Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-06-2005, 13:54
Mariap0es
Mariap0es is offline
Hey,

over drie weken gaat mijn vriend voor vier weken op vakantie naar Canada, de vraag is: hoe hou ik het uit? Ik mag van me ouders pas met hem mee op vakantie als ik 18 ben terwijl ik al bijna 1,5 jaar met hem heb. En hem elke dag zie.
Vorig jaar was hij ook al geweest en ik werdt gek zonder hem, ik zat half verlamt op me kamer en het enige wat ik verder deed was een beetje werken. Ik werdt echt gek.

Vraagje: Hoe gaan jullie hier mee om, als je partner op vakantie gaat? Zijn jullie dan nog steeds vrolijk of loop je dan de hele dag aan je partner te denken?
Hebben jullie nog tips voor mij???

Ik zou graag wat reacties krijgen, misschien heb ik er wat aan.

Groetjes,

Maria
Oud 06-06-2005, 13:56
Verwijderd
nou niet mee omgaan, want ik moest mijn vriendje vorig jaar 5 weken missen. ehm ik denk gewoon afleiding zoeken? leuke dingen doen? werken?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 13:57
Kaa
Kaa is offline
ik heb daar niet zo'n last van...

Zie het als even tijd voor jezelf, dat maakt het extra leuk om hem daarna weer te zienals ie terug is...ga gewoon euke dingen doen, dan vergeet je het vanzelf.
Oud 06-06-2005, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Kaa schreef op 06-06-2005 @ 14:57 :
ik heb daar niet zo'n last van...

Zie het als even tijd voor jezelf, dat maakt het extra leuk om hem daarna weer te zienals ie terug is...ga gewoon euke dingen doen, dan vergeet je het vanzelf.
na.. ik denk niet dat je het vergeet.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 14:16
Muchacha
Muchacha is offline
Ik heb mijn vriendje ook eens 3 weken moeten missen. Ik heb toen lange brieven naar hem geschreven en die ook opgestuurd. Paar vellen vol schrijven met wat je doet en hoe je je voelt en die dan posten en wachten op antwoord Je kan ook telefoneren of cammen. Je moet het idd van de goeie kant bezien hoor. Je hebt wat tijd voor jezelf en als je hem terug ziet is de liefde eens zo groot
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 14:19
juno
juno is offline
Niet zielig gaan zitten simmen op je kamer, maar ga wat leuks doen. Dan gaat de tijd sowieso veel sneller voorbij.

Maar wat een rare snuiter dat hij zonder jou 4 weken weggaat?
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 14:24
synclinorium
synclinorium is offline
Ga je zelf ook op vakantie? Iig wat ze al zeggen, vermaak je gewoon, ga 6 dagen in de week werken van 9 tot 5 Maak vante voren wat foto's van hem, je zal er vast al wel een hoop hebben ( 1.5 jaar relatie ) en als ie weg is maak je er een mooie collage van. Kun je aan m laten zien als ie weer terug is.
Oud 06-06-2005, 14:43
Myuki
Myuki is offline
Citaat:
juno schreef op 06-06-2005 @ 15:19 :
Niet zielig gaan zitten simmen op je kamer, maar ga wat leuks doen. Dan gaat de tijd sowieso veel sneller voorbij.

dus het feit dat zij niet mee kan betekent dat hij niet weg mag?
Oud 06-06-2005, 14:51
Verwijderd
Vier weken is niet zo lang hoor. Ga zelf ook iets fijns doen, dan is het zo voorbij. Misschien is het soms wat moeilijk, maar dat is niet raar. Lekker leuke dingen doen dus
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Muchacha schreef op 06-06-2005 @ 15:16 :
Ik heb mijn vriendje ook eens 3 weken moeten missen. Ik heb toen lange brieven naar hem geschreven en die ook opgestuurd. Paar vellen vol schrijven met wat je doet en hoe je je voelt en die dan posten en wachten op antwoord Je kan ook telefoneren of cammen. Je moet het idd van de goeie kant bezien hoor. Je hebt wat tijd voor jezelf en als je hem terug ziet is de liefde eens zo groot
Brieven schrijven hielp bij mij Vertellen hoeveel ik 'm miste enzo. Verder veel met vrienden omgaan.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 15:00
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
In de 2,5 jaar dat ik met mijn vriend heb, heb ik hem een keer 10 dagen niet gezien. Dat was het langst, toen was ik op vakantie. Ga zelf veel leuke dingen plannen inderdaad, dan gaat de tijd veel sneller. Sms elkaar leuke/lieve smsjes. De tijd gaat vaak sneller dan je denkt. Het lijkt erg, maar het is geweldig om elkaar weer terug te zien.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 15:10
Verwijderd
Het vriendje gaat 2 weken op vakantie, maar ik ga precies daarop ook 2 weken weg. Zie hem straks dus ook een maand niet. Ik geloof dat ik maar leuke dingen ga doen...
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 15:30
Verwijderd
Kun je die tijd mooi gebruiken om je grammatica bij te spijkeren.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 15:44
Toet0r
Toet0r is offline
Toen mijn vriendje vorige vakantie 3 weken in Finland zat heb ik gewoon heel veel gewerkt en tijd met anderen doorgebracht. Gelukkig kon vriendje bijna elke avond op msn, aangezien hij woning ruil deed

Als ik jou was zou ik gewoon lekker veel leuke dingen gaan doen, dan gaat de tijd ook snel
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 15:52
saturday
saturday is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 06-06-2005 @ 16:30 :
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 15:52
evanescence
evanescence is offline
echt triest dat je niet mee mag, je hebt toch iemand bij je die je beschermd
Oud 06-06-2005, 16:47
El Kim
El Kim is offline
Tjessis, doe niet zo wanhopig. Je leven draait toch niet om hem?
Oud 06-06-2005, 16:54
Verwijderd
Ik vind het een beetje zielig klinken. Kom op je bent 17; natuurlijk snap ik dat je vriend belangrijk voor je is, maar je hebt daarnaast toch ook nog wel je eigen dingen (vriendinnen, sport, hobby's). Dat kan je dan toch gewoon in die 4 weken doen; hoef je niet op je kamer te gaan zitten wegrotten.
Verder leef gewoon, doe dingen, dan gaan die 4 weken zo voorbij. Natuurlijk zal je hem wel missen, maar daar is denk ik weinig aant e doen...
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 17:19
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 06-06-2005 @ 16:30 :
plus een eigen leven naast je vriend zoeken
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 17:33
Lorelei
Lorelei is offline
Dat wat Mephostophilis en Shitonya zeggen.
Oud 06-06-2005, 17:36
Xonzo
Xonzo is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 06-06-2005 @ 18:19 :
Oud 06-06-2005, 20:11
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
juno schreef op 06-06-2005 @ 15:19 :
Ja, stel je voor: een jongen die iets gaat doen zonder z'n vriendin! Hij heeft zomaar een eigen leven! Het moest niet mogen!

Citaat:
een eigen leven naast je vriend zoeken
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 20:33
Verwijderd
ik zou me niet zo aanstellen als ik jou was, of heb je soms geen eigen leven zonder je vriend? die 4 weken zijn zo voorbij als je gewoon je eigen dingen doet.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2005, 20:48
Gothic
Gothic is offline
ga lekker zelf op vakantie?
Oud 06-06-2005, 21:26
snoopy
snoopy is offline
helemaal volplannen met afspraken. Ik mis hem juist altijd extra als ik zelf op vakantie ben, maar dat is vast voor iedereen anders.
vorig jaar was mijn vriend 5 weken weg, toen heb ik eindelijk met alle vrienden die ik al een tijd niet had gezien afgesproken. Ik ben ook een week op vakantie geweest, en die week was echt met voorsprong de ergste week
Oud 06-06-2005, 21:43
Cookie
Cookie is offline
Ehm...half verlamd op je kamer zitten?
Kan je ECHT niet zonder hem? Het klinkt alsof jullie altijd samen naar de wc gaan omdat je elkaar anders gaat missen ofzow.

Maar als het echt zo erg is, ik zou vooral afleiding zoeken.
Oud 06-06-2005, 22:15
tiram
tiram is offline
ik werdt
Oud 06-06-2005, 22:17
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
tiram schreef op 06-06-2005 @ 23:15 :
ik werdt
Oud 06-06-2005, 22:34
Methuselah
Methuselah is offline
2x "ik werdt". Sorry, dat is me teveel. Ik ga me nu verhangen. Vaarwel, wrede wereld.
Oud 07-06-2005, 01:44
hotworst
hotworst is offline
ik heb de 3 weken dat mijn GF weg was, vorig jaar, bijna alles gedaan wat god verboden heeft, maar wel trouw gebleven.

ik zag het ook als een vrije 3-weken. lekker drinken, stappen, zuipen, blowen, film kijken enz enz enz met maten
Oud 07-06-2005, 01:56
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
stuur elkaar elke dag een lief sms; je en wees braaf ..

Of gewoon single, want wat is dat nou, om met je fucking vakantie gebonden te zijn aan een persoon die je niet kan loslaten ..
Oud 07-06-2005, 07:24
Vice
Vice is offline
Citaat:
inderdaad
Oud 07-06-2005, 09:47
WolterB
WolterB is offline
Ga dingen met vrienden doen, zorg dat je bezig bent en blijft. Af en toe smsen, zodat je wat van elkaar hoort
Oud 07-06-2005, 10:03
Verwijderd
Meenemen Dat heb ik vanaf mijn vijftiende ofzo al voor elkaar gekregen thuis, vraag me niet hoe

Maar, het is niet zo heel lang. Ik denk dat je het wel overleeft. En je moet toch leren om af en toe eens van hem weg te zijn. Dit is een goede oefening. En het toverwoord daarbij: afleiding! Ga eens al die leuke dingen doen (filmnacht, etc) met vrienden en vriendinnen die je altijd al wilde doen. Dat soort dingen. Dan gaat de tijd wat sneller. Vermijd in ieder geval alleen op je kamer zitten.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 10:52
Roos
Roos is offline
Heb je geen vrienden of vriendinnen ofzo?

Ik kan me echt NIET voorstellen dat er mensen zijn die zeggen dat ze half verlamd op hun kamer zitten zonder hun vriend. Sowieso zou ik al gek worden om hem elke dag te zien.
Heb je geen leven???
Zonee, ga dan eens als de donder vrienden maken in die 4 weken
Oud 07-06-2005, 10:53
Roos
Roos is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 07-06-2005 @ 11:03 :
Ik denk dat je het wel overleeft.
Zou je denken?
Oud 07-06-2005, 10:58
Cookie
Cookie is offline
Citaat:
Roos schreef op 07-06-2005 @ 11:52 :

Zonee, ga dan eens als de donder vrienden maken in die 4 weken
Oud 07-06-2005, 11:09
noewkie
noewkie is offline
hmmmm

ik heb in de afgelopen 2,5 jaar mijn vriend mischien 3 dagen achter elkaar niet gezien, dat was dus het langst.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik de reacties van 'heb je geen leven' en ga een eigen leven zoeken' een beetje kort door de bocht.

Ik heb een eigen leven naast mijn vriend tuurlijk! maar ik moet er niet aan denken dat hij besluit zonder mij op vakantie te gaan.
Waarom zou hij dat doen ????

Waarom zou je als je 1,5 jaar een leuke vriendin hebt in de zomer (presies als je allebij tegelijk vrij bent) 3 weken weg gaan. ik bedoel dat je gezellie een weekje met je vrienden planned vindt ik meer dan logisch. Doe ik ook,

Maar dat je 3 weken achter elkaar zonder je vriendin in het buitenland gaat zitten vindt ik een beetje suf.

En okeej het is overdreven om die 3 weken als een zombie in je kamer te zitten. Maar ik snap prima dat je er tegen op ziet hoor. Ik word bij het idee alleen al accuut sago. Maar meid ga gewoon gezellie dingen doen. Lekker naar het strand (heerlijk bruin worden) en veras hem als hij terug komt.
Of werken nauurlijk maar dat vindt ik niet de meest leuke optie

in iedergeval sterkte
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 11:18
Supersaw
Supersaw is offline
Zij mag van haar ouders niet met hem op vakantie...

... moet hij daarom ook maar thuis gaan zitten
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 11:20
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Supersaw schreef op 07-06-2005 @ 12:18 :

My point exactely.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 11:31
noewkie
noewkie is offline
Citaat:
Supersaw schreef op 07-06-2005 @ 12:18 :

ik zeg niet dat hij ook maar helemaal thuis moet blijven maar hij kan er op zn minst rekening mee houden door niet 3 weken achter elkaar te gaan.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 11:34
Verwijderd
Citaat:
noewkie schreef op 07-06-2005 @ 12:31 :
ik zeg niet dat hij ook maar helemaal thuis moet blijven maar hij kan er op zn minst rekening mee houden door niet 3 weken achter elkaar te gaan.
als mijn vriendin dat van me zou eisen zou ik het wel weten. ik bedoel, je kunt toch wel 3 weken zonder elkaar?
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 11:50
Roos
Roos is offline
Citaat:
Teeeering wat ben ik blij dat ik jou niet ben

Vrouwen
Oud 07-06-2005, 11:57
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Roos schreef op 07-06-2005 @ 12:50 :
Vrouwen
Je kunt beter kippen houden!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 11:59
Verwijderd
Citaat:
3 weken zonder elkaar moet goed te doen zijn
Deze zomer ga ik ook een maand naar Duitsland en misschien vrijwel meteen aansluitend nog 3 weken op vakantie met mijn ouders. Ook staat het al vast dat ik in januari 2 weken naar Mexico ga.
Ik heb al 3 jaar een vriend, maar die kan naar Duitsland en Mexico sowieso niet mee en 3 weken op vakantie ook niet omdat ie pas werk heeft en dus nog niet genoeg vakantiedagen.
Maar daarom ga ik niet thuis blijven heel die tijd. Ieder moet binnen een relatie toch nog zijn eigen leven lijden en zich dus ook wel ff alleen kunnen vermaken. Elkaar elke dag zien zou ik waarschijnlijk ook alleen maar benauwend vinden, enkele keren per week is goed.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 12:00
Mariap0es
Mariap0es is offline
Nou bedankt in ieder geval van de mensen die normale anwoorden hebben.

Voor die andere die zielig zijn (omdat ze denken dat ze alles weten en altijd overal een antwoordt op hebben op veel topics o.a filosofie en die dag en nacht hiermee bezig zijn) wens ik niets meer dan een eigen leven toe. Tja waar is je leven? Achter de computer. Ernstig zielig dan.

Bedankt voor het andere commentaar.
Oud 07-06-2005, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Mariap0es schreef op 07-06-2005 @ 13:00 :
Een antwoord is niet abnormaal omdat het een antwoord is dat jij niet wilt horen.
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 12:03
Mariap0es
Mariap0es is offline
Ik vind mijn vriend wel heel belangrijk en hij mij ook. Aan me vriendinnen heb ik niet zo veel, die hebben een eigen vriend en hebben nooit tijd. Hobby's: heb Msn afgezworen ik maak muziek en sport maar daardoor vergeet ik hem echt niet. Hij is een deel van mijn leven.

Wil alleen normaal commentaar en niet zoiets van : (heb je mooi tijd om je grammatica bij te spijkeren) Pff zo zielig om dat te zeggen.
Oud 07-06-2005, 12:04
Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mariap0es schreef op 07-06-2005 @ 13:00 :

Voor die andere die zielig zijn (omdat ze denken dat ze alles weten en altijd overal een antwoordt op hebben op veel topics o.a filosofie en die dag en nacht hiermee bezig zijn) wens ik niets meer dan een eigen leven toe. Tja waar is je leven? Achter de computer. Ernstig zielig dan.

Bedankt voor het andere commentaar.
Altijd leuk, roepen dat mensen met een andere mening geen leven hebben! Classic!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2005, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Mariap0es schreef op 07-06-2005 @ 13:03 :
Ik vind mijn vriend wel heel belangrijk en hij mij ook. Aan me vriendinnen heb ik niet zo veel, die hebben een eigen vriend en hebben nooit tijd. Hobby's: heb Msn afgezworen ik maak muziek en sport maar daardoor vergeet ik hem echt niet. Hij is een deel van mijn leven.
Je vriendinnen hebben niet zoveel tijd voor jou omdat ze teveel bezig zijn met hun respectievelijke vriendjes? Dan zou ik maar eens een selectie gaan maken van wie nu eigenlijk je vriendinnen zijn, want dat is ook niet normaal. Je behoort je tijd gelijkelijk te verdelen en niet jezelf voor iedereen behalve je vriend af te sluiten.

En voorts, je hoeft ons niet duidelijk te maken wat voor geweldig leven je hebt. Dat zal ons worst wezen. Het gaat erom dat je nogal overdreven overkomt als je zegt dat je verlamd op je kamertje zit en niets meer kunt. Dan is er namelijk maar één conclusie mogelijk, namelijk je bent niet gezond bezig.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten