Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2005, 10:48
bloemetje16
bloemetje16 is offline
hey mensen..

ik wil hier graag ff een verhaaltje plaatsen , al is het alleen om ff ergens mn verhaal kwijt te kunnen , en graag jullie reacties.

sinds 3/4 jaar , zoen ik steeds met een jongen, en er zijn sinds die tijd ook meer dingen gebeurd natuurlijk. We hadden geen vaste relatie, maar ik was zijn eerste en helemaal gek van hem. Hij echter zag een relatie niet zo zitten waar ik het wel mee eens was.
Toch zoenden we allebei niet met een ander. ( dat deed ik alleen al uit respect zou niet met hem in bed willen liggen en daarna een ander zoenen )

Nu sinds een paar weken, zouden we niet meer zoenen, hij had zogenaamd de ware gevonden. Maar toch kreeg hij niets met haar en bleven wij zoenen etc.
Alleen tijdens het uitgaan was dit meisje er dus ook. En ik vond dat dus niet zo leuk om te zien. aangezien hij nog een paardagen geleden bij mij was. En hij mij dus ging negeren, om vervolgens als zij er niet is weer leuk en aardig te doen. Want we hebben verder ook een goede vriendschap.

En ik heb het nou even helemaal gehad. Wat wil hij nou, ja als je het zo ziet staan lijkt het erg duidelijk. Maar zijn tegen strijdige gedrag doet me des te meer pijn. de ene keer ben ik zn alles, en de andere keer niets ,, En als ik er over begin ontkent ie alles dat ie me niet negeert en ik heel speciaal voor hem ben.
hmm .. weet het echt niet meer ..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-03-2005, 11:36
Someboy
Someboy is offline
Aan je verhaal te horen lijkt het me alsof hij je gebruikt.
Een beetje zoenen, een beetje dit en een beetje dat maar geen relatie willen in de hoop dat hij misschien een meisje tegenkomt waar hij dat wél meewilt??
En zolang dat niet het geval is kan hij jou "gebruiken" ?
Misschien zit ik mis hoor maar dat vind ik ervan als ik jou verhaal zo hoor.
Misschien kennen jullie elkaar trouwens wel (te) lang dat een relatie met elkaar niet meer spannend is.. en dat jullie daarom ook geen realtie met elkaar willen. Het spannende (zoenen, sex etc.) is er toch al vanaf!
Oud 06-03-2005, 11:42
bloemetje16
bloemetje16 is offline
hey
bedankt voor je reactie heel fijn

maar goed het spannende is er niet vanaf , het was namelijk van het begin af aan al zo dus ik denk niet dat het daar aan ligt. Maarja het is allemaal zo moeilijk, de zelfde vrienden dus je komt elkaar zowiezo tegen, en die vrienden voor hem links laten liggen, nee dat d8 ik dus ook niet.
En net zoals jij zijn er velen die zeggen, hij gebruikt je gewoon. Maar ik heb me gewoon laten gebruiken, ik wist dat hij geen relatie wou. Maar hij was wel gek op me.. en hou echt van hem maar zouden jullie in zo n geval hem er op aanspreken? of het gewoon laten voor wat het is ...
waarom is liefde toch zo moeilijk
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 11:49
Someboy
Someboy is offline
Citaat:
bloemetje16 schreef op 06-03-2005 @ 12:42 :
hey
bedankt voor je reactie heel fijn

maar goed het spannende is er niet vanaf , het was namelijk van het begin af aan al zo dus ik denk niet dat het daar aan ligt. Maarja het is allemaal zo moeilijk, de zelfde vrienden dus je komt elkaar zowiezo tegen, en die vrienden voor hem links laten liggen, nee dat d8 ik dus ook niet.
En net zoals jij zijn er velen die zeggen, hij gebruikt je gewoon. Maar ik heb me gewoon laten gebruiken, ik wist dat hij geen relatie wou. Maar hij was wel gek op me.. en hou echt van hem maar zouden jullie in zo n geval hem er op aanspreken? of het gewoon laten voor wat het is ...
waarom is liefde toch zo moeilijk
Hij is gek op jou en jij houdt van hem?? Hoezo willen jullie dan, en met name hij, geen relatie?? Volgens mij voel jij meer voor hem dan hij voor jou heb ik het idee... of is dat niet zo?
En waarom liefde zo moelijk is vraag ik me ook iedere keer weer af..
Oud 06-03-2005, 12:35
Verwijderd
Lijkt erop dat die jongen gewoon doet wat hem uitkomt. En dat is dus soms met jou zoenen, soms met iemand anders. En ook als het hem uitkomt zeggen dat hij om je geeft, en als het hem uit komt jou ook negeren.
Zou hem om duidelijkheid vragen, ofzo. Tenminste niet eveel van verwachten meer, als hij zo met jou omgaat.

Als ik jou was zou ik denk ik echt ''breken'' met hem, immers wat heb je er eigenlijk aan.

Maar ja ik zou denk ik ook niet zo snel in zo'n sit. komen, dus moeilijk om advies te geven.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 13:00
JJ13
JJ13 is offline
die jongen gebruikt jou, hij wil en met jou zoenen en n vriendin hebben. ik zou proberen er boven te staan en hem laten zitten, hij heeft toch al gezegd dat hij niks met je wilt? probeer hem los te laten, want zo is het ook niet goed voor jou.
Oud 06-03-2005, 13:20
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
het is dat je geen relatie hebt, anders kon je 'm nu dumpen
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 13:33
bloemetje16
bloemetje16 is offline
hey

bedankt .. ga hem idd maar even een mailtje sturen.. even laten weten dat ik dit niet meer pik.. het gekke is alleen dat ik echt geloof dat ie geen slechte bedoelingen heeft .. en ik wil de vriendschap niet kwijt .. dat is wel weer slecht ..
maar het wordt idd dat ik hem maar even ga dumpen
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 16:25
Verwijderd
Nou dumpen, het is logisch dat als hij een vriendin heeft jou wat minder aandacht geeft. Ik kan me wel heel goed verplaatsen in jouw verhaal omdat ik de laatste tijd veel over soortgelijke situaties heb nagedacht...
Ik zou er gewoon eens over praten dat je graag de vriendschap wilt behouden maar dat je het niet leuk vindt dat hij je negeert als zij in de buurt is, negeren is ook wel weer een beetje te radicaal van hem misschien. En ik zou niet meer met hem zoenen (doh) ook niet meer als het uit gaat met zijn vriendin en jullie allebei weer vrijgezel zijn.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 17:07
-(L)-
Ik had ongeveer 't zelfde. Sexrelaties zijn zo gewoon. Op de een of andere manier loopt 't steeds fout af omdat 1 van beiden een relatie krijgt.
Maar goed, ik heb die jongen toen een beetje genegeerd (toen hij (bijna) een vriendin kreeg). Ik heb hem er iig niet op aangesproken ofzo (doordat ik hem negeerde leek me de boodschap wel duidelijk dat ik het niet zo leuk vond). Toen hebben we een tijdje geen contact gehad, en na een paar maanden wel weer. Gewoon vriendschappelijk. Nu zijn we gewoon 'vrienden' (vooral op msn), en ik zie hem weinig (hooguit 3x per jaar met uigaan), en ik denk dat dat ook beter is zo.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2005, 20:30
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Bloedpropje schreef op 06-03-2005 @ 14:20 :
het is dat je geen relatie hebt, anders kon je 'm nu dumpen
Oud 06-03-2005, 20:46
Luna
Luna is offline
hij gebruikt je. zo duidelijk genoeg?
Oud 06-03-2005, 21:06
bloemetje16
bloemetje16 is offline
hey
sorry even voor de duidelijkheid .. hij heeft geen relatie met dat meisje ! hij vond haar echter erg leuk zei die .. een tijd geleden .. maar dat is ook nooit wat geworden ..
dus tsja
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 11:44
Verwijderd
Hij heeft je gebruikt, en jij hebt dat al die tijd toegestaan... Da's heel hard, maar je had allang geleden een stop kunnen toeroepen.
Ik snap wel dat je nu duidelijkheid wil, maar volgens mij weet je allang waar dit op uit gaat draaien...
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 11:48
Wuotan
Wuotan is offline
Typisch geval van: hij heeft geen gevoelens voor jou maar jij wel voor hem. Zorg dan dat je hem uit je hoofd zet, hij wil toch geen relatie en je kan er toch niet eeuwig mee doorgaan. Als hij iemand anders leuk vindt is dat een teken dat hij je leuk genoeg vindt om mee te zoenen, maar niet voor een relatie.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 11:48
Wuotan
Wuotan is offline
En wat een schijtopmerkingen over gebruikt. Hij heeft aangegeven geen relatie te willen dus wat dat betreft heeft hij haar niet aan het lijntje gehouden, ZIJ zoent toch ook met HEM?
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 12:51
-(L)-
Citaat:
bloemetje16 schreef op 06-03-2005 @ 22:06 :
hey
sorry even voor de duidelijkheid .. hij heeft geen relatie met dat meisje ! hij vond haar echter erg leuk zei die .. een tijd geleden .. maar dat is ook nooit wat geworden ..
dus tsja
Ik zou 'm ondanks dat toch aan de kant zetten (of iig geen sex meer met hem hebben), je helpt jezelf alleen maar in de problemen. Want vroeg of laat gaat het toch fout en ben je teleurgesteld.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 12:58
Verwijderd
Citaat:
Happyyy schreef op 07-03-2005 @ 13:51 :
Ik zou 'm ondanks dat toch aan de kant zetten (of iig geen sex meer met hem hebben), je helpt jezelf alleen maar in de problemen. Want vroeg of laat gaat het toch fout en ben je teleurgesteld.
Inderdaad. Blijkbaar zoekt hij alleen wat vertier en zoenen.. Dat hij geen relatie met dat meisje heeft betekent niet dat hij met jou kan doen en laten wat ie wilt!
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 13:06
-(L)-
Citaat:
Loontjuh schreef op 07-03-2005 @ 13:58 :
Inderdaad. Blijkbaar zoekt hij alleen wat vertier en zoenen.. Dat hij geen relatie met dat meisje heeft betekent niet dat hij met jou kan doen en laten wat ie wilt!
Nee en bovendien komt er een moment dat hij wel een relatie krijgt, en dat kan alleen maar tegenvallen, aangezien jij je in zekere zin op hem 'gevestigd hebt'. Het kan natuurlijk ook dat jij eerder een relatie krijgt, maar aangezien je zo 'achter hem aanloopt' krijg ik niet echt de indruk dat je uitkijkt naar andere jongens.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 13:22
oneMen
oneMen is offline
Ik zag laatst nog een leuke film erover; misschien geeft 'Flirt' wat duidelijkheid

Ga zelf ook op zoek naar een andere jongen. Zolang het leuk is om af en toe met hem te zoenen, doe je dat toch gewoon? Je hebt geen relatie, dus er is geen reden om jaloers te zijn. Die drang naar een relatie met hem is wat er misgaat in principe.

Zie het eens van de andere kant. Jij gaat mooi op zoek naar een leuke, serieuze jongen voor een relatie, en als je zin hebt om te zoenen/seksen met die andere jongen dan doe je dat gewoon. Jij hebt de keuze..

Als dat niet in je straatje past, dan zou ik stoppen met achter die jongen aan te lopen. Dat vind ie toch alleen maar leuk. Wie weet komt hij achter jóu aan als je wat hard to get speelt..
Oud 07-03-2005, 13:42
Logicae
Logicae is offline
Tsja, het is misschien moeilijk om hem los te laten, maar ga je beheersen en zoek zelf iemand. Wanneer je sowieso al aan geeft niks meer met hem van doen te willen hebben en hem duidelijk op afstand houd, dan heeft hij alsnog de mogelijkheid om zijn 'gevoelens' voor jou te uiten... Maar de vraag is, is hij oprecht gek op je of ben je (heel hard) gewoon makkelijk te krijgen, wanneer je afstand neemt, en zeker wanneer je hem confronteert met mogelijke relaties, zal hij de keuze moeten maken of hij je niet kwijtwil of wel.. Succes..
Oud 07-03-2005, 14:22
bloemetje16
bloemetje16 is offline
hey

allemaal onwijs bedankt ! heb er veel aangehad .. moest het denk ik even van iemand horen die er buiten staat..
Ik ben idd makkelijk te krijgen ( voor hem dan omdat ik gek op hem ben ) .. maar ben nu al flink een poging aan het doen hem te vergeten .. en dat gaat helemaal goed komen

thanQ
Met citaat reageren
Oud 07-03-2005, 14:24
-(L)-
Okee succes Goede keuze.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 10:20
Wolter
Wolter is offline
Citaat:
bloemetje16 schreef op 07-03-2005 @ 15:22 :
hey

allemaal onwijs bedankt ! heb er veel aangehad .. moest het denk ik even van iemand horen die er buiten staat..
Ik ben idd makkelijk te krijgen ( voor hem dan omdat ik gek op hem ben ) .. maar ben nu al flink een poging aan het doen hem te vergeten .. en dat gaat helemaal goed komen

thanQ
Goede keuze idd
Je dumpt nu zegmaar je vriendschap
Oud 08-03-2005, 13:10
Verwijderd
Nou, gelukkig snap ik mannen wel.

Hij vindt je te lelijk en/of zijn vrienden/ouders vinden jou vervelend, daarom wil hij niets met je. Echter, omdat jij je laat gebruiken maakt hij hier gretig gebruik van.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-03-2005, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 08-03-2005 @ 14:10 :
en/of zijn vrienden/ouders vinden jou vervelend
Wat hebben z'n vrienden of ouders er nou mee te maken?
Hij heeft gewoon geen gevoelens voor haar en wil alleen maar wat zoenen enzo, maar geen relatie. En blijkbaar heeft ie sowieso een beetje een probleem wat dat betreft, aangezien hij steeds meisjes leuk vindt maar dan toch geen relatie wil..
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 13:21
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 08-03-2005 @ 14:18 :
Wat hebben z'n vrienden of ouders er nou mee te maken?
Hij heeft gewoon geen gevoelens voor haar en wil alleen maar wat zoenen enzo, maar geen relatie. En blijkbaar heeft ie sowieso een beetje een probleem wat dat betreft, aangezien hij steeds meisjes leuk vindt maar dan toch geen relatie wil..
Het is mogelijk dat bijvoorbeeld al zijn vrienden zeggen dat zij een doos is, ofzo. Het is best denkbaar dat dat hem doet besluiten geen relatie te beginnen.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2005, 14:30
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 08-03-2005 @ 14:10 :
Nou, gelukkig snap ik mannen wel.

Hij vindt je te lelijk en/of zijn vrienden/ouders vinden jou vervelend, daarom wil hij niets met je. Echter, omdat jij je laat gebruiken maakt hij hier gretig gebruik van.
Net alsof er niet meer goede redenen te verzinnnen zijn om geen relatie met iemand te willen...

Beetje dom.
Oud 11-03-2005, 12:30
Verwijderd
het is duidelijk hij gebruikt je gewoon.
en je hoeft je vrienden toch niet te laten vallen? jem oet gewoon duideijk tegen hem zijn dat je het niet pikt, en ook niet meer met hem zoent. dan is het toch geen probleem.
gewoon er niet in trappen, voor hem 2000000000000 andere leuke jongens die jou wel willen en respecteren en niet met je solle.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2005, 13:18
Verwijderd
Citaat:
soulflytribe schreef op 11-03-2005 @ 13:30 :
het is duidelijk hij gebruikt je gewoon.
en je hoeft je vrienden toch niet te laten vallen? jem oet gewoon duideijk tegen hem zijn dat je het niet pikt, en ook niet meer met hem zoent. dan is het toch geen probleem.
gewoon er niet in trappen, voor hem 2000000000000 andere leuke jongens die jou wel willen en respecteren en niet met je solle.
of vrouwen kan ook nog eh
Met citaat reageren
Oud 12-03-2005, 12:59
Whateverrr
Whateverrr is offline
Citaat:
Someboy schreef op 06-03-2005 @ 12:49 :
En waarom liefde zo moelijk is vraag ik me ook iedere keer weer af..
Vraag ik me ook af

Meisje, zo iemand is jou niet waard en je kan maar beter geen tijd meer aan hem besteden..
Oud 12-03-2005, 14:27
WickedDevil
WickedDevil is offline
Ik heb dat soort van ook..
zo 1 vriendin, we vinden elkaar leuk enzo, alleen weten ook beide dat we toch nooit wat elkaar kunnen krijgen (ander verhaal weer).. maar daar ga ik ook vaak mee om enzo.. ook wel is beetje klef doen.. alleen niet zoenen.. (ivm het feit dat het toch niets wordt).. maar nu heb ik eem vriendin.. (zoals jij ook in je verhaal beschrijft) maar nu zal ik toch zeker niet klef gaan doen met dat ene meisje aangezien mn vriendin dat niet zal waarderen.. en het zou ook het meisje misschien beetje verwarren weer.. dus waarschijnlijk is er niets aan de hand..
Reageren

Regels voor berichten