Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Volgens mij, als je gewoon utorrent op je pc hebt staan, kun je prima gewoon naar thepiratebay.org gaan en daar een film intikken. Dan krijg je allemaal download-opties en dan moet je even naar het aantal seeders kijken. Als het een hoog aantal is, gaat ie lekker snel
![]() Dat is het enige dat ik weet van downloaden, maar ik kan het op die manier wel ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik ben één keer soort van in Wenen geweest, maar dat was één dagje vanuit Tsjechië naar Schönbrunn. Het viel me vooral op dat Oostenrijkers ontzettend aardig zijn. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Juie Delpi is net een engel in deze. <3 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben nu bij de buikdansscene. Dat kan ik ook nog eens leren, hmmm. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het Duits in deze film is wel machtig mooi trouwens, doet met herinneren aan Zweden (waar ik met Oosterrijkers omging). ![]() Juh, ik kan het geloof ik al een beetje, al weet ik niet wat ik doe. Maar eens maar eens bachata, over acht dagen mijn eerste les! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou ja, het is in elk geval zo dat je van Before sunrise heel graag naar Wenen wil en van Before sunset wil je niet per se heel graag naar Parijs ofzo
![]() Ik denk dat mijn favoriete scène in de film nog niet geweest is, daarin wordt ook even Duits gepraat ![]() Oeh, gaaf! ![]() Ik ga denk ik mijn bed zo maar eens in. Vroeg voor mijn doen, maar ik ben moe en morgenochtend weer twee trouwerijen. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|