Advertentie | |
|
![]() |
|
Hm, Frits Wester claimt dat wetgeving die de SGP niet aanstaat nu niet wordt tegengehouden, omdat de oppositiepartijen deze wel zullen steunen in plaats van de SGP. Maar dan gaat hij er voor het gemak toch aan voorbij dat de coalitiepartijen zelf de wetgeving niet zullen steunen om de SGP maar te vriend te houden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Best raar hoe metermannen alle huizen die ze moeten bezoeken kunnen inpassen in de vijf minuten na hun vroegste tijdsindicatie (09:01!), en de vijf minuten voor hun laatste tijdsindicatie (17:58!). Dat is in totaal maar tien minuten. Metermannen zijn waarschijnlijk een soort Kerstman. |
![]() |
|
Ik heb datzelfde altijd bij pakketjes. In mijn oude flat werd ooit een pakketje bezorgd, en ik zag toen de chauffeur met zijn busje voor de deur staan. Toen overwoog ik naar beneden te lopen om hem er om te vragen, want ik wilde het heel graag vandaag hebben, maar ik durfde niet omdat ik bang was dat als ik naar beneden liep, hij natuurlijk zou aanbellen, geen gehoor kreeg en vervolgens zou wegrijden, dus ik bleef braaf binnen zitten en door het raam naar buiten gluren. Uiteindelijk reed hij weg, had hij toch een briefje in de bus gestopt en gewoon niet aangebeld. Luie zak.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jeps. Hij vroeg nog om mn naam, maar ik hoefde me niet te legitimeren ( ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|