Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-08-2002, 23:52
xsten
xsten is offline
Ik heb zo vaak het gevoel dat ik anders ben dan anderen....

Diep van binnen wil ik nog zo graag rebels zijn en heb ik nog zo het verlangen om mij uitermate kinderachtig te gedragen...

Mijn hobbies zijn dan ook: belletje lellen en ander kattekwaad uithalen.....

Zijn er mensen die dat herkennen? Moet ik hier misschien mee naar een psychiater???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-08-2002, 23:58
Verwijderd
Ja, ik zou professionele hulp zoeken. Ik kan me moeilijk voorstellen hoe het is om zo tegendraads te zijn, maar ik zou bang van mezelf worden...meisje, zoek alsjeblieft een psychiater op en praat ermee, want dit is niet goed voor je...

Belletje lellen is zó slecht...
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 00:00
xsten
xsten is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ja, ik zou professionele hulp zoeken. Ik kan me moeilijk voorstellen hoe het is om zo tegendraads te zijn, maar ik zou bang van mezelf worden...meisje, zoek alsjeblieft een psychiater op en praat ermee, want dit is niet goed voor je...

Belletje lellen is zó slecht...
Nou niet zo hypocriet doen wouter, je weet best dat wij dat altijd samen doen. Ik hoopte meer op reacties van serieuze mensen.
Maar ik heb dit ook voor jou neer gezet zodat we misschien samen hulp kunnen zoeken......
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 09:34
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
xsten schreef:

Nou niet zo hypocriet doen wouter, je weet best dat wij dat altijd samen doen. Ik hoopte meer op reacties van serieuze mensen.
Maar ik heb dit ook voor jou neer gezet zodat we misschien samen hulp kunnen zoeken......
Oud 08-08-2002, 09:46
Gael
Gael is offline
Citaat:
xsten schreef:
Ik heb zo vaak het gevoel dat ik anders ben dan anderen....

Diep van binnen wil ik nog zo graag rebels zijn en heb ik nog zo het verlangen om mij uitermate kinderachtig te gedragen...

Mijn hobbies zijn dan ook: belletje lellen en ander kattekwaad uithalen.....

Zijn er mensen die dat herkennen? Moet ik hier misschien mee naar een psychiater???
Hahaha... ahum.. ja sorry hoor, maar dit klinkt gewoon heel maf.

Ben je niet gewoon een enorme loltrapper? Vind ik niks mis mee Als je daar heel erg om kan lachen enzo...

Ik zou blij zijn LOL. Leef je voor de kick als je belletje lelt?
Met citaat reageren
Oud 08-08-2002, 09:55
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
xsten schreef:

Moet ik hier misschien mee naar een psychiater???
Ik denk dat de meeste mensen er af en toe wel eens behoefte aan hebben om weer een kind te zijn, dus het is op zich niet zo vreemd dat je dat verlangen hebt. Ik denk dan ook niet dat het nodig is om een psychiater te raadplegen.
Oud 08-08-2002, 16:48
damaetas
damaetas is offline
ik wordt altijd rebels genoemd, maar dat ben ik helemaal niet alleen nbtje anders.

kinderachtig is zoek een stel vrienden waar je dat mee kan doen, dat moet af en toe es. wij doen bijvoorbeeld als kinderachitge actie, of ja noem het dan gewoon gestoord : fristi-feestje in de aula
Oud 11-08-2002, 10:13
Rioto
Rebels till we die
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 11:39
Verwijderd
Kijk en ik heb nou heel handig een broertje van 9 die je heerlijk als smoes kan gebruiken om in alle dingen op de kermis te gaan waar je al te groot voor bent en om samen heel kinderachtig irritant mee te doen..

Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 11:48
Rioto
ik zie het probleem niet .. so what dat je rebels bent .. ik ben er trots op
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 12:26
Not for Sale
Not for Sale is offline
das niet rebels zou ik zeggen. gewoon dom doen.
Oud 13-08-2002, 14:51
Sommetje
Sommetje is offline
Ik herken het gelukkig niet. Hoe moet ik weten of het een geval voor de psychiater is? Ik denk zelf van niet, maar ik ken je natuurlijk niet.
Oud 13-08-2002, 16:51
Verwijderd
mjah, herken het wel een beetje, gewoon lekker tegendraads zijn, anders doen dan de meesten. ken het.
doe ook allemaal van die dingen zoals haar verven (khad het blauw 2 jaar gelede, zag je toen heel weinig dus iedereen staren haha, was vette lol), kga het nu wit doen btw. kheb ook zo'n soort windmolentje op mn fiets op een soort clowntje (van die kleuterdingen) en belletje lellen doe ik soms ook nog wel... hahaha, is meestal wel lache
maja, dan beginnen de "volwassenen" die dit allemaal al gehad hebben weer te zeuren over mn pubertijd enzo, dat ik weer wil opvallen anders wil zijn en crap...

naja, hebben ze misschien ook wel gelijk in
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten