Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2011, 18:29
honestsmile
honestsmile is offline
Waarom kan ik nou nooit een goede spijkerbroek vinden...
Het zijn vooral slim fit spijkerbroeken, maar op één of andere manier pas ik daar gewoon niet in. En ik ben niet dik echt niet... Ik vind ze te strak zitten bij mijn benen en vaak dan is het ook te strak bij mijn bovenbenen en heupen. Als ik dan een maat groter neem, dan past het rond mijn heupen wel, maar zover kom ik dan al niet want bij mijn bovenbenen blijft dat te strak...
Hoe kan dit toch, ik heb wel brede kuiten, maar voor de rest heb ik niet hele dikke benen. Hoe kan het dan dat iets stevigere meiden wel zo'n spijkerbroek aan kunnen? Dat bedoel ik dus niet negatief!
Ik ben 1,75 en weeg 64 kilo. Dus das netjes.

Heeft iemand hetzelfde? Of misschien tips?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-06-2011, 19:03
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Misschien één maatje groter in wijdte neem? Ik heb zelf ook ergens een 32 zitten, de rest is allemaal 30, maar die van 32 zat als 30 totaal niet. Of was dat nou de hoogte bij mij.. Principe blijft hetzelfde.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2011, 20:20
Verwijderd
Ik heb dat ook bij slim fit broeken. Die steviger meiden passen er wel in, omdat ze er wel het figuur voor hebben, en daardoor de skinny broeken in hun maat passen. Maar je kunt nog zo slank zijn, als je figuur niet precies hetzelfde is als de omtrek van zo'n skinny broek, dan gaat-ie in je eigen maat niet passen, en twee maten groter pas je er wel in maar dan zit het weer voor geen meter omdat-ie dan te wijd is op de verkeerde plekken. De oplossing: koop broeken die wel bij je figuur passen
Met citaat reageren
Oud 19-06-2011, 18:43
honestsmile
honestsmile is offline
Citaat:
De oplossing: koop broeken die wel bij je figuur passen
Dat is nou precies wat bij mij niet goed lukt... Iemand tips misschien?
Met citaat reageren
Oud 19-06-2011, 19:50
Verwijderd
Als je stevige kuiten hebt, kun je beter bootcut broeken dragen
Met citaat reageren
Oud 20-06-2011, 07:42
Verwijderd
Ga gewoon naar een zaak waar ze redelijk wat hebben, en pas wat verschillende opties! En vraag advies aan het personeel, hebben ze daar ook wat te doen
Met citaat reageren
Oud 20-06-2011, 09:39
MarloesK
MarloesK is offline
http://www.facebook.com/DEPTwomen

Bekijk hun facebook pagina eens.
Ze hebben erg leuke kleren.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2011, 15:30
Rivka
Rivka is offline
Een goede spijkerbroek vinden is zeer moeilijk maar niet onmogelijk. Je moet vaak alleen wel een hoop passen voor je een gevonden hebt. Levi's ken je natuurlijk, maar ook America Today en winkels als H&M, Only en Mango hebben mooie broeken die niet gestoord duur zijn (deze prijzen liggen tussen de 40-70 euro).

Spijkerbroeken kan je grofweg indelen in de modellen straight (rechte pijpen), flare (wijdere pijpen), bootcut (uitlopend vanaf de knie) en skinny (strak bij de enkels). Ook heb je natuurlijk hoge en lage broeken. Pas gewoon alles, want dan pas kun je het beste uitmaken wat bij je eigen lichaamsvorm past.
Reageren

Regels voor berichten