![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb er al 15 jaar ongesteldheid opzitten en nog steeds is het bij mij niet regelmatig. Niks om je druk over te maken. Pas als het ineens meer dan een maand langer duurt zou ik eens naar de dokter stappen, maar een paar dagen is niks ergs.
|
Je moet ook niet op de datum letten, maar op het aantal weken. Je lichaam is niet zo slim dat het weet wanneer een maand dertig of achtentwintig dagen heeft, dus bezorgd zijn omdat je deze keer niet op de vijftiende van de maand ongesteld bent geworden, slaat niet echt ergens op. Naast dat het dus sowieso normaal is om niet geheel regelmatig ongesteld te worden.
|
![]() |
Er is niets mis. In je tienerjaren wisseld je menstruatie nog regelmatig. Leuke verrassing als het eens vroeg is (not).
Maak je geen zorgen. Alles komt weer goed.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
hoe weet jij dat je ongesteld gaat worden? Verwijderd | 42 | 21-01-2018 20:14 | |
Lichaam & Gezondheid |
Niet meer ongesteld worden Jootje2097 | 4 | 22-03-2014 23:48 | |
Lichaam & Gezondheid |
niet ongesteld/opgezwollen buik Verwijderd | 12 | 23-05-2004 13:36 | |
Seksualiteit |
morning-afterpil en ongesteld worden.. groovy | 2 | 04-02-2004 15:58 | |
Lichaam & Gezondheid |
3x ongesteld in 8 weken Mutsjuh | 10 | 18-08-2002 09:53 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wanneer weer ongesteld na het stoppen met de pil? bubbeltjes | 2 | 31-01-2002 12:32 |