Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2011, 12:20
Louise.
Louise. is offline
Waar zal ik eens beginnen. Met een super dikke HOI en dankjewel dat je de moeite neemt om mijn gedeprimeerde gedachte te lezen

Ik had een vriend, 2 maanden. Een hele leuke, maar daar kwam ik te laat achter. Op het begin van onze relatie dacht ik dat ik een verkeerde keus had gemaakt, want ik dacht dat ik niet zoveel voor hem voelde als hij voor mij. Dat ik weinig gevoel voor 'm had, bleek op het einde van onze relatie niet helemaal waar. Ik merkte al aan zijn manier van praten dat er iets was, het eerste wat ik dacht "Oh nooo, hij heeft een ander meisje". Dit bleek maar half het geval. Hij gaf toe dat er een meisje was waarmee hij megaveel contact had via ping, en ik schrok me kapot toen ik erachter kwam dat het het arroganste rotkreng was ter wereld, maar dat doet even niet ter zaken. Ik zei tegen hem dat ik niet boos was, dat was ook zo, ik word namelijk NOOIT boos, echt nooit. Maarja, 2 dagen later kwam hij tot de conclusie. Hij zag onze relatie niet meer zitten. We hebben samen 5 dagen lang de ogen uit onze kop gejankt, ik omdat ik hem écht niet kwijt wilde. Hij omdat hij het zo klote vond voor mij om me kapot te zien gaan, en dat dat door hem kwam.
Na 5 dagen was ik echt op, doodmoe, verschrikkelijk. Ineens floepte het eruit. Het was over. we hebben toen nog heeeeel lang bij mijn thuis gezeten, en het werd gezellig, iets te gezellig. Ja ik weet het, het is fout, het was megasuperdupersuperfout, maar we hebben daarna nog een uur ofzo op mijn bedje liggen zoenen en het leek gewoon niet alsof het over was. Omg wat schaam ik me dood nu ik dit vertel
Maarja, we hebben toen nog heel lang gepraat, waarin hij beloofde dat hij met het andere meisje volledig zou kappen, en hij geloofde er écht in dat het weer iets zou worden. Ik was helemaal happy.

- even tussendoor, nu denken jullie. Hee, hij is degene die met iemand anders is begonnen, jij hoort hém te moeten laten hopen dat het goed komt. Maar dat kan ik niet, zo ben ik niet -

Twee dagen later ging hij 's avonds op stap. hij vertelde me nog toen we elkaar even spraken dat het meisje had gevragen of hij nog even naar haar toe wilde komen. Ik vroeg hem wat hij ging doen. Hij vertelde me dat hij er niet heen zou gaan, want het zou niet slim zijn, dus ik was gerust gesteld. In de tussentijd ontmoette ik een andere jongen, we spraken elkaar over msn, er was wel degelijk een klik. We hadden zoveel gemeen! Maarja, uit respect voor mijn vriend, ex-vriend, bijna-weer-vriend, deed ik er niks mee.
De dag erna, merkte ik al s avonds dat er iets was, maar ik had er nog niet eens bij nagedacht of het met de dag ervoor iets te maken kon hebben. Hij negeerde me gewoon dacht ik. We spraken er nog wat over en het was opgelost. Tot ik op school (gisteren om precies te zijn) hoorden dat hij zaterdag wel degelijk naar dat meisje was gegaan, en met haar had gezoend, niet heel even, nee gewoon een halfuur nonstop. Tsja... Dat was gewoon echt het moment waarop ik zoooooooooooo boos was, omg als ik eraan terugdenk... ik belde hem met de melding dat ik om 12 uur naar hem toe zou komen, hij hoorde al dat het niet goed zat. Ik was er, en alle woede ging er in een keer uit. Een kwartier heb ik staan roepen en boos staan zijn, om daarna kéihard te gaan huilen. Oh god wat was dat akelig. Hij gaf toe dat het waar was, hij zei dat hij het niet had mogen doen, dat hij een mongool was dat hij toch naar haar toeging etc. Na een halfuur was ik niet meer boos. Ik vond mezelf achtelijk, zo niet boos was ik. Ik vond hem bijna zielig dat hij zich er zo kut over voelde
Maarja, we praatte een beetje, maar ik moest alweer gaan want ik had een afspraak met een vriendin. Het was nog niet uitgepraat, helaas.
Die avond sprak ik weer met die andere jongen. Ik vertelde hem waar ik mee zat, hij hielp me echt heel goed en begreep het. Hij zei dat ik een goed persoon was, maar dat ik gewoon iets meer voor mezelf moest opkomen. Maarja...
Ik belde mijn ex weer op. Ik vertelde hem dat ik het achtelijk, dom vond van mezelf, maar dat ik nogsteeds van hem hield. Dat dat gewoon onmogelijk hoort te zijn na wat hij gedaan had, onmogelijk omdat het sowieso niet meer ging lukken tussen ons. Hij was heel erg verward hierdoor.
Lang heb ik liggen nadenken. Over wat ik ermee wilde bereiken, over hoe het nou zat tussen ons. Ik kwam tot de conclusie dat het het beste was om het los te laten en te laten gaan. Maar dit gaat me volgensmij met geen mogelijkheid lukken.

DAT WAS HET. Dankje al heb je het echt helemaal gelezen! Aangezien ik zelf niet meer in staat ben om helder na te denken, en zelf niet weet wat de goeie beslissing is, zou iemand me willen helpen alsjeblieft.

Gosssssh, ik schaam me zo dat ik nu weer een of ander puberdrama kom ophangen, maar help me please, ik zit er stevig mee
Advertentie
Oud 16-06-2011, 12:51
honkballertje
honkballertje is offline
Als je het mij vraagt ben je te lief voor hem geweest. Hij houdt je aan het lijntje en jij accepteert het steeds dat hij terug komt (begrijpelijk).
Je vriendje/ex-vriendje heeft het behoorlijk verknalt. Lijkt me hoog tijd dat je dit verhaal wat je net getypt hebt zelf even terug leest alsof je het niet zelf bent, maar het gewoon van een random persoon leest. Kijk ofdat je het dan nog steeds ok vindt wat je vriend allemaal gedaan heeft.

mijn mening: wat hij gedaan heeft is niet ok en als hij echt gevoelens heeft voor dat andere meisje wordt het tijd dat jullie uit elkaar gaan.
sowieso al dingen met een ander meisje doen is fout, maar al helemaal als je zegt niet naar haar toe te gaan en dan dus ook nog liegt.

lees je verhaal opnieuw en probeer zo objectief mogelijk te beoordelen of wat hij gedaan heeft wel of niet te aanvaarden is.
Oud 16-06-2011, 15:01
Verwijderd
Je had 2 maanden een relatie en hij flikt je dit al? Hoog tijd om die 'hele leuke' jongen achter je te laten en te gaan voor iemand die je wel waard is.
Oud 16-06-2011, 15:25
Verwijderd
Laten rotten, die handel.
Oud 16-06-2011, 16:02
Verwijderd
Syori, ik vind je heel lief maar je wordt steeds korter en verbitterder

Maar mijn antwoord is in lijn met de rest: Al zo snel zoveel gezeur, zoveel twijfels en gedoe, stop er maar mee en wacht tot je absurd verliefd bent en jullie samen niks andrs meer willen.
Oud 16-06-2011, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Syori, ik vind je heel lief maar je wordt steeds korter en verbitterder

Maar mijn antwoord is in lijn met de rest: Al zo snel zoveel gezeur, zoveel twijfels en gedoe, stop er maar mee en wacht tot je absurd verliefd bent en jullie samen niks andrs meer willen.
Nou sorry, hoor. Dit was niet verbitterd bedoeld, maar moet ze nou echt nog meer tijd, liefde en moeite stoppen in een jongen die na twee maanden al zijn tong in iemand anders keel stopt en haarzelf daardoor nog meer pijn aandoen?

Misschien dat het niet duidelijk was, hoewel je het wel zou weten als je mijn posts van de afgelopen 10 jaar zou doorlezen (): Ik heb een schijthekel aan vreemdgaan en bij mij zou hij meteen aan het gas kunnen.
Oud 16-06-2011, 16:31
Louise.
Louise. is offline
Haha ik vond het trouwens wel leuk hoor, zo 1 direct zinnetje. Ja ik heb m vandaag voor de laatste keer opgebeld, vertelt dat ik er geen tijd meer in wil steken. Enne, dat meisje heb ik trouwens wel goed aangepakt, laat ik het zo zeggen.
Oud 16-06-2011, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Haha ik vond het trouwens wel leuk hoor, zo 1 direct zinnetje. Ja ik heb m vandaag voor de laatste keer opgebeld, vertelt dat ik er geen tijd meer in wil steken. Enne, dat meisje heb ik trouwens wel goed aangepakt, laat ik het zo zeggen.
Zij had jou toch niks misdaan? Hij zat fout.
Oud 16-06-2011, 18:26
Louise.
Louise. is offline
Dat is niet helemaal waar. Ze heeft al eerder een gelijksoortig iets uitgehaald, wat haar toen niet is gelukt. Ze is zoiets wat je noemt een "aartsvijand", haha.
Oud 16-06-2011, 18:47
Verwijderd
Citaat:
Syori, ik vind je heel lief maar je wordt steeds eerlijker en directer.
Fix.
Oud 16-06-2011, 19:17
honkballertje
honkballertje is offline
een aartsvijand lol
iig mooi dat je het hem nu duidelijk hebt gemaakt dat je er geen tijd meer in wilt steken!
Oud 16-06-2011, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Fix.
Oud 16-06-2011, 20:17
Louise.
Louise. is offline
Ja i knowwww het klinkt zo kinderlijk haha. het is dr eigen schuld.
Oud 16-06-2011, 20:38
Verwijderd
Psssst, het ís kinderlijk.
Oud 16-06-2011, 20:50
honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Psssst, het ís kinderlijk.
haha

Al ben ik het wel met je eens
Oud 16-06-2011, 21:06
Verwijderd
Omdat de TS er al uit is en er nu alleen 'kinderlijke' reacties komen, slotje.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten