Advertentie | |
|
![]() |
|
Als je 120 rijdt volgens de teller, rijd je vaak maar rond de 110 ofzo. Ik vertrouw de plaatsbepaling van een gps toch iets meer dan de wielrotatieteller van een auto. Dus het te hard rijden valt wel mee. En dan ook nog als er een correctie vanaf gaat bij snelheidscontroles.
ot: Ik negeer rode stoplichten best vaak op de fiets of lopend. Zo'n dom lampje gaat mij niet vertellen wanneer ik wel of niet kan oversteken. Dat schat ik zelf wel in. Verder ben ik best braaf geloof ik.
||
Citaat:
![]() Hoewel ik denk dat het nog wel even zal duren voordat het hier verboden wordt.
|
Ik neem vaak een bucket hotwings van de KFC de bioscoop. Als ik midden in de nacht naar huis fiets en er komt niks aan stop ik niet voor rood licht. En doe ook graag aan wildplassen. Ik voel me altijd heel stout als ik me niet aan de regels houd en dat vind ik niet fijn.
Ik ben er pas laatst achter gekomen dat je niet je eigen eten mee de bioscoop in mag nemen, dus dat deed ik niet bewust. En wildplassen moet soms gewoon. Overal staan pisbakken voor mannen maar vrouwen kunnen daar niet zo veel mee. En door rood licht rijden midden in de nacht valt bij mij onder slim zijn. Vandaar dat ik me niet stout voel bij die dingen en het dus toch doe. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Door rood licht fietsen en lopen, hoewel ik me er net zo vaak wel als niet aan houd. Ik download veel series en films. Ik neem soms eten of drinken mee in de bioscoop, maar wist eigenlijk niet dat dat niet mocht.
Verder hou ik me doorgaans aan veel regels, hou er niet van dingen te doen die niet mogen.
|
Door rood rijden op de fiets of lopen, tegen het verkeer in rijden, verkeersborden/hectometerpalen meenemen, MUST DOWNLOAD EVERYTHING, shit de bios in meenemen, ik pak wel eens een nugget/burger op het werk, wildplassen, zonder handen fietsen (enige waar ik voor gepakt ben
![]() Dat is de meest voorkomen de zooi ![]()
|
Door rood rijden/lopen (maar dan heb ik écht haast en ik kijk wel!), eten/drinken in mijn tas stoppen voor de bioscoop, eten in metro/bus, downloaden van muziek, zwartrijden... dat is het denk ik wel. Zwaardere regels overtreden doe ik nooit.
Oh ik heb ooit een keer een mascara gestolen en dat vind ik nu ook niet meer kunnen, net als aanstekers etc. Stelen is voor mij een belangrijke grens.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |