Oke dit klinkt allemaal heel kinderachtig en standaard, maar ik weet het nu echt niet. Een tijdje terug vond een jongen hij leuk hij deed veel moeite en uiteindelijk zij hij tegen mij dat hij me leuk vond en dat hij nog een kans wou ( hij had mij eerder een keer geplayed) nu zul je wel denken zij is dom! Maar ik zij gewoon ja omdat ik benieuwd was. Naja ik deed niks, hij vroeg elke avond of ik wou chille en elk moment van de dag smste hij me. Als ik hem zag hield hij me ook de hele tijd vast. Hij is niet zon type die over gevoelens praat en ook niet iemand die elke dag met zijn vriendin wil zittena. In het verlede haden we daar al ruzie oevr dat hij zij ja ik kom maar hij kwam niet. Nu ws hij vorige week jarig hele leuke gezellige avond echt lief was hij weer en hij kopn me niet los laten. 3 dagen daarna kon hij nog niet chille elke avond hetzelfde weer afzeggen. Dag 4 was ik heel erg boos en dag 5 maarte ik hele erge ruzie. Zo erg dat ik naar he$ toe kwam , hij was er niet, ik heb hem bedrijgt en hij wou komen. Guess whart heb de hele nacht gewacht en hij kwan niet. Dus heb ik gezeggtddat het over is en dattie me met rust moed laten. En dat doet hij nu ook$ voel me er kut bij, ik mis heb wel een beetke en moet ook huilen omdat ik me zo gelwetst voel. Help me!