Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-08-2011, 01:16
Verwijderd
Hey,
ik slik sinds ongeveer driekwart jaar antidepressiva. (god dat hielp goed trouwens)

Het zit er al een tijdje aan te komen dat iķ seks ga hebben met mijn vriendin, alleen sinds ik die pillen slik is mijn libido echt 10x zo laag, alhoewel zij dat al flink opvijzelt, dus dat probleem is opgelost :}
wat ik wel merk, is dat áls ik ruk (áls ik het al doe, iķ doe het aanzienlijk minder nu) ik veel minder snel spuit. is dat een probleem tijdens seks? mijn hand gaat namelijk wel wat sneller dan ik kan bewegen tijdens seks...

grz
Met citaat reageren
Oud 04-08-2011, 07:49
Verwijderd
Citaat:
Hey,
ik slik sinds ongeveer driekwart jaar antidepressiva. (god dat hielp goed trouwens)

Het zit er al een tijdje aan te komen dat iķ seks ga hebben met mijn vriendin, alleen sinds ik die pillen slik is mijn libido echt 10x zo laag, alhoewel zij dat al flink opvijzelt, dus dat probleem is opgelost :}
wat ik wel merk, is dat áls ik ruk (áls ik het al doe, iķ doe het aanzienlijk minder nu) ik veel minder snel spuit. is dat een probleem tijdens seks? mijn hand gaat namelijk wel wat sneller dan ik kan bewegen tijdens seks...

grz
Meestal is seks zoveel geiler dat je alsnog wel klaarkomt Maar als het lang duurt voor je spuit, dan is vinden de meeste meiden dat wel handig. En anders kom je niet klaar of maak je het af met je hand, dan is er toch ook geen man overboord?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2011, 09:34
Verwijderd
Seks is heel anders dan aftrekken, dus je kunt het niet zo goed voorspellen. Wellicht gaat het juist veel sneller allemaal. Doe gewoon rustig aan en geef het eventueel aan of leg het uit als het niet lukt, mocht je daar behoefte aan hebben. Ben je overigens niet erg jong voor AD?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2011, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Ben je overigens niet erg jong voor AD?
Jup, maar het was het laatste alternatief.
Bedankt voor de reacties, ik zal het gewoon wel aankijken. En al zou het niet lukken, mijn vriendin zal het vast wel begrijpen
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten