Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-06-2011, 20:34
Verwijderd
Heey Jongens!

Afgelopen zaterdag ging ik eruit met me vrienden. Ik moest de volgende dag optreden dus ging ik om 1 uur snachts naar huis. Toen ik al bijna op bed wou gaan.. werd ik gesmst door een meid waarmee ik ook in een band zit en af en toe mee sms en praat. Ze vroeg of waar ik was... en vroeg of ik naar dr toe wou komen. Nouja ik dus al snel tegen me moeder een smoes verzinnen dat ik me pasje van me werk kwijt was en bij iemand had laten liggen! Nouja uiteraard heb ik toen die avond met haar gezeten.. er waren toen nog wat vriendinnen van haar erbij. Toen op een bepaald moment gingen we met ze 2e staan in een steeg en die vriendinnen aan de andere kant... we deden praten over dingen. Toen wou ze naar huis en zij dat ze haar fiets ging pakken ik zei toen: Ik loop wel eventjes met je mee en sloeg een arm om dr heen.. wat ze dus niet erg vond haha. Maarja we stonden bij die fiets en toen gaven we elkaar een afscheidsknuffel... maar t was een knuffel die we zeker wel voor een uur hebben volgehouden. We deden praten met elkaar.. maar niet echt over dingen die je normaal met iemand bespreekt... meer over wat diepere onderwerpen. Nouja ik zei toen van: Ik vind je best leuk wist je dat? Ze zei toen tegen mij: Ik vind jou ook wel leuk hoor.. maar we hebben niet gezoend die avond.. ze reed nog wel met me mee naar me fiets.. nouja die dagen daarna gewoon weer met elkaar gesmst en gisteren stond ik nog met haar naar een optreden te kijken.. en ze kwam ook naar mijn andere band kijken...

Ik wil weten... is dit wel iets mogelijks? Want ik heb een geschiedenis met nogal slecthe relaties in t algemeen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-06-2011, 20:47
Verwijderd
Ehh, volgens mij heeft ze je wel honderdduizend signalen gegeven dat ze je leuk vindt, inclusief "ik vind je best leuk, wist je dat". Oftewel: hééél snel actie ondernemen, anders denkt ze nog dat jij haar níet leuk vindt, en dan ben je te laat! Zoenen die handel, de volgende keer dat je een uur lang knuffelt of met d'r alleen in een steeg staat of afscheid neemt na het samen opfietsen
Met citaat reageren
Oud 27-06-2011, 21:09
Verwijderd
Wat Freyja zegt
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 03:00
Verwijderd
Damn, boy. Het enige dat hier nog mist is een groot uithangbord met neon letters waarop staat: "Komt er nog wat van?"

Hoe komen ze er toch bij dat mannen hints niet doorhebben?
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 07:18
Verwijderd
Het kan. Wat Syori zegt
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 13:28
bierkoning
bierkoning is offline
Karre maar!
Oud 28-06-2011, 13:33
honkballertje
honkballertje is offline
Wat de rest zegt, behalve dat hij zelf heeft gezegd dat hij haar leuk vindt ipv andersom (toch?)
Oud 28-06-2011, 13:34
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Wat de rest zegt, behalve dat hij zelf heeft gezegd dat hij haar leuk vindt ipv andersom (toch?)
maar zij zei blijkbaar ik jou ook wel...Dus ja hints genoeg!
Oud 28-06-2011, 14:13
Schrödinger
Schrödinger is offline
Dude. Ik sta niet bekend om mijn sterke inlevingsvermogen, maar als iemand mij dít soort signalen geeft is het toch wel héél erg duidelijk, hoor. Oftewel: batsen die hap.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 17:21
honkballertje
honkballertje is offline
oh ja dan is dit een typisch gevalletje bingo, ga je prijs ophalen
Oud 28-06-2011, 17:26
Verwijderd
Huphup maak ik er werk van
Met citaat reageren
Oud 28-06-2011, 17:35
TopDrop
TopDrop is offline
Als een chickie je zonder reden om 1 uur 's nachts naar zich toe laat komen, moeten al je alarmbellen al op tilt slaan.
Oud 29-06-2011, 16:24
Daantjer
Daantjer is offline
Meer signalen dan dit kan je eigenlijk niet krijgen, hierover is geen twijfel mogelijk.
You're in the game.
Oud 29-06-2011, 16:28
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Hoe komen ze er toch bij dat mannen hints niet doorhebben?
Gaan we generaliseren?
Ik heb daar anders een apart zintuig voor.
Oud 30-06-2011, 13:57
Edelweiss
Edelweiss is offline
Volgens mij hoef ik niets meer toe te voegen .
Qft voor/aan alle reacties!
Met citaat reageren
Oud 03-07-2011, 13:01
Verwijderd
Najaa... deze zaterdag gebeurde weer t zelfde K vraag me alleen af... wat betekent het nou precies als je met je neus tegen haar neus aandraait zeg maar? of is dit echt iets waar niemand van gehoord heeft haha
Met citaat reageren
Oud 03-07-2011, 13:24
Verwijderd
Eskimozoen
Met citaat reageren
Oud 05-07-2011, 13:57
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Eskimozoen
idd!

en ja nog duidelijker dus ondertussen! Zoenen die hap!
Reageren

Regels voor berichten