Advertentie | |
|
![]() |
|
Niet geschoten, altijd mis. En dan zul je je blijven afvragen of het nu wel anders is. Ik zou het gewoon doen, kijken hoe het loopt. Heb een soortgelijk iets meegemaakt en sinds een jaartje oid hebben we weer contact en is het niet alleen weer zoals vroeger, ook een stuk volwassener. We zijn beiden best wel gegroeid en veranderd in positieve zin, wat het nu misschien zelfs wel beter maakt dan dat het vroeger was.
![]() ![]()
|
Het is natuurlijk wel iets groots wat ze je heeft aangedaan.. niet zo dat ze een uitgaansavondje heeft laten schieten.
Wat mij belangrijk lijkt, en wat ik nog niet terug vind is de exacte reden waarom ze niet gekomen is.. Als jij al zolang vriendinnen bent, dan moet je elkaar blind kunnen vertrouwen en kennen. Als jij de exacte reden weet, dan kun jij beoordelen of dat een goede of een flut reden is. Dan nog is het geen excuus om niet te reageren op al je berichtjes en pas een half jaar later een sorry mailtje te sturen... Als jij denkt dat je haar nog kunt vertrouwen, of weer kunt gaan vertrouwen moet je weer contact met haar opnemen. Maar genoeg mensen in de wereld die je ook goed kunt leren kennen en leuke dingen mee kan doen! succeS!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Alhoewel dat misschien niet het beste is. Aan de ene kant kan ze een goede reden hebben om niet te komen maar om dan niks te laten horen. Zólang? Ik zou mij gebruikt voelen. |
![]() |
||
Citaat:
Dan zou ik toch echt zeggen van jammer, maar dit heeft geen toekomst. Ik focus mij op andere vriendinnen die wel te vertrouwen zijn!
|
Volgens mij kan Fizzle er anders vrij goed op vertrouwen dat dat meisje erg onvoorspelbaar was...
Als je je daarbij neer kunt leggen en je denkt dat je in de verdere vriendschap hier geen problemen mee hebt, dan kun je het altijd proberen. ![]()
|
Ja, jullie hebben wel gelijk. Maar inderdaad, ik ken haar erg goed, en weet hoe goed ze te vertrouwen is, dus als er ooit weer een vriendschap komt, zal ik niet dit soort dingen of vakanties met haar plannen. Avondjes uit bijvoorbeeld kan prima, als zij dan niet komt opdagen ga ik gewoon met iemand anders.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Nou ja als er een reden bij staat waarom ze toen der tijd zo deed? Dan kun jij die reden beoordelen en verwerken. En daarna dan bedenken of je weer meer tijd en energie in die relatie wil stoppen. Staat er geen reden bij, en wil je toch duidelijkheid? Spreek dan wat met haar af face to face en vraag het haar. Dan weet je waar je aan toe bent!
||
Citaat:
![]() Hoop voor je dat jou keuze de beste blijkt te zijn! Succes in ieder geval!
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Weer een relatie met haar? Onzeker en een geschiedenis Tadaada | 8 | 02-05-2005 15:43 | |
Liefde & Relatie |
Ik mis haar Jurroen | 24 | 16-11-2004 18:44 | |
Liefde & Relatie |
Ik mis haar zo... roen | 10 | 17-10-2004 17:07 | |
Liefde & Relatie |
ik mis haar.. Maddan | 25 | 15-07-2003 18:29 | |
Liefde & Relatie |
Ik mis haar... Verwijderd | 7 | 13-05-2003 11:25 | |
Liefde & Relatie |
Ik mis mijn Vriendin van vroeger.. juliettebinoche | 6 | 04-05-2003 12:06 |