Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2011, 14:45
Verwijderd
hoi lezers

ik trek me per dag ongeveer 3 keer af. (wakker worden (zonder klaar te komen)s'middags (met) en s'avonts (zonder))
in de tussentijd denk ik er echt heel vaak aan. (hoe is het om haar te nemen enz..)
is dat wel normaal?
als ik me verveel trek ik me soms wel 6 keer per dag af (4 keer klaar komen)

is dat wel normaal??!!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2011, 15:21
Volk
Volk is offline
Ja hoor dat is heel normaal op jouw leeftijd. Had ik ook. Heeft mijn vriend nu soms ook nog.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2011, 15:22
Verwijderd
Al doe je het 10 keer. Je mag het helemaal zelf weten dus normaal
Met citaat reageren
Oud 16-05-2011, 15:42
Verwijderd
nou, is het veel teveel of niet?
Met citaat reageren
Oud 16-05-2011, 16:17
JustADreamer
JustADreamer is offline
Er wordt toch al antwoord gegeven dat het normaal is, of niet soms? Wil je nou per se horen dat het teveel is? Want dan is het teveel hoor... Véél te veel... Zou er echt mee stoppen, anders valt hij er straks nog vanaf!

Anyways, even serieus: ik vind 3 tot 6 keer per dag echt niet enorm veel, deed het vroeger zelf wel eens vaker (en af en toe als ik m'n bui heb nu nog, vingeren dan, niet aftrekken).
Oud 16-05-2011, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Er wordt toch al antwoord gegeven dat het normaal is, of niet soms? Wil je nou per se horen dat het teveel is? Want dan is het teveel hoor... Véél te veel... Zou er echt mee stoppen, anders valt hij er straks nog vanaf!

Anyways, even serieus: ik vind 3 tot 6 keer per dag echt niet enorm veel, deed het vroeger zelf wel eens vaker (en af en toe als ik m'n bui heb nu nog, vingeren dan, niet aftrekken).
Echt? Ik heb masturberen nooit interessant genoeg gevonden om het meerdere malen per dag te doen.

Één of twee keer per week, tops.

Anyway, OT: Normaal, normaal.. Wat is normaal? Doe lekker wat je niet laten kunt; het is in ieder geval niet schadelijk of zo. Tenzij je helemaal geobsedeerd bent, want een seksverslaving kan je leven zeer negatief beïnvloeden.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2011, 17:26
Verwijderd
Citaat:
Echt? Ik heb masturberen nooit interessant genoeg gevonden om het meerdere malen per dag te doen.

Anyway, OT: Normaal, normaal.. Wat is normaal? Doe lekker wat je niet laten kunt; het is in ieder geval niet schadelijk of zo. Tenzij je helemaal geobsedeerd bent, want een seksverslaving kan je leven zeer negatief beïnvloeden.
Hier heb ik niks aan toe te voegen
Met citaat reageren
Oud 16-05-2011, 17:30
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Ja hoor dat is heel normaal op jouw leeftijd. Had ik ook. Heeft mijn vriend nu soms ook nog.
Jij trok je per dag ook 3 keer af?
Oud 16-05-2011, 19:14
JustADreamer
JustADreamer is offline
Citaat:

Niet élke dag, maar soms had/heb ik zo'n bui Vroeger wel vaak elke dag keertje, nu soms gerust week niet... Maar ik zie mijn huidige vriend iedere dag want we wonen samen

Regels voor berichten