Advertentie | |
|
![]() |
|
ghehe ja heb je helemaal gelijk in Type... maar als je voor de eerts keer gaat blowe ga je niet in shop rlxt met een jointje in je hand zitte schake.. moet je niet doen
![]()
||
Citaat:
Gewoon met de instelling 'relaaaaxt een jointje roken' relaxt een jointje gaan roken ![]() And nevermind nobody else ![]()
|
![]() |
de eerste keer vond ik het beste ik was goed stoned
toen ik nadien blowde vond ik het niet meer zo lekker als de eerste keer mijn eerste keer ik herinner me als het gisteren was ![]() het was zo lekker precies 6 keer gesleurd van south african bp daarna naar huis gefiets ik begin sentimenteel te worden wauw ![]() ik voelde me heerlijk eerder energiek ipv moe de gesprekken met mijn moeder waar ik toen ruzie mee had waren fantastisch ik begreep mijn moeder beter en we hebben de ruzie bijgelegd was ik stoned of high ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 19-03-2004 om 03:26. |
![]() |
|
![]() |
Mijn eerste keer was echt fucking fantastisch
![]() ![]() ![]() ![]() Misschien dat het me onbewust tot een lifestyle heeft aangezet waarbij ik ook doordeweeks om half vijf snachts relaxed stoned kan zijn als de behoefte er is ![]() Maar serieus.. Ik geloof dat ik 'go with the flow' nog niet gehoord heb ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
poeh, eerste keer blowen.... was in eindhoven met 2 vriendinnen van me. voor de gein een jointje gehaald bij de bakkerij en op stadhuisplein gaan zitten.... nou, de eerste paar hijsen waren nog te doen... totdat ik ongeveer halverwege was en hyper ging doen... naja, ik helemaal uit mijn bol en toen voelde ik me opeens zo lam... toen we terugliepen naar de fiets moest ik aan beide kanten ondersteund worden wilde ik recht(op) lopen... en overal om lachen..
ja was wel leuk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() jammer dat ze er tegenover een politie bureau aan het bouwen zijn ![]() ontopic: Mijn eerste keer was wel geslaagd.. ik was iig wel stoned ![]()
||
Citaat:
zat vorig jaar ook met een groepje te blowen in het bos achter onze school, zat ik wat te vertellen over mijn blow verleden komt er een vrouwtje langs (5m bij ons vandaan), beginnen ze allemaal: "ssshht, daar komt iemand aan *blow uit, iedereen stil*" gewoon blowen, who cares ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
inderdaad. (hoewel ik ook zo begon ![]()
||
Citaat:
![]() (ik woon zowat in Eindhoven ![]() Hoewel ik toch eerder mijn jointjes bij de pink ga halen... @ TS: En, hoe was het?
||
Citaat:
![]() Pijpjes, bongs, etc, dat vinden ze niet zo relaxt...
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Nou,, ik heb vanmiddag [uurtje of 2] geblowd..
Eerst werd ik draaierig, toen lacherig, toen werd ik misselijk, en toen zag ik 'sterretjes', dat werd steeds erger [ik zag op het laatst alleen nog maar zwart] . Toen zeiden me vrienden dat ik moest gaan lopen, ik werd toen ondersteund door anderen omdat ik geen evenwicht had. Daarna toen ik weer gewoon alles kon zien, was het lopen alleen nog onwennig (vooral trap af en op lopen) ging goed ![]() |
![]() |
|
eerste keer deed ik het met een gemaakte waterpijp. toen was ik wel enorm stoned. dan heb je de meeste kans op stoned te worden. als je gewoon een joint pakt dan inhaleer je niet diep genoeg en als je dat wel doet dan hoest je het meteen weer uit.
met een waterpijp is die kans kleiner. kijk wel uit je hebt daarna gelijk zin in een peuk dat is mijn ervaring |
![]() |
|
Ja idd, onze ervaring is dat als je de eerte maal een beetje zenuwachtig ofzo bent dat je dan gewoon niet raar moet doen en gewoon zeg maar moet proberen en dat het dan zo chill is dat je echt niet stoppen wil.., heus niet!
maar dan moet je het niet elke dag gaan doen omdat je je verveeld want dan is het slecht enzo! Jaja, vet pedagogisch!
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik heb nu al een paar keer geblowd, maar ik merkte er (bijna) niks van. Ik was beide keren erg zenuwachtig omdat ik het met mensen deed die ik amper kende/vertrouwde. Nu ga k volgende week za met n vriendin blowen, en wil t nu is voelen! Ik rook niet, dus weet nie of ik goed inhaleer. Ik had wel last van m'n ribben na t blowen (van t inhaleren). Hebben jullie nog meer tips voor deze newbie?
![]() |
![]() |
|
Hmmm... de eerste keer voelde ik geen flikker. Dus ik dacht later: ooooh kan nu wel veel meer roken: Werd ik helemaal gek haha, werd dizzy en paranoia, t ging niet helemaal goed. Daarna is dat nooit meer echt voorgekomen. Dus 1 tip: let goed op de dosering: niet teveel wiet.
Verder, ga relaxt in een parkie zitten, zo lekker in t zonnetje.. Een blikkie cola erbij en misschien een zak chips.. Doe maar wat, als je je maar ontspant.. ![]()
||
Citaat:
Maar wel zeker weten dat je goed inhaleert ![]() ![]()
|
|