Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het wel een goed idee! De teksten zou ik inderdaad ook weg laten, vooral omdat hij zich daar misschien schuldig tegenover gaat voelen. Je kan natuurlijk wel een heleboel foto's met teksten plakken wat je op dat moment ervan vond, of wat je op dat momentt aan het doen was.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
In ieder geval een heel tof idee om hem iets te geven en dan ook iets wat je zelf maakt! Dat kan iedereen waarderen denk ik
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik wil eigenlijk ook nog iets voorop zetten - maar wat?
Er zit nu een kaartje opgeplakt van de HEMA met een meisje en een jongetje hand in hand - als vrienden. What else? ;o
||
Citaat:
zal te denken aan een heel klein tekstje - of een quote. weet jij heel toevallig iets wat matched?
|
nnah - niet zo zeer een nummer waar we samen echt naar luisterden. -
maar bedankt voor de tip - want er is wel een nummer dat heel veel voor hem betekent.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
De Kantine |
#1740: Frederik de Saaie is koning van Pruisaain en Markies de Saaide wordt geboren Martiño | 500 | 21-11-2012 14:59 | |
Vrije tijd |
Ideeën voor groepsuitje (meeting) Verwijderd | 1 | 20-02-2011 11:01 | |
Psychologie |
Lucht je hart topic deel 129! Verwijderd | 495 | 28-05-2008 15:11 |