Modern warfare 3:
[RELEASE]: Waarschijnlijk over 5 dagen al.. 0.o maar kan ook pas in november worden.
In ieder geval:
Hoe goed gaat de multiplayer deze keer worden? Je zou denken dat het ieder jaar weer moeilijker wordt voor de ontwikkelaars, maar elke keer bewijzen zij het tegendeel. Het wordt beter en beter. Treyarch probeert met het spelconcept te spelen; bij World at War kun je in tanks rijden en in Black Ops hebben ze het hele menu aangepast en zogeheten contracts toegevoegd. Infinity Ward houdt het wat simpeler; zij borduren voort op een goede formule en perfectioneren dit. Goed voorbeeld vind ik de verschillende Killstreaks Rewards. Dat was voor mij de spreekwoordelijke kers op de taart. Lekker veel keus en de kills die hierdoor gemaakt worden, tellen gewoon mee voor je volgende Killstreak Rewards. Ik hoop wel dat ze nieuwe hebben bedacht. En nieuwe wapens. Bijvoorbeeld een dynamietstaaf in plaats van een granaat (lekker ouderwets). Clusterbommen, een RBS 70-raketwerper, peperspray en in plaats van de Valkyrie-raketten kies ik liever de Viper Portable Robot. Doet me denken aan de film Short Circuit.
De Call of Duty-reeks is de cream of the crop van de online shooters. De serie gebruikt de allerbeste ingrediënten die nodig zijn voor een multiplayer van kolossale proporties. Infinity Ward gaat ons ook dit jaar niet teleurstellen. Ik weet het. Jij weet het. Het wordt episch.
Gezz