Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-06-2011, 20:34
ABOY92
ABOY92 is offline
nou me vriendin heeft het zo vaak over haar MANNELIJKE collega die wel zo grappig is en lief, als ze daar mee werkt gaat ze met plezier naar haar werk.
Zo praat ze steeds tegen mij, waarom doet ze dat om mij jaloers te maken of wat..?
Neem wat met die vent dan als ie zo geweldig is denk ik dan.

Heb haar al gezegd dat ik daar niet over kan dat ze zo praat en tog blijft ze het doen .
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-06-2011, 20:37
Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Zou ik ook denken.
Hoe reageer jij dan weer op haar?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2011, 20:44
Verwijderd
Eigenlijk mag ze helemaal niet meer positief doen over andere mannen! Of, weet je wat? Eigenlijk mag ze helemaal niet meer met andere mannen omgaan!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2011, 21:10
Verwijderd
Citaat:
Zou ik ook denken.
Hoe reageer jij dan weer op haar?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2011, 21:34
ABOY92
ABOY92 is offline
tjah ik zit dan vaak bij haar en dan praat ze er zo een 10 minuten over dus kom er niet eens tussen.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2011, 21:43
Verwijderd
Citaat:
tjah ik zit dan vaak bij haar en dan praat ze er zo een 10 minuten over dus kom er niet eens tussen.
HOU JE BEK BITCH
Met citaat reageren
Oud 21-06-2011, 22:09
AzN
AzN is offline
Niet laten merken dat ze je daarmee jaloers maakt, dan zal de lol er al gauw af zijn voor haar .
Oud 21-06-2011, 22:46
Verwijderd
Als ik niet meer enthousiast mocht zijn over collega's/vrienden/kennissen/vreemden/men in general, zou er weinig overblijven. Ik blijf ook constant aan het ratelen over anderen, dus ook over jongens. Hoeft helemaal niks te zeggen over haar gevoelens voor jou hoor. Ik hou ook van mijn vriendje als ik sta te verkondingen dat ik zoveel van mijn beste vriend hou en hem een zoen op z'n mond geef. Ik hou op zo'n momenten alleen maar meer van Vriendje dan voorheen, want hij laat dit toe. Hij weet dat dat een gedeelte is van wie ik ben en vind dat prima.

Maargoed. Als ik jou was, zou ik haar vastbinden op bed. Komt ze helemaal niemand meer tegen.
Met citaat reageren
Oud 22-06-2011, 13:45
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Maargoed. Als ik jou was, zou ik haar vastbinden op bed. Komt ze helemaal niemand meer tegen.
dit en een prop in der mond kan ze er ook niet meer over praten! heb jij ook rust...
paar keer per dag eten en drinken komt helemaal goed!

OT: Mensen komen nu eenmaal in contact met anderen via werk. Dat is niet te vermijden.
Vraag of ze er gevoelens bij heeft of het gewoon lol is... Dan moet je het accepteren. Mocht ze zeggen van ja ik ben verliefd dan heb je pech denk ik en zal ze het vast binnenkort uitmaken
Oud 22-06-2011, 15:08
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik zou dan sarcastisch reageren in de trant van "goh, interessant, vertel verder over je leuke collega."
Met citaat reageren
Oud 22-06-2011, 15:12
Verwijderd
Gewoon zeggen dat de collega je geen reet interesseert, dan houdt ze er snel genoeg over op.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten