| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is gewoon flauw, dat weet je zelf toch ook wel?Citaat:
Een vriend van me vertelde me laatst een zelfverzonnen spel waar ik echt enorm slecht in zou zijn Iedereen schrijft op briefjes dingen of personen, en die briefjes gaan dan allemaal in een bak, en dan moet je om de beurt een briefje eruit pakken en dan zeggen "Ik ben..." en dán pas openvouwen en meteen hardop voorlezen wat erop staat zonder in de lach te schieten ![]() Ik ben poep. Ik ben Barry Boterletter. Ik ben een neger. etc. Lijkt me best hilarisch als je gedronken hebt.
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
klinkt leuk, maar bier lijkt me dan wel een voorwaarde
|
|
|
|
||
|
Citaat:
Wij spelen die ook wel eens, met als extra ronde dat je een geluid moet maken dat de persoon beschrijft.
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
maar het is dus meer dat ik niet per ongeluk op een buitenlandse provider terecht wil komen ivm hoge internetkosten. ik zou idd internet uit kunnen zetten maar het lijkt me dat degenen die daar wonen gewoon internet op hun mobiel kunnen hebben zonder dat ze af en toe torenhoge rekeningen krijgen. dus misschien kan je een provider afsluiten of zo
|
||
|
|
||
|
Citaat:
|
|
|||
|
Citaat: