Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2011, 08:37
mandy441
mandy441 is offline
heey,,

het is nu de 19de en normaal moet ik ongeveer rond de 14 of 15 ongestelt worden?

ik ben nu ongeveer een half jaar lang al ongestelt

hoe kan dit?
ik heb geen seks gehad of zo?
is der iets mis met me??

xx
Met citaat reageren
Oud 19-07-2011, 08:40
Verwijderd
Geduld hebben, door stress kan de menstruatie ook uitblijven
Met citaat reageren
Oud 19-07-2011, 09:04
Martiño
Martiño is offline
Als je geen seks hebt gehad kun je in ieder geval niet zwanger zijn. En relax, het kan best dat je wat later bent met je menstruatie.
Oud 19-07-2011, 09:05
Pluis
Pluis is offline
als je nog niet zo lang ongesteld bent (lees: minder dan een jaar) dan kan het idd soms nog wat schommelen. niks aan de hand.
Oud 19-07-2011, 10:06
koekje97
koekje97 is offline
aan het begin van je menstruatie is het bijna altijd onregelmatig hoor, niks om je zorgen over te maken.
ik weet zelf nooit wanneer ik ongesteld wordt, meestal om de 8 weken...
Met citaat reageren
Oud 19-07-2011, 18:35
zuurstok
zuurstok is offline
Citaat:
aan het begin van je menstruatie is het bijna altijd onregelmatig hoor, niks om je zorgen over te maken.
ik weet zelf nooit wanneer ik ongesteld wordt, meestal om de 8 weken...
Klopt, had ik ook !
Met citaat reageren
Oud 20-07-2011, 15:00
Verwijderd
Hoeft niet eens aan het begin kun je ook altijd hebben een onregelmatige menstruatie
Met citaat reageren
Oud 21-07-2011, 09:35
Verwijderd
Dat is heel normaal dat het niet regelmatig is. Nee er is niks mis met je , ik had vaak dat het een keer oversloeg of zelfs 2keer. Maar nu na een paar jaar is regelmatig om de 6weken.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2011, 10:10
Verwijderd
Citaat:
Dat is heel normaal dat het niet regelmatig is. Nee er is niks mis met je , ik had vaak dat het een keer oversloeg of zelfs 2keer. Maar nu na een paar jaar is regelmatig om de 6weken.
Om de 6 weken? Is dat nieuw? Ik werd het zonder pil altijd om de 28 dagen dus 4 weken en nu met pil ook om de 4 weken
Met citaat reageren
Oud 21-07-2011, 10:24
Volk
Volk is offline
Citaat:
Om de 6 weken? Is dat nieuw? Ik werd het zonder pil altijd om de 28 dagen dus 4 weken en nu met pil ook om de 4 weken
Dan doe jij het toevallig precies volgens het boekje, maar ik kan je vertellen dat heel veel vrouwen dat niet zo hebben. Elk lichaam is anders. Zo is de een 2 dagen ongesteld en de ander 9. Het kan allemaal.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2011, 10:25
Verwijderd
Citaat:
Dan doe jij het toevallig precies volgens het boekje, maar ik kan je vertellen dat heel veel vrouwen dat niet zo hebben. Elk lichaam is anders. Zo is de een 2 dagen ongesteld en de ander 9. Het kan allemaal.
Oke maar ik las ook iemand die werd het om de 8 weken, dan sla je toch inprincipe 1x over?
Met citaat reageren
Oud 21-07-2011, 10:34
Volk
Volk is offline
Citaat:
Oke maar ik las ook iemand die werd het om de 8 weken, dan sla je toch inprincipe 1x over?
Nee, die wordt het dan om de acht weken. Ze zou pas overslaan als ze normaal om de 4 weken werd en dan opeens pas 8 weken later ongesteld werd.
Met citaat reageren
Oud 26-07-2011, 14:31
Girl_14
Girl_14 is offline
Dat gebeurd bij mij ook weleens,, dat maakt niets uit,, misschien dat als je dalijk weer ongesteld bent dat je dan in een x een paar x om de paar weken bent om de 2 of 3 ofzo! zo lang je maar niet constant om de 2 weken bent is het goed!!
Met citaat reageren
Oud 27-07-2011, 23:40
Tuinhek
Tuinhek is offline
Hmm, ik denk dat je een baby hebt die al het bloed opzuigt.
Met citaat reageren
Oud 28-07-2011, 03:11
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb er al 15 jaar ongesteldheid opzitten en nog steeds is het bij mij niet regelmatig. Niks om je druk over te maken. Pas als het ineens meer dan een maand langer duurt zou ik eens naar de dokter stappen, maar een paar dagen is niks ergs.
Oud 28-07-2011, 13:33
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Je moet ook niet op de datum letten, maar op het aantal weken. Je lichaam is niet zo slim dat het weet wanneer een maand dertig of achtentwintig dagen heeft, dus bezorgd zijn omdat je deze keer niet op de vijftiende van de maand ongesteld bent geworden, slaat niet echt ergens op. Naast dat het dus sowieso normaal is om niet geheel regelmatig ongesteld te worden.
Oud 11-09-2011, 14:02
Willemien2
Willemien2 is offline
Er is niets mis. In je tienerjaren wisseld je menstruatie nog regelmatig. Leuke verrassing als het eens vroeg is (not).

Maak je geen zorgen. Alles komt weer goed.

Regels voor berichten