Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-05-2011, 15:36
Martiño
Martiño is offline
Zo

Laatst gewijzigd op 23-05-2011 om 15:56.
Advertentie
Oud 23-05-2011, 15:36
Verwijderd
Martienjoo.
Oud 23-05-2011, 15:37
Martiño
Martiño is offline
.sann 67
Absinthe 62
Noedelhap 54
Carn 43
Rationeel 34
Quis 2.0 33
Schrödinger 31
Paranoide 23
Dobermann 23
Martiño 22
Sarah 21
Sherlock 18
Pippeloen 13
mijamoto 12
Stefenootje 10
Lorelei 9
Azèche 8
White Trash 6
Queasy 3
lentekriebel 3
bloemmetje97 2
Andijvie 2
Havock 1
Volkert 1
Oud 23-05-2011, 15:37
Verwijderd
@stefenootje: je kunt je gewoon inschrijven totdat het studiejaar begint, al ben je dan wel te laat voor de boeken. Meestal is het wel handig om het uiterlijk juli te doen.
Oud 23-05-2011, 15:38
Martiño
Martiño is offline
Sterker nog, ik heb nog wel eens mensen gezien die zich na de start van het collegejaar nog mochten inschrijven.
Oud 23-05-2011, 15:39
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Martienjoo.
Soijaboontje
Oud 23-05-2011, 15:40
Verwijderd
Er zijn begin juni trouwens ook nog open dagen
Oud 23-05-2011, 15:42
Carn
Carn is offline
zo, hopelijk even kaarten winnen voor primordial volgende week maandag

Citaat:
Het meest recente album heeft de klinkende titel Redemption At The Puritan's Hand; een album wat wederom volstaat met vrolijke doch serieuze Ierse meezingers, omlijst door een smaakvolle duistere rand
Oud 23-05-2011, 15:42
Martiño
Martiño is offline
Hm, Frits Wester claimt dat wetgeving die de SGP niet aanstaat nu niet wordt tegengehouden, omdat de oppositiepartijen deze wel zullen steunen in plaats van de SGP. Maar dan gaat hij er voor het gemak toch aan voorbij dat de coalitiepartijen zelf de wetgeving niet zullen steunen om de SGP maar te vriend te houden.
Oud 23-05-2011, 15:44
Sherlock
Sherlock is offline
Die vrouw van Eurosport kan echt geen spelersnamen uitspreken:')
Oud 23-05-2011, 15:46
Verwijderd
Ik mis een # in de titel!

*twitch*
Oud 23-05-2011, 15:47
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
zo, hopelijk even kaarten winnen voor primordial volgende week maandag
Ik heb vandaag een kaartje gekocht.
Oud 23-05-2011, 15:49
Verwijderd
Sanne, ik heb een naamzoek voor je op fb gemaakt waar je hopelijk net zo blij van wordt als ik
Oud 23-05-2011, 15:49
Verwijderd
Citaat:

*twitch*
Ik ook
Oud 23-05-2011, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Sanne, ik heb een naamzoek voor je op fb gemaakt waar je hopelijk net zo blij van wordt als ik
Ik zag het, maar m'n facebook is stuk, dus ik kan niet reageren! Ik kwam niet hier reageren met:

OMG OMG OMG OMG OMG OMG DO WANT
Oud 23-05-2011, 15:51
Verwijderd
De meterman is er nog steeds niet! Straks heb ik 'm gemist in de - letterlijk - twee minuten dat ik op het balkon stond. De deur was wel open en ik was erg goed aan het luisteren of ik de bel niet hoorde, maar toch. Metermannen
Oud 23-05-2011, 15:52
Verwijderd
Citaat:
De meterman is er nog steeds niet! Straks heb ik 'm gemist in de - letterlijk - twee minuten dat ik op het balkon stond. De deur was wel open en ik was erg goed aan het luisteren of ik de bel niet hoorde, maar toch. Metermannen [afbeelding]
Waarschijnlijk komt ie om 5 voor 6.
Oud 23-05-2011, 15:54
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

*twitch*
Citaat:
Ik ook
Oei! Sowwy
Oud 23-05-2011, 15:56
Martiño
Martiño is offline
Zo, gerepareerd
Oud 23-05-2011, 15:56
Verwijderd
Niet
Oud 23-05-2011, 15:57
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Niet
Klopt! Ik heb mn window gemist blijkbaar. Het is nu in de handen van de Forumbazen, het enige wat wij kunnen doen is hopen.
Martiño
Martiño is offline
Wie zijn er tegenwoordig eigenlijk fb?
Verwijderd
Citaat:
Ik zag het, maar m'n facebook is stuk, dus ik kan niet reageren! Ik kwam niet hier reageren met:

OMG OMG OMG OMG OMG OMG DO WANT
JAAAAAAAAAA, het is volgens mij wel pas in 2012, maar OMG, wat een combi <3
Let's go then!
Martiño
Martiño is offline
Queasy, Tink*, Missy, Trimm Trabb naamzoek

Topictitelrepareerverzoek
Oud 23-05-2011, 15:58
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
De meterman is er nog steeds niet! Straks heb ik 'm gemist in de - letterlijk - twee minuten dat ik op het balkon stond. De deur was wel open en ik was erg goed aan het luisteren of ik de bel niet hoorde, maar toch. Metermannen [afbeelding]
Advertentie
Oud 23-05-2011, 16:00
Verwijderd
Citaat:
Waarschijnlijk komt ie om 5 voor 6.
Ik hoop het maar, want ik heb al drie jaar m'n meterstanden niet doorgegeven Als hun schatting straks te laag blijkt dan ben ik wel genaaid. Maar volgens mij betaal ik eerder teveel voor gas/elektriciteit dan te weinig, dus hopelijk valt de schade mee.

Best raar hoe metermannen alle huizen die ze moeten bezoeken kunnen inpassen in de vijf minuten na hun vroegste tijdsindicatie (09:01!), en de vijf minuten voor hun laatste tijdsindicatie (17:58!). Dat is in totaal maar tien minuten. Metermannen zijn waarschijnlijk een soort Kerstman.
Oud 23-05-2011, 16:00
Verwijderd
Citaat:
JAAAAAAAAAA, het is volgens mij wel pas in 2012, maar OMG, wat een combi <3
Let's go then!
Lijkt me duidelijk dat we daar heen gaan ja
Oud 23-05-2011, 16:01
Verwijderd
Nou, mn vriend ken dus morgen niet mee naar RTL's De jongens tegen de meisjes!
Welke man komt hem vervangen?
Oud 23-05-2011, 16:03
Martiño
Martiño is offline
Ik heb datzelfde altijd bij pakketjes. In mijn oude flat werd ooit een pakketje bezorgd, en ik zag toen de chauffeur met zijn busje voor de deur staan. Toen overwoog ik naar beneden te lopen om hem er om te vragen, want ik wilde het heel graag vandaag hebben, maar ik durfde niet omdat ik bang was dat als ik naar beneden liep, hij natuurlijk zou aanbellen, geen gehoor kreeg en vervolgens zou wegrijden, dus ik bleef braaf binnen zitten en door het raam naar buiten gluren. Uiteindelijk reed hij weg, had hij toch een briefje in de bus gestopt en gewoon niet aangebeld. Luie zak.
Oud 23-05-2011, 16:04
Verwijderd
En zal ik vanavond ook naar Utrecht komen Sann? (zie topic op Onzin)
Ik ben in dubiooooo....
Verwijderd
Citaat:
Klopt! Ik heb mn window gemist blijkbaar. Het is nu in de handen van de Forumbazen, het enige wat wij kunnen doen is hopen.
Verwijderd
Citaat:
En zal ik vanavond ook naar Utrecht komen Sann? (zie topic op Onzin)
Ik ben in dubiooooo....
jaaaaaa!

ik heb daar al gereageerd
Oud 23-05-2011, 16:05
Martiño
Martiño is offline
zullen we samen een kaarsje aansteken?
Oud 23-05-2011, 16:05
Verwijderd
Krijgen jullie ook best veel spammailtjes van msn-contactpersonen die je al eeuwen verwijderd hebt?
Nu weer een LinkedIn verzoek van iemand die ik al meer dan 6 jaar niet meer heb gesproken
Oud 23-05-2011, 16:06
Martiño
Martiño is offline
wel vaker van facebook, mensen die in mijn msnlijst staan of stonden en die ik al tijden niet meer heb gesproken of nauwelijks heb gekend
Oud 23-05-2011, 16:08
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Krijgen jullie ook best veel spammailtjes van msn-contactpersonen die je al eeuwen verwijderd hebt?
Nu weer een LinkedIn verzoek van iemand die ik al meer dan 6 jaar niet meer heb gesproken
Nee.
Oud 23-05-2011, 16:08
Verwijderd
Maar werk-taim!
Oud 23-05-2011, 16:09
Verwijderd
Citaat:
jaaaaaa!

ik heb daar al gereageerd
Ik loop steeds een beetje achter de feiten aan
Oud 23-05-2011, 16:09
Verwijderd
Superleuk dat je komt
Oud 23-05-2011, 16:10
Verwijderd
Op Facebook krijg ik ook altijd vriendverzoekjes van mensen waar ik ooit mee in de klas heb gezeten maar toen al nooit tegen sprak dus waarom wil je dan vriendjes met mij worden? ;x
Oud 23-05-2011, 16:15
Sherlock
Sherlock is offline
Beter zetten ze even de partij van Schoorel aan op tv:')
Oud 23-05-2011, 16:20
Verwijderd
Citaat:
Superleuk dat je komt
Ja, ik vind het ook gaaf. Fijn, van die spontane plannetjes die goed uitpakken <3
Oud 23-05-2011, 16:23
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik vind het ook gaaf. Fijn, van die spontane plannetjes die goed uitpakken <3
Precies dit ja <3
Oud 23-05-2011, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Ik heb datzelfde altijd bij pakketjes. In mijn oude flat werd ooit een pakketje bezorgd, en ik zag toen de chauffeur met zijn busje voor de deur staan. Toen overwoog ik naar beneden te lopen om hem er om te vragen, want ik wilde het heel graag vandaag hebben, maar ik durfde niet omdat ik bang was dat als ik naar beneden liep, hij natuurlijk zou aanbellen, geen gehoor kreeg en vervolgens zou wegrijden, dus ik bleef braaf binnen zitten en door het raam naar buiten gluren. Uiteindelijk reed hij weg, had hij toch een briefje in de bus gestopt en gewoon niet aangebeld. Luie zak.
IK ging een keer de deur uit toen ik een pakketje moest ontvangen die dag. Bij de tramhalte, een straat verder, zag ik een busje staan van de koerier, zonder bestuurder. Heb gewacht tot die man terug kwam, toen op hem afgestapt en gevraagd oe ie een pakketje had voor adres x.
Jeps. Hij vroeg nog om mn naam, maar ik hoefde me niet te legitimeren (), in de tram meteen mijn nieuwe pet opgezet.
Oud 23-05-2011, 16:35
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Op Facebook krijg ik ook altijd vriendverzoekjes van mensen waar ik ooit mee in de klas heb gezeten maar toen al nooit tegen sprak dus waarom wil je dan vriendjes met mij worden? ;x
Dan ga ik je ook even toevoegen. We konden zo goed met elkaar opschieten op 't Stedelijk.
Oud 23-05-2011, 16:35
Verwijderd
Citaat:
IK ging een keer de deur uit toen ik een pakketje moest ontvangen die dag. Bij de tramhalte, een straat verder, zag ik een busje staan van de koerier, zonder bestuurder. Heb gewacht tot die man terug kwam, toen op hem afgestapt en gevraagd oe ie een pakketje had voor adres x.
Jeps. Hij vroeg nog om mn naam, maar ik hoefde me niet te legitimeren (), in de tram meteen mijn nieuwe pet opgezet.
Ik liep laatst door een wijk naast mijn wijk, toen toeterde de koerier naar me en gaf me m'n pakketje Vrij ernstig dat hij mij gewoon herkende
Oud 23-05-2011, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Dan ga ik je ook even toevoegen. We konden zo goed met elkaar opschieten op 't Stedelijk.
Jij uiteraard wel Ik heb je trouwens nog nooit gezien op school maar dat is niet heel raar als je 4 jaar ouder bent
Oud 23-05-2011, 16:45
Schrödinger
Schrödinger is offline
Nooit gezien? Dat lijkt me sterk.
Oud 23-05-2011, 16:53
Edelweiss
Edelweiss is offline
er moet nog een # voor 1388

Dus; #1388, ipv 1388

Oud 23-05-2011, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Nooit gezien? Dat lijkt me sterk.
Ik stel me voor dat jij de hele dag op de binask-afdeling rondliep terwijl hij in de aula onder een tafeltje bier verkocht.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten