Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2011, 01:56
Rachelll
Rachelll is offline
Oke dit klinkt allemaal heel kinderachtig en standaard, maar ik weet het nu echt niet. Een tijdje terug vond een jongen hij leuk hij deed veel moeite en uiteindelijk zij hij tegen mij dat hij me leuk vond en dat hij nog een kans wou ( hij had mij eerder een keer geplayed) nu zul je wel denken zij is dom! Maar ik zij gewoon ja omdat ik benieuwd was. Naja ik deed niks, hij vroeg elke avond of ik wou chille en elk moment van de dag smste hij me. Als ik hem zag hield hij me ook de hele tijd vast. Hij is niet zon type die over gevoelens praat en ook niet iemand die elke dag met zijn vriendin wil zittena. In het verlede haden we daar al ruzie oevr dat hij zij ja ik kom maar hij kwam niet. Nu ws hij vorige week jarig hele leuke gezellige avond echt lief was hij weer en hij kopn me niet los laten. 3 dagen daarna kon hij nog niet chille elke avond hetzelfde weer afzeggen. Dag 4 was ik heel erg boos en dag 5 maarte ik hele erge ruzie. Zo erg dat ik naar he$ toe kwam , hij was er niet, ik heb hem bedrijgt en hij wou komen. Guess whart heb de hele nacht gewacht en hij kwan niet. Dus heb ik gezeggtddat het over is en dattie me met rust moed laten. En dat doet hij nu ook$ voel me er kut bij, ik mis heb wel een beetke en moet ook huilen omdat ik me zo gelwetst voel. Help me!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-07-2011, 06:24
JustADreamer
JustADreamer is offline
Het is niet heel handig om slaapdronken een topic te openen. Je spelling is bagger, zinsopbouw en alles ook. En je vindt het allemaal blijkbaar nogal interessant, foute jongens en zo, dan moet je niet zeuren als je teleurgesteld wordt. Dat is gewoon part of the package.
Oud 07-07-2011, 06:29
Verwijderd
Dat ie zo doet is best raar. maar hij kan er goede reden voor hebben. (of verzint er een). maar dat weet je niet.
denk dat je hem beter kan vergeten en een jongen zoekt die je wel de liefde kan geven die je wil. En je niet kwetst. maar eerst moet je het van je afzetten
Met citaat reageren
Oud 07-07-2011, 08:46
bierkoning
bierkoning is offline
Al wakker? Weet niet hoe oud je bent, maar dit lijkt me duidelijk. Denk eens logisch na ?
Dit wordt niks....Zet je erover heen en geef jezelf aan iemand die wel normaal doet en wel interesse heeft in jou en niet alleen wanneer hem het uitkomt...
Oud 07-07-2011, 08:50
honkballertje
honkballertje is offline
vergeet hem, zoek een jongen die beter voor je is.
of je 'geplayed' bent of niet boeit niet, hij is je niet waard, ga op zoek naar iemand anders
Oud 07-07-2011, 09:10
hookee
hookee is offline
Ik heb het vermoeden dat hij er meerdere heeft.. En als hij met de één ligt te bonken heeft hij geen tijd voor de ander.
Spuug hem uit, vergeet hem, en negeer hem volledig bij de volgende ontmoeting, zelfs als hij met een súúúúúperlief cadeautje aankomt. De dag erna is hij alle beloftes alweer vergeten.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2011, 11:39
Verwijderd
Ik denk dat jij de komende 10 jaar nog wel geplayed gaat worden.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2011, 11:58
Verwijderd
Laat je niet inpalmen door een player, zeker niet twee keer.

En verder, ik denk dat iedereen wel gek wordt van iemand die na 1 dag al begint te schreeuwen, krijsen en bedreigen, dus misschien heb je hem wel zelf weggepusht.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2011, 12:00
Schrödinger
Schrödinger is offline
Wat voor bedrijgingen (sic) heb je precies geuit en waarom?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten