Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
http://www.lenntech.nl/watervergiftiging.htm |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Tegen een bad trip valt helemaal niets te doen. Uitzitten en hopen dat het snel voorbij is is het beste advies. Dat is ook de reden dat je er in principe altijd een nuchter iemand bij moet hebben die de effecten van de drug die je neemt kent en weet hoe hij ermee om moet gaan op het moment dat het fout gaat.
||
Wiet maakt mij socialer, alcohol maakt me losser, paddo's maken me vrolijker, LSD maakt me.... bijzonder xD. Heel veel drugs veranderen mijn stemming in een betere status (niet dat ik ze allemaal gebruik xD ).
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Als iemand met een badtrip gaat blowen, kan diegene nog angstiger worden. De gevoelens bij de badtrip worden nog extra versterkt door de thc, en dus nog erger. Bovenstaande geldt niet (helemaal) voor ervaren blowers die weten wat blowen met hun doet en hoe zij zich daardoor gaan voelen. Dat sluit aan bij mijn volgende punt: Citaat:
Het zijn allemaal een beetje placebo-effecten die ervoor kunnen zorgen dat de set&setting bij je trip veranderen. Hoe je je voelt (set) en in welke omgeving je bent (setting) bepalen namelijk veel meer dan de meeste mensen denken, hoe je trip is en gaat zijn. Een goede set&setting en voorbereiding verkleinen de kans op een badtrip al heel erg. Mocht je toch in een bad-trip komen, kun je door de set&setting te manipuleren iemand weer met beide benen op de grond te krijgen. Ik ben het dan ook niet helemaal eens met dat je helemaal niets aan een badtrip kunt doen. Naar een meer rustigere, aangenamere, veiligere omgeving gaan kan al veel helpen, net als goede tripsitter die je weer even met beide benen op de grond zet. Toen ik in mijn lsdtrip bijna bad leek te gaan, had ik er heel erg veel aan dat iemand die ik vertrouwde en die wist waar ik mee bezig was, gewoon in mijn veilige thuis 15x mijn vraag beantwoorde of toch echt alles goed met mij was en of ik niet gewond ofzo was. De grootste reden voor die badtrip werd namelijk veroorzaakt door een stomme crappy setting... een discotheek waar het zomers toeristisch druk was met veel te veel slechte invloeden; vallende glazen en krijsende mensen enzo. Toen ik thuis was, ging het stukken beter. Alleen benzo's, zoals genoemd, of slaapmiddelen, zouden de tripmiddelen wel overrulen: je valt er gewoon van in slaap. Maar dat zou ik toch echt als allerlaatste redmiddel alleen in het ergste geval overwegen. |
![]() |
|
![]() |
Elke Drugs verandert je Gemoedsstemming, Negatief of Possessief ligt aan de persoon zelf. Leer hoe je u gedachten kunt controleren om u zo Goe gezind te krijge.
Drugs versterken meestal je gemoet. Ben je egt down geloof me pak geen XTC, Het kan dat je jezelf Supervoelt maar het kan je ook zohard late opgaan in je zorgen daje gewoon panieraanvallen krijgt ect... Elke drugs is gevaarlijk in een Depressie... Doe dit dan ook niet. Lijkt me Logisch toch? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik bedoel, het kon toevalling wel goed uitwerken bij jou, maar dat betekent nog niet dat dat bij iedereen geld. Volgens mij ligt het er aan hoe goed je je gevoelens onder controlle kun houden. En dit gaat volgens mij makkelijker/beter bij een volwassenen, omdat die minder last heeft van hormoonvloedgolven. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou het niet weten eigenlijk, het geeft namelijk geen echte hallucinaties maar een veranderde waarneming. Patroontjes vooral. En een zware lachkick vaak. We hebben dit op de meest onzalige momenten geprobeerd (terwijl we de meest negatieve rotzooi over ons heen gekregen hadden) en als ik salvia gebruikte, moest ik lachen en zei ik: Alles is leuk, dit gaat verkeerd en dat is shit, maar het is nú allemaal leuk en lachwekkend. En zo goed kon ik mijn emoties niet onder controle houden. Ik had een zware depressie.
Sowieso is de werking van salvia vrij kort, 5 ŕ 10 minuten. En het lijkt ook niet oneindig. Je weet nog wat je hebt gedaan en wat je doet (probeert te doen, want lopen lukt niet meer). Niet dat ik anderen nu aanraad salvia te gaan doen terwijl ze zich slecht voelen, ik geef alleen mijn ervaring. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Medicatie.... Verwijderd | 51 | 16-07-2009 00:41 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |