maar bang is om zich te binden.
Waarschijnlijk is ze bang dat je te snel te veel wil, en dat ze daarom zo lang moet denken.
Je moet er in ieder geval niet zo achteraan jagen, dan gaat ze dat misschien juist denken.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2011, 21:42
Em.
Em. is offline
Ik vond iemand ooit ook een beetje leuk. En toen wist ik ook niet zeker wat ik nou wilde. Ik vond het nog niet leuk genoeg voor een relatie, en bovendien vond ik diegene ook maar pas leuk, en ik vond het ook wel net weer te leuk om te zeggen 'nee, vergeet het maar'. Uiteindelijk liep het een beetje vreemd en had ik wel verkering met 'm, maar dat vind ik nou niet echt een succesverhaal. Het ging toen gewoon te snel voor me, waardoor het alweer na twee maanden uit was - en een hele maand daarvan (de halve verkering dus ) liep ik te twijfelen van 'wil ik dit wel?'. Hoeft niet zo te zijn bij haar, maar het kan wel dat ze het gewoon echt niet weet, niet zeker weet hoe leuk ze jou vindt. Of één van de andere genoemde opties. En ik denk dat je meer hebt aan aardig/leuk tegen haar doen (maar niet ineens overdreven anders) dan de hele tijd vragen of ze je leuk vindt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten