Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Wegwijzen & Voorstellen
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2011, 14:29
nerveus
nerveus is offline
Heey guys!

Ik ben dus Meggie (nickname nerveus)

Ik ben 15 jaar oud en woon in Zuid-Holland. Ik zit op dit moment in het 3e jaar van de Mavo. Volgend jaar eindexamen jaar dus, en na de Mavo wil ik nog Havo gaan doen. Dus ik zit nog wel een tijdje op school.

Ik hou van: Shoppen, zingen, dansen, lezen en films kijken. Ik zing in mijn schoolband, waar ik heel trots op ben! Mijn lievelingsfilms zijn Titanic en Harry Potter. En ik lees vanalles.

Ik heb mezelf hier aangemeld, omdat ik het een hele handige site vind, ik hoop hier leuke mensen te leren kennen en ik wilde eens een ander forum proberen.

Overige vragen zijn altijd welkom (No guys, ik geef geen telefoonnummer, bankrekeningnummer enz.)
Oud 15-05-2011, 14:34
dorcha
dorcha is offline
Hooi Meggie
Met citaat reageren
Oud 15-05-2011, 16:17
Verwijderd
Bankrekeningnummer hoef ik zowiezo niet. Telefoonnummer dan weer wel =D nee grapje
Welkom! = )
Met citaat reageren
Oud 16-05-2011, 05:37
Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Heey guys!

Ik ben dus Meggie (nickname nerveus)

Ik ben 15 jaar oud en woon in Zuid-Holland. Ik zit op dit moment in het 3e jaar van de Mavo. Volgend jaar eindexamen jaar dus, en na de Mavo wil ik nog Havo gaan doen. Dus ik zit nog wel een tijdje op school.

Ik hou van: Shoppen, zingen, dansen, lezen en films kijken. Ik zing in mijn schoolband, waar ik heel trots op ben! Mijn lievelingsfilms zijn Titanic en Harry Potter. En ik lees vanalles.

Ik heb mezelf hier aangemeld, omdat ik het een hele handige site vind, ik hoop hier leuke mensen te leren kennen en ik wilde eens een ander forum proberen.

Overige vragen zijn altijd welkom (No guys, ik geef geen telefoonnummer, bankrekeningnummer enz.)
Ping?
Nee, grapje
Welkom
Met citaat reageren
Oud 16-05-2011, 08:27
Verwijderd
Welkom
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten