Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-07-2011, 22:31
Verwijderd
Hoe lang heb jij al geen relatie of verkering meer gehad.

Ik 3/4 jaar ofzo, vind het best jammer. Vind het wel leuk om verkering te hebben, lekker over alles praten en elkaar zoenen enzo.
Is dat lang eigenlijk? 3 jaar geen verkering?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-07-2011, 22:53
FluffyKitten
FluffyKitten is offline
Hmmm.
3 jaar zou me wel te veel worden

Ik heb altijd op de basisschool wel van de relaties gehad, soms ook gewoon 2 tegelijk (zo, geniaal. kwestie van 2 beste vriendinnetjes die me allebei leuk vonden ) In de brugklas ook altijd wel 'iets' gehad en toen kreeg ik in de 3de mn eerste ECHTE vriendinnetje, dusja. met zoenen en echt relatie etc. maarja dat is nu een jaar & 2 maanden uit oid. dusja. ik zit op 14 maanden. tussendoor natuurlijk wel veel uitgaan en aanklooien, maar ik heb er wel weer behoefte aan eigenlijk
Oud 20-07-2011, 01:12
Volk
Volk is offline
Je bent 15, naar mijn mening kan die eerste "relatie" dus nooit echt een relatie zijn geweest. Ik vind voor langere tijd single zijn altijd een goed iets en 3 jaar vind ik niks.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2011, 01:26
Daantjer
Daantjer is offline
Ik heb een hele tijd aangekloot, maar toen bleef ik in de derde zitten en had toen mijn eerste echte relatie. Nu ik er op terug kijk was het heel lief en schattig wat we toen deden. Na die relatie wat aan proberen te kloten, maar zit al anderhalf jaar zonder. Heel jammer, vind een relatie toch heel prettig.
Oud 20-07-2011, 06:53
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Je bent 15, naar mijn mening kan die eerste "relatie" dus nooit echt een relatie zijn geweest. Ik vind voor langere tijd single zijn altijd een goed iets en 3 jaar vind ik niks.
Ik zeg: andijvie naamzoek.

Niets mis met 3 jaar single overigens. Ik vind de reactie van fluffykitten raarder. Dat zou je niet volhouden? Dat hangt toch vooral af van of je een leukerd op je pad krijgt? Of ga jij na een bepaalde tijd gewoon maar met een meisje omdat 'het nu toch alweer 15 maanden geleden is'?

verder: ik ben niet single.
Oud 20-07-2011, 10:00
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
22 jaar, technisch gezien 5 jaar maar dat telde allemaal amper.
Oud 20-07-2011, 10:01
Verwijderd
Ik heb nu wel een vriend maar de tijd single voor hem was 2 maanden. Dat is ook wel mijn gemiddelde ongeveer.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2011, 10:42
Verwijderd
4-5 jaar.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2011, 10:56
FluffyKitten
FluffyKitten is offline
Citaat:

Niets mis met 3 jaar single overigens. Ik vind de reactie van fluffykitten raarder. Dat zou je niet volhouden? Dat hangt toch vooral af van of je een leukerd op je pad krijgt? Of ga jij na een bepaalde tijd gewoon maar met een meisje omdat 'het nu toch alweer 15 maanden geleden is'?

verder: ik ben niet single.
Niks raars aan mijn reactie, ik ben gewoon zo gewend aan relaties hebben... ik vind dat erg prettig, en zou het zeer onprettig vinden als ik over 2 jaar nog steeds geen vaste relatie heb (gehad.) En nee, ik zou niet zomaar met iemand nemen, die kansen heb ik echt al lang gehad tijdens het 'aankloten' Maar ik zou het liefste vandaag nog een leuk iemand tegen het lijf lopen waarmee ik een relatie van niveau kan opbouwen.
Oud 20-07-2011, 11:17
Verwijderd
Vanaf mijn 15de al een relatie, dus vind niet dat ik ooit echt single ben geweest. Ja, daarvoor misschien, maar ik zag mezelf toen niet als single ofzo. Ik had toen ook wel verkering, maar dat is toch anders op die leeftijd (12/13/14).
Met citaat reageren
Oud 20-07-2011, 11:21
Volk
Volk is offline
Citaat:
Die was niet 12 hoor...

Edit: ik zie net dat ze hetzelfde zegt. Op je 12de is dat gewoon geen echte relatie, dat kan ook nog helemaal niet.
Met citaat reageren
Oud 20-07-2011, 16:50
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Die was niet 12 hoor...

Edit: ik zie net dat ze hetzelfde zegt. Op je 12de is dat gewoon geen echte relatie, dat kan ook nog helemaal niet.
Je had het over 15 in je eerste post. Daar reageerde ik op. Maar ik zie dat ik een beetje scheef las. Excuses.
Oud 21-07-2011, 00:10
Akhlys
Akhlys is offline
Pff, hoelang zou het nu zijn? Alleen van de echte relate uit gaande.. denk nu zo'n 2/2,5 jaar? Ik heb nog nooit zo lang zonder een vriendin gezeten sinds de 2e klas. Het bevalt me ook niet, maar goed, ik kan er verder ook weinig aan veranderen ATM. Finally at peace with being single.
Oud 21-07-2011, 00:11
Em.
Em. is offline
Twee jaar geleden had ik een relatie, of nou ja, verkering, ik vind het de term relatie niet waard. Maar dat stelde niet zoveel voor, en verder heb ik nooit een relatie gehad.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2011, 08:09
Verwijderd
Ik begon laat aan relaties, maar ben sindsdien weinig single geweest, had het niet erg gevonden hier of daar een jaartje zonder te zitten. Maar inderdaad, het interesseert niet zo gek veel hoe lang ertussen zit, het gaat om de kwaliteit van de relatie die je aangaat.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2011, 10:01
Leomaybe
Leomaybe is offline
Ik ben 16 en heb nog nooit een echte relatie gehad! Kan heel goed toch!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten