Ik een beetje tv kijken (Als het heel laat is MTV, want verder is er dan niks leuks op), een beetje op de laptop surfen, wat lekkers eten, muziek luisteren en dat was het wel zo'n beetje
En jullie?
Dom lullen en bier drinken met huisgenoten, tegen elkaar FIFA 11 doen op de bank of een filmpje kijken. Verder een beetje computeren, tv kijken en als ik er doordeweeks niet meer aan toegekomen ben nog wat huishoudelijke taken zoals de was doen, stofzuigen, schoonmaken en sowieso afwassen.
Uitgebreid koken, lekker met een reality-tvprogramma mijn eten opeten, daarna nog een serie kijken en ijs eten, en dan vroeg naar bed. Ik vind dat heerlijk
Uitgebreid koken, lekker met een reality-tvprogramma mijn eten opeten, daarna nog een serie kijken en ijs eten, en dan vroeg naar bed. Ik vind dat heerlijk
Filmpje kijken, naar n voorstelling, vrienden op bezoek of andersom, niksdoen/boekje lezen, seksfeestje, het ligt er een beetje aan waar ik zin in heb en hoe moe ik ben van de voorafgaande week.
Filmpje kijken, naar n voorstelling, vrienden op bezoek of andersom, niksdoen/boekje lezen, seksfeestje, het ligt er een beetje aan waar ik zin in heb en hoe moe ik ben van de voorafgaande week.
Hetzelfde als op andere avonden..? Studie/werk als het echt moet, en anders socializen met vrienden danwel familie en dat is dan meestal samen eten, film kijken, wandelen, lezen, seks (dat alleen met vriendje dus ), de stad in, etcetera.