Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sorry, maar ik ben altijd alleen maar op zoek geweest naar een serieuze relatie (niet zo bewust maar iig niet naar een spelletje) maar ik ben echt nog nooit bespeelt of daardoor gekwetst hoor? Nou betekent het niet dat het nooit zo is en dergelijke, je moet alleen leren de mensen die het serieus menen eruit te pikken. |
![]() |
||
Citaat:
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Alsof meisjes nooit playen en dergelijke! Als jij voortdurend geplayed word is dat dikke pech voor jou maar dan heb je gewoon weinig inzicht in wanneer iemand het serieus meent of niet. Ik kan echt niet iedereen krijgen hoor, hoe hard ik mn best ook doe en ik ben echt wel goed in het zogenaamde spelletje. Ook lang niet iedereen kan mij krijgen ookal proberen 'players' het echt wel. Het is gewoon zo een onzin! Ik heb eerder het idee dat jij er wel achter komt als je wat ouder bent. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Meisjes zijn net zo erg alleen scheppen ze er misschien minder over op of weet ik veel. Ik ken eerlijk gezegd meer meisjes die alleen op seks uit zijn dan jongens.. Ik denk dat het bij beiden net zo veel is, eigenlijk. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
En wat nou als ik op vrouwen val... de meeste vrouwen vallen niet op vrouwen, ik denk dat ik het dan erg lastig ga krijgen met jouw theorie...
Zelfde geldt voor mannen die op mannen vallen...
||
Citaat:
maar er zijn er ongetwijfeld veel die op sex uit zijn. bij mannen is het een clichebeeld dat ze op sex uit zijn (en zoals iemand in de topic al zei, in cliche's zit een kern van waarheid: er zijn redelijk veel mannen op sex uit ja. )
|
![]() |
ik denk dat iedereen iedereen kan krijgen,als jet hard genoeg speelt,maar de vraag is hoe ver wil iemand gaan om een ander te krijgen he...maar in princippe kan het wel denk ik.
en uiteindelijk kun je liefde wel een spelletje noemen als jet uit bepaald opzicht bekijkt,en dat betekent niet direct dat je daarom mensen moet kwetsen of bedriegen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
Ik heb een beetje moeite met de vraagstelling, en met name het woord "krijgen". Iemand wordt geen eigendom van iemand anders, maar blijft gewoon van zichzelf.
Als je bedoelt: als je het goed speelt kun je iedereen neuken, dan kan ik daar ontkennend op reageren. Naast de 'spel-factor', die weldegelijk aanwezig is, zijn er tal van andere factoren. Denk aan affectie, maar ook fysieke aantrekking (feromonen en dergelijke).
||
![]() |
Citaat:
je kunt jezelf fysiek aantrekkelijker maken zodat die ander je wel aantrekkelijk gaat vinden,en feromononen maakt iedereen aan,en heb je er te weinig dan kun je ze tegenwoordig al in een flesje kopen (nog es,tzou kunnen maar wie heeft er al die moeite voorover tzou nogal absurd zijn als je bijvoorbeeld plastische chirurgie zou laten doen zodat de persoon waar je verliefd op bent je aantrekkelijk zou vinden,of bijvoorbeeld helemaal naar hollywood zou vliegen,binnenglippen op een VIP-feesje om hugh Grant te gaan versieren,maar je zou het wel KUNNEN als jet echt wou) |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als iemand mij juist als ik in diegene geïnteresseerd raak, mij geen aandacht meer geeft, dan denk ik eerder 'Hmm, die vindt mij dus bij nader in zien niet leuk, waarom besteed-ie eerst dan zo veel aandacht aan me? Wat een idioot zeg' dan 'ooh, hij let niet meer op me, kijkt niet meer naar me en praat niet meer met me, oooh wat leuk ik wordt meteen verliefd op hem'. Eigenlijk.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het spijt mij zeer, maar ik denk dat er heel veel mensen zijn die het met mij eens zijn, wanneer ik zeg dat het vette bullshit is. Ik ben nog nooit geplayed, en heb het ook meteen door als iemand dat bij me doet. Dus al die stomme mensen moeten er bij mij niet eens mee aan komen zetten. Verder wil ik ook liever alleen met (redelijk) intelligente mensen een relatie - anders hou ik het niet uit, ik wil niet over iemand heen kunnen lopen - dus dan valt ook al een groot deel van de bevolking af. Daarbij zou ik nooit een relatie nemen met een meisje. Dus geen enkel meisje dat bi of lesbisch is, zou mij in een valletje kunnen laten lopen. Verder houd ik niet van hele oude mannen, dus die zouden ook pech hebben. Ik hou niet van twaalfjarige jongetjes, dus die zouden ook verder kunnen gaan zoeken. Ik hou niet van getinte jongens, dus die vallen ook allemaal af. Ik kan nog uren zo doorgaan, maar niemand kan iedereen krijgen die hij wil. Want die wil moet van twee kanten komen. En natuurlijk zijn er van die domme, naieve meisjes die overal intrappen, maar of je blij moet zijn als je met zo iemand een relatie hebt is ook nog maar de vraag. Ik ben heel erg kritisch, dus dan geldt het juist het tegenovergestelde. Er zijn maar heeeel weinig jongens die kans maken bij mij. En dan is het altijd nog maar de vraag of die kans willen maken bij mij. Jouw theorie is nergens op gebaseerd. Je leidt het af uit een paar eigen ervaringen. Dat kan gewoon niet. En je houdt gewoon dat bord voor je kop als er mensen zijn die uit eigen ervaringen al het tegendeel bewijzen. Ik ben het overigens met je eens dat het versieren en verleiden een spelletje is. Ik denk dat veel mensen ervan houden. Liefde zelf vind ik geen spelletje. Als je eenmaal liefde hebt gevonden moet je dat koesteren en het niet zien als iets wat je met iedereen en overal kunt hebben, omdat het zogenaamd een spelletje is. Laatst gewijzigd op 27-10-2003 om 14:53. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
nu denk je: maar dat doen ze toch nooit,maar het zou KUNNEN als ze het echt zouden willen dus in princippe denk ik wel dat de stelling klopt als jet groot bekijkt |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sorry hoor, maar sommige mensen vind ik gewoon echt niet aantrekkelijk en er is niets wat zij zouden kunnen doen om daar verandering in te brengen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Liefde is geen spelletje maar een menselijke emotie. Je kunt het zien als spelletje wanneer je probeert die emotie op oneigenlijke gronden aan mensen te ontlokken, of wanneer je er voldoening aan ontleent mensen te veroveren.
Verder kun je vanzelfsprekend niet iedereen krijgen die je wilt. Er zijn mensen die domweg niet op jouw uiterlijk of jouw type vallen, of die jouw stijl gewoon niet bevallen. Die kun je dus nooit krijgen, hoe smooth je ook bent. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ga nou niet met dat soort ongeloofwaardige voorbeelden aan komen zetten. Voor bijna al die dingen heb je tonnen geld nodig en dergelijke.. als je het op die manier gaat bekijken zou ik ook minister-president van amerika kunnen worden. +als iemand zulke zieke dingen zou doen om mij te 'krijgen' zou ik diegene aangeven bij de politie. En dus weer afknappen op nieuwe dingen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
het is inderdaad ongeloofwaardig en absurd dat iemand het in zijn/haar hoofd zou halen om zoiets ook werkelijk te DOEN maar ze zouden het wel KUNNEN als ze het heel erg zouden willen,maar niemand wil iets zo erg ja,ik zou die ook aangeven als ik daar van afwist,want het is ziekelijk,maar et zou wel kunnen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Het iedereen krijgen bestaat niet.. Onmogelijk.. Hoe je ook veranderd of doet.. Mensen vallen op je of niet.. JAMMERGENOEG
![]() ![]() ![]() Of je moet natuurlijk Leonardo DiCaprio, Brad Pitt (ofzoiets) heten, maar dan zijn er nog vrouwen die ieewwww zeggen en die misschien vallen op Kurt Cobain ![]() Gr, DaLoverBoy
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|Ik ben het er neit mee eens, diezelfde vriend die dat zei had ik graag gewild...maar dat is ook neit gelukt, en dat kan ik echt niet slimmer spelen. of msischien kan je wel iedereen voor 1 avondje krijgen maar iig niet voor de lange termijn!
||
Citaat:
![]() Als je het goed speelt kun je iedereen krijgen die je wil? Nee hoor ![]() Hoe goed je het ook speelt, ik denk niet dat een big no no jongen/meisje makkelijk aan een date komt ![]()
Laatst gewijzigd op 27-10-2003 om 20:31. |
![]() |
|
Iemand kunnen krijgen is iets heel anders dan liefde.
Liefde is geen spelletje, liefde is echt... Iemand versieren/verleiden kan wel een spelletje zijn (voor sommigen). Gaaf toch? Om zoveel mogelijk jongens of meisjes te verleiden? Ik vind dat stoer hoor!
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
'T is bijgeloof.. losvangod | 2 | 15-02-2010 08:20 | |
Psychologie |
wat is jouw leugen? Verwijderd | 51 | 07-11-2006 18:14 | |
De Kantine |