Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() of bedoelde je wanneer hij in Duitsland zou zitten? ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() on topic: gewoon proberen elkaar zo veel mogelijk te zien, en kijken of het zo werkt... meer kan je niet doen, denk ik ![]()
||
Citaat:
Je mag elkaar niet in de weg staan om je dromen waar te maken, als het goed is heb je achteraf nog tijd genoeg om samen te zijn. Mijn zus en haar vriend hebben dit ook meegemaakt, een paar jaar geleden. Nu hebben ze net samen een huisje gekocht. We schrijven brieven naar elkaar, elke week. En geen 1 blz lange brieven, maar dit kan oplopen tot 3 bladen voor en achterkant. We schrijven over wat we meemaken in ons leventje, en hoe we ons voelen. Een beetje zoals een dagboek. Via internet hebben we ook af en toe contact. We hebben beide een programmatje waarmee we gratis en zo lang we willen naar elkaar kunnen bellen over het internet. En natuurlijk zal het niet hetzelfde zijn als hij terugkomt, maar het eerste half jaar van onze relatie was ook anders dan het volgende half jaar, en dat op zijn beurt ook anders dan het half jaar erop... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Natuurlijk is dat nu, want hij zit nu al in 't buitenland. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Pff, het is emotioneel echt wel hard hoor... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb het geluk dat mijn vriend zelf niet gebonden is aan iets hier qua werk of thuis (hij heeft beiden wel, maar zit niet vast). Ik ga zelf misschien een opleiding in een andere stad of zelfs een ander land volgen en dan gaat hij gewoon met me mee. Wanneer hij weg zou gaan, tsja.. als ik zou kunnen zou ik met hem meegaan maar als ik een opleiding zou doen gaat dat niet. Ik denk dat we het hetzelfde aan zouden pakken als jullie. Ik heb het in mijn omgeving wel veel zien gebeuren, helaas zijn al die relaties eraan kapot gegaan. Bij veel zat het echter toch al niet helemaal goed. Het is wat jij zegt, je kunt er alleen maar sterker uitkomen en als het niet lukt, tsja, dan is de relatie kennelijk niet sterk genoeg meer. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ook als je elkaar nog 1 keer in de maand ziet, en elke week lange brieven schrijft? Af en toe eens belt over internet, af en toe eens chat. en alle respect, maar al degene die zeggen "maak het uit, je bent maar één keer jong" "zoen in het rond", dit vind ik echt belachelijk. ten eerste; geef me eens 1 reden waarom ik nu niet jong zal kunnen zijn? Ik heb net meer tijd voor al m'n vrienden en vriendinnen, ik kan nu doen wat ik wil. Of nee, jullie hebben het beide over in het rond zoenen, niet? Ik heb daar nu eenmaal geen behoefte aan, ik zie niet in wat er leuk is aan in het rond zoenen met jongens waar je geen knijt voor voelt. Dus dit zou voor mij een ronduit belachelijke reden zijn om het gedaan te maken met mijn vriend. Onze relatie is wel meer waard dan dat. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat een bullshit over dat rondgezoen en alles, niet iedereen haalt er voldoening uit de slet uit te hangen. Waarom zou je iets geweldigs opgeven alleen omdat je zogezegd jong bent, hoe maakt dát je gelukkiger dan? Je hebt iemand, houdt zielsveel van diegene en dan maak je het uit omdat je jong bent en voel je je klote doordat je diegene kwijt bent en moet niet dénken aan iets uithalen met anderen, oftewel, dan ben je helemáál eenzaam. Ik snap die logica echt niet hoor. |
![]() |
||
Citaat:
hun logica is dus niet zo logisch |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik wil niet dat iemand mijn toekomst in de weg staat, en omgekeerd redeneerde ik ook zo. |
![]() |
||
Citaat:
zo gaat dat niet hoor. je bent er niet mee bezig, het is er gewoon. Liefde kan je niet zomaar negeren. En zeker niet als er geen reden toe is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Joh, het is maar duitsland. Je kunt elkaar opzoeken. Er is telefoon en internet, dus die kosten vallen reuze mee en het kan heel vaak.
Mijn vriendje moest een half jaar stage lopen in donker Afrika. Absoluut onbereikbaar. Eens in de week een brief als het vliegtuig het haalde, eens per maand konden we bellen. Verder geen contact. Toen waren we dus behoorlijk uit elkaar gegroeid. Het is weer goedgekomen, maar we moesten weer helemaal opnieuw voor elkaar kiezen. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb hier zelf geen ervaring hiermee, maar als ik me verplaats in jouw situatie zou ik niet de relatie aanhouden.. (jij hebt je keuze al gemaakt las ik) Nee zoveel reizen zou het mij niet waard zijn denk ik..
||
Citaat:
en 11568, ik plaatste dit forum om andere ervaringen te horen. Hoe denk jij dan dat ik er mee bezig ben? |
![]() |
|
Ligt eraan waar hij naar toe gaat. Duitsland is te overbruggen, China niet. Als ik hem (met regelmaat) zou kunnen zien, bellen, e-mailen en dat soort dingen + het gevoel is er nog, zou ik het zeker proberen. Je moet wel steeds eerlijk zijn tegen elkaar, zodat je de ander niet aan het lijntje houdt.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is toch gestoord dat je iets waar je gelukkig van wordt en iemand voor wie je nu eenmaal heel erg veel gevoelens hebt op te geven alléén maar vanwege je leeftijd. Het is iets positiefs hoor, je voelt je er blijer door, waarom zou je het dan niet doen? Het is toch de bedoeling dat je je leven leeft, zo kun je alles wel uit gaan stellen onder het mom van 'ik heb nog alle tijd'. Ik heb met mijn vriend recentelijk besloten om samen te gaan wonen. In eerste instantie hadden we zoiets 'dat komt later wel, we zijn nog zó jong!' maar ondertussen hadden we het er constant over en wilden we het ontzettend graag. Toen hebben we dat 'regeltje' van leeftijd doorbroken, waarom zouden we in godsnaam iets wat we beiden heel erg graag willen niet doen alleen om de leeftijd, daar wordt je toch niet gelukkiger van? |
![]() |
||
Citaat:
Trouwen en kinderen doe ik later wel ![]() P.s. leuk als je dat nu al wilt hoor, bedenk wel dat dit een speciale tijd is. Je zult nooit meer terug kunnen gaan. Je kan trouwens wel op jonge leeftijd al je vaste partner vinden hoor, mijn ouders hebben elkaar op de middelbare school gevonden(al zaten ze op de basisschool al bij elkaar op school). Laatst gewijzigd op 21-11-2004 om 22:24. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
vuurwerk artikelen kevinkuyer | 0 | 05-01-2010 10:44 | |
De Kantine |
Op welke partij zou jij stemmen als er nu verkiezingen waren? Hongaar | 456 | 07-11-2005 14:40 | |
Liefde & Relatie |
Twijfel. Alweer. Electriq | 14 | 25-10-2005 18:03 | |
Liefde & Relatie |
Hoe hou je het uit Mariap0es | 76 | 13-06-2005 19:53 | |
Liefde & Relatie |
Ik mis haar zo... roen | 10 | 17-10-2004 17:07 | |
Liefde & Relatie |
mijn vriend zit in irak voor vier maand compu_girl | 47 | 16-03-2004 15:30 |