Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2011, 15:36
Noedelhap
Noedelhap is offline
"Nog steeds geen nieuw topic?"
Advertentie
Oud 11-06-2011, 15:37
Verwijderd
Ik wilde geen nieuwe maken om te kijken hoe lang het zou duren tot er een nieuwe kwam!
Oud 11-06-2011, 15:39
Noedelhap
Noedelhap is offline
Trouwens Calculi Yukon, optie 2 natuurlijk, mooi salarisje en geen saaie projecten! En zo zeker is het Rijk tegenwoordig niet meer.
Oud 11-06-2011, 15:40
Verwijderd
Citaat:
er zitten 4 forumsters op een kleedje te picknicken in mijn woonkamer
Pics or it didn't happen!
Oud 11-06-2011, 15:45
Verwijderd
Spoiler

Oud 11-06-2011, 15:46
Verwijderd
Die gaat bijna vallen!
Oud 11-06-2011, 15:46
Verwijderd
Citaat:
Spoiler

Ziet er goed uit
Oud 11-06-2011, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Die gaat bijna vallen!
Al verplaatst.
Oud 11-06-2011, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Trouwens Calculi Yukon, optie 2 natuurlijk, mooi salarisje en geen saaie projecten! En zo zeker is het Rijk tegenwoordig niet meer.
Oud 11-06-2011, 16:13
Verwijderd
Nou dinsdag dan maar even met m;n baas praten
Oud 11-06-2011, 16:13
Rationeel
Rationeel is offline
ik dacht even dat ze allemaal zweetvoetjes hadden, maar ee van de dames heeft franse kaasjes meegenomen
Oud 11-06-2011, 16:14
Verwijderd
Citaat:
ik dacht even dat ze allemaal zweetvoetjes hadden, maar ee van de dames heeft franse kaasjes meegenomen

Vieesss
Oud 11-06-2011, 16:20
Verwijderd
Ik zit me alvast voor te bereiden op vanavond, met dit soort muziek:

Oud 11-06-2011, 16:23
Verwijderd
Ik zit nu te twijfelen of ik vanavond nauwelijks zal gaan drinken, zodat ik de boel nuchter gade kan slaan, of dat ik juist veel ga drinken, zodat het iets leuker wordt, maar er wel het risico bestaat dat ik sta te hossen op Cowboys en Indianen....
Oud 11-06-2011, 16:27
Verwijderd
Weinig drinken en met een notitieboekje in een hoekje gaan zitten!
Oud 11-06-2011, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Weinig drinken en met een notitieboekje in een hoekje gaan zitten!

Ja, dat zou ik nog het liefst willen, en dan met een platvink in mijn zak waar ik af en toe een wanhopige teug uit neem
Oud 11-06-2011, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Ik zit me alvast voor te bereiden op vanavond, met dit soort muziek:

[filmpje]

Citaat:
Ik zit nu te twijfelen of ik vanavond nauwelijks zal gaan drinken, zodat ik de boel nuchter gade kan slaan, of dat ik juist veel ga drinken, zodat het iets leuker wordt, maar er wel het risico bestaat dat ik sta te hossen op Cowboys en Indianen....
Geloof me, je wil drinken. Veel. Dit soort dingen is echt NIET leuk als je broodnuchter bent. Bovendien zul je dan de enige nuchtere persoon zijn.

Ik kijk geen babyboom, tenminste, heb geloof ik één afl. gezien maar ik volg het niet. Misschien als ik weer verlegen zit om kijkdingen. Als het lekker emo is, is dat wel een pre hm.
Oud 11-06-2011, 16:29
Verwijderd
Citaat:

Ja, dat zou ik nog het liefst willen, en dan met een platvink in mijn zak waar ik af en toe een wanhopige teug uit neem, om de verschrikkingen om me heen aan te kunnen
Platvink? Is dat zo'n plat flesje?

Misschien moet je het maar doen. Dan weet je zeker dat je nooit meer wordt uitgenodigd.
Oud 11-06-2011, 16:30
Verwijderd
Citaat:
Platvink? Is dat zo'n plat flesje?

Misschien moet je het maar doen. Dan weet je zeker dat je nooit meer wordt uitgenodigd.
ja ze zullen me het niet in dank afnemen denk ik

Ja zo heet toch zo'n plat metalen flesje waar sterke drank in zit? Awesome lijkt me dat om te hebben!
Oud 11-06-2011, 16:30
Verwijderd
Citaat:

Geloof me, je wil drinken. Veel. Dit soort dingen is echt NIET leuk als je broodnuchter bent. Bovendien zul je dan de enige nuchtere persoon zijn.

Ik kijk geen babyboom, tenminste, heb geloof ik één afl. gezien maar ik volg het niet. Misschien als ik weer verlegen zit om kijkdingen. Als het lekker emo is, is dat wel een pre hm.
Ja, maar het is niet echt lekker emo, het is naar emo, vind ik dan.

Weet niet hoe emotioneel en alles je tegenwoordig bent sinds je een bebe hebt?
Oud 11-06-2011, 16:31
Verwijderd
Als Gnorkie lol heeft gaat ie helemaal kronkelen en met zijn ledematen zwabberen Zoals dat van Azumanga Daioh. Even gifje zoeken.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Zuipen natuurlijk, nuchter is er geen hol aan. Om de scherpe, cynische observaties hoef je niet nuchter te blijven, want na 5 minuten is er alles wel bekritiseerd wat er bekritiseerd hoort te worden en verveel je je alleen nog maar. Klemzuipen en meehossen, is het devies.
Verwijderd

Oud 11-06-2011, 16:32
Martiño
Martiño is offline
Rationeel, mag je er nu bijzitten of ben je naar een andere ruimte verbannen?
Oud 11-06-2011, 16:32
Verwijderd
Citaat:
ja ze zullen me het niet in dank afnemen denk ik

Ja zo heet toch zo'n plat metalen flesje waar sterke drank in zit? Awesome lijkt me dat om te hebben!
Kan wel. Ja, lijkt me ook tof. Vooral als je er een bontmuts en zo'n hond met van die kwabben waardoor het lijkt of hij sip is bij hebt.
Advertentie
Oud 11-06-2011, 16:33
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar het is niet echt lekker emo, het is naar emo, vind ik dan.

Weet niet hoe emotioneel en alles je tegenwoordig bent sinds je een bebe hebt?
Hm. Maar dat kan ook lekker zijn. Zoals Over mijn lijk. Ik ben niet zo veel emo'er geworden. Moet alleen wel een beetje huilen bij bevallingen tegenwoordig
Oud 11-06-2011, 16:34
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Rationeel, mag je er nu bijzitten of ben je naar een andere ruimte verbannen?
als ik lief was mocht ik er wel bij, maar het is net een kippenhok, dus ik heb me heul even teruggetrokken
Rationeel
Rationeel is offline
platvink
Verwijderd
Citaat:
Hm. Maar dat kan ook lekker zijn. Zoals Over mijn lijk. Ik ben niet zo veel emo'er geworden. Moet alleen wel een beetje huilen bij bevallingen tegenwoordig
Ik zit echt heel de aflevering te huilen
Oud 11-06-2011, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Ik zit echt heel de aflevering te huilen
He maar waarom dan? Het volgt toch gewoon een beetje het opgroeien van een paar kinders? Of gebeuren er allerhande tragische dingen?
Oud 11-06-2011, 16:36
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Huisgenote met heftige inkoop-pulsen

Mijn kamer lijd er nu onder
Oud 11-06-2011, 16:37
Verwijderd
Citaat:
He maar waarom dan? Het volgt toch gewoon een beetje het opgroeien van een paar kinders? Of gebeuren er allerhande tragische dingen?
Naja, het volgt het zwanger worden, en de zwangerschappen en de bevallingen van een aantal stellen he.
En het is nogal een tragisch seizoen, met sterfgevallen, en dingen die misgaan, en gewoon de gebruikelijke emotionaliteit, daar moet ik ook al om huilen hoor
Oud 11-06-2011, 16:40
Verwijderd
Hm. Ik ga het wel eens kijken. Als ik door alle GV heen ben!
Oud 11-06-2011, 16:44
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Resident Evil 4 is trouwens een intens, INTENS baggerding.
Oud 11-06-2011, 16:49
Martiño
Martiño is offline
iemand zin om te isketchen?
Oud 11-06-2011, 16:51
Carn
Carn is offline
Citaat:
Resident Evil 4 is trouwens een intens, INTENS baggerding.
nou nou nou, intens..
Oud 11-06-2011, 17:08
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
nou nou nou, intens..
Ja, dat ze daar geld in hebben gepompt..
Oud 11-06-2011, 17:18
Verwijderd
Het was dikke pret in de speeltuin met kabelbaan en klimrekding met chillmatten.
Ook voor sam trouwens.
Oud 11-06-2011, 17:22
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Wie is deze Sam nou?
Oud 11-06-2011, 17:26
Verwijderd
dat heb ik vorige keer ook al gezegd, dat is mijn zoon.
Oud 11-06-2011, 17:28
Geel
Geel is offline
trolol
Oud 11-06-2011, 17:29
Noedelhap
Noedelhap is offline
Hmm, ik heb zin in terrassen Ik heb nu wel bier ingeslagen voor het saaie weekend
Oud 11-06-2011, 17:31
Verwijderd
Nou ik ben helemaal klaar voor vanavond, met een blom in m'n haar en wat niet al

Spoiler
Oud 11-06-2011, 17:34
Verwijderd
ffs dobermann
Oud 11-06-2011, 17:36
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Nou ik ben helemaal klaar voor vanavond, met een blom in m'n haar en wat niet al

Spoiler
Wtf, ben jij dat? Nee toch?
Oud 11-06-2011, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Wtf, ben jij dat? Nee toch?
Want? Kankerlelijk? :')
Oud 11-06-2011, 17:38
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Want? Kankerlelijk? :')
Die bloem wel ja Je ziet er gewoon anders uit dan ik in mn hoofd heb, ik zou je op deze foto niet eens herkennen!
Oud 11-06-2011, 17:40
Verwijderd
Citaat:
Die bloem wel ja Je ziet er gewoon anders uit dan ik in mn hoofd heb, ik zou je op deze foto niet eens herkennen!
Ach ja, het is ook van dichtbij, superonflatteus licht, en met een pose waarvan het lijkt alsof ik een enorme neus heb!

Zal later vanavond nog wel even een na-foto, van als ik al ingedronken en opgemaakt ben, posten
Oud 11-06-2011, 17:41
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ach ja, het is ook van dichtbij, superonflatteus licht, EN ALLES!

Zal later vanavond nog wel even een na-foto, van als ik al ingedronken en opgemaakt ben, posten
Ik ben volgens mij alleen maar lachfoto's gewend, ofzo, niet die pruillipfoto's?
Oud 11-06-2011, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Ik ben volgens mij alleen maar lachfoto's gewend, ofzo, niet die pruillipfoto's?
Maar zoveel foto's heb je helemaal niet van me gezien toch?
En ik zou het knap van je vinden als je me nog helemaal 100% in je hoofd had van ruim een jaar geleden.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten