Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2002, 11:50
Sissi17
Sissi17 is offline
Ik wil graag even weten hoe jullie hierop zouden reageren: mijn vriend werkt in een projectteam bij een groot bedrijf in een andere stad. Hij is 1 1/2 uur onderweg om vanuit zijn werk thuis te komen. Hij woont op kamers, en had mij gevraagd vandaag zijn tas op te halen voor ik naar huis ging, anders was hij vanavond nog later. Toen ik hier dus kwam, hoorde ik van zijn huisgenootjes dat hij vannacht niet thuisgekomen was. Dus ik heb hem gebeld en gevraagd waar hij was. Hij zei dus dat hij gisteravond met een collega (vrouw) een cadeau was gaan kopen voor een andere collega en dat ze daarna wat waren gaan drinken. Het was echter heel laat geworden en als hij toen nog naar huis had moeten komen had hij nauwelijks kunnen slapen omdat hij de volgende morgen er weer heel vroeg uit moest.
Tot zover vind ik het allemaal prima. We hebben een hele goede relatie en ik vertrouw hem volkomen.
Maar, nu komt het: ik wist dit dus niet en moest er vandaag dus via zijn huisgenootjes achter komen. Toen ik hem vroeg waarom hij niks had gezegd antwoordde hij dat hij het vanavond aan mij had willen vertellen, als ie bij me was, ipv het via een lullig smsje te doen. (hij heeft wat tegen smsen)
Nu is mijn vraag: kan hij dit maken??
Ps: mijn vriend en ik zijn bijna een jaar samen en ik wil liever ook geen reacties op het blijven slapen van hem, want ik vertrouw hem. Het gaat mij om het feit dat ie niets liet horen.. Kan dit?
Oud 01-02-2002, 12:21
WorldWideErroR
WorldWideErroR is offline
ja, in een smsje staat toch maar kort de situatie uitgelegd en is een beetje kortaf en tussendoor
Oud 01-02-2002, 12:42
bracelance
bracelance is offline
van de ene kant snap ik hem wel dat ie geen smsje stuurt. Een smsje kan namelijk fout opgevat worden. Ik blijf vanavond bij een collega slapen, tot morgen het kan zowel normaal als negatief opgevat worden. Daarom wou hij het waarschijnlijk vanavond zeggen. Maar hij had eigenlijk gewoon gisteravond moeten bellen.
Oud 01-02-2002, 12:42
bracelance
bracelance is offline
van de ene kant snap ik hem wel dat ie geen smsje stuurt. Een smsje kan namelijk fout opgevat worden. Ik blijf vanavond bij een collega slapen, tot morgen het kan zowel normaal als negatief opgevat worden. Daarom wou hij het waarschijnlijk vanavond zeggen. Maar hij had eigenlijk gewoon gisteravond moeten bellen.
Oud 01-02-2002, 12:49
moenbase
moenbase is offline
je hoef toch ook geen sms te sture. die vrouw heeft toch een telefoon thuis neem ik aan, waar die ken belle. ja of gewoon met zen mobieltje, iedereen heeft die dingen toch... neen ik vind dat het niet moet kunnen. 'k zou het zeker laten weten waarom ik niet thuis zou komen die nacht.

hmz, en ehm, waarom is ie wat wezen drinken met zen collega...'k bedoel, als je er al zo lang over doet om thuis te komen, dan gaat men toch liever thuis waar zen vriendin op em zit te w8en.....oh well...that are my thoughts....
Oud 03-02-2002, 14:50
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
moenbase schreef:
je hoef toch ook geen sms te sture. die vrouw heeft toch een telefoon thuis neem ik aan, waar die ken belle. ja of gewoon met zen mobieltje, iedereen heeft die dingen toch... neen ik vind dat het niet moet kunnen. 'k zou het zeker laten weten waarom ik niet thuis zou komen die nacht.

hmz, en ehm, waarom is ie wat wezen drinken met zen collega...'k bedoel, als je er al zo lang over doet om thuis te komen, dan gaat men toch liever thuis waar zen vriendin op em zit te w8en.....oh well...that are my thoughts....
ja, dit was ook mijn eerste reactie.
Oud 04-02-2002, 10:11
red_hot_chilli_pieper
red_hot_chilli_pieper is offline
ja eigenlijk is het niet vertellen van iets vaak nog erger als hetgeen zelf
maar ik snap ook wel dat ie t niet in een smsje zou vertellen..
heb je m al in t echt hierover gesproken >?
ik denk eerlijk gezegd dat je je geen zorgen hoeft te maken.
Oud 04-02-2002, 11:50
Tijnnn
Tijnnn is offline
Hij had moeten bellen, juist in een goede relatie. Je moet toch echt van elkaar op aan kunnen voor je een volledig vertrouwen tegenover elkaar kunt hebben.

In dit geval is dat niet gebeurt, en als je ermee zit kun je het beste met hem in het echt erover praten. SMS-en of via internet erover praten, en zelfs over de telefoon heeft vaak een negatieve uitwerking op het begrijpen van een moeilijke situatie.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 11:52
Verwijderd
Ach, dat kan wel vind ik. Als je elkaar echt vertrouwt moet je er niet te zwaar aan tillen. Ik beloof soms ook goede vrienden dat ik iets zal doen of iets door zal geven en dan vergeet ik het, omdat ik gewoon met andere dingen bezig ben. Dat kan gebeuren, toch? Ik zou me er niet te druk om maken.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2002, 12:08
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ach, dat kan wel vind ik. Als je elkaar echt vertrouwt moet je er niet te zwaar aan tillen. Ik beloof soms ook goede vrienden dat ik iets zal doen of iets door zal geven en dan vergeet ik het, omdat ik gewoon met andere dingen bezig ben. Dat kan gebeuren, toch? Ik zou me er niet te druk om maken.

Reageren

Regels voor berichten