maak een keuze je kunt ze niet allebei hebben
kies je voor je nieuwe vriendin(wat ik zou doen in jouw situatie):
-zeg dan tegen je huidige dat het echt uit is
-ik zou het je nieuwe vriendin vertellen maak wel duidelijk dat het uit is met je ouwe
(want zoiets komt altijd aan het licht)
kies je voor je huidige vriendin(wat ik je afraad aangezien het niet goed gaat tussen jullie)
-maak het uit met je nieuwe vriendin en zeg dat het je spijt dat je haar tijd hebt verknoeit
PS: ik zelf heb ook zoiets degelijks mee gemaakt het ging niet goed tussen mij en mijn vriendin en ik twijfelde of ik het uit zou maken toen kwam ik mijn huidige vriendin tegen en heb haar verzwegen dat ik een vriendin had en toen ik me perongeluk versprak bij mijn huidige vrienden brak de hel los ze gaf me terecht een ultimatum je kiest voor mij en maakt het met je (toen) huidige vriendin uit en we beginnen opnieuw of ik maak het uit met jouw. Ik koos voor de toen nieuwe en heb er nooit spijt van gekregen

ik geloof oprecht dat wanneer het in een relatie wat minder gaat en dit niet vanzelf goed komt je die relatie beter kunt beeindiggen.
maargoed het is jouw keus, denk goed na wat je doet maar doe het wel snel want elke dag dat je wacht zal het voor je nieuwe vriendin moeilijker maken

SUCCES!