Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik kan staand slapen.
![]() |
![]() |
|
Ik kan mijn duimen tegen m'n pols aanleggen van voren (dat kunnen meer mensen) en van achteren (ik ken niemand die dat ook kan)...dus naar de kant van de nagel duwen, tot aan de pols zeg maar. Ik kan de topjes van mn vingers onafhankelijk van de rest van de vinger buigen. En mijn duimen in een hoek van 90 graden zetten de verkeerde kant op. Oh, en mn 'wijsteen' buigen zonder de andere kleine tenen te buigen.
Dus. Zoiets was het geloof ik wel. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik weet ook niet hoe ver gemiddeld mensen hun vingers naar achteren kunnen buigen?
||
Citaat:
![]() ![]() Ik kan in de kleermakers zit, maar dan dat beide voeten bovenop liggen zeg maar en dan lopen op mijn knieën.
||
Citaat:
![]() Verder kan ik niet echt kunstjes. Of ja, ik kan wel goed achterstevoren schrijven, in spiegelbeeld dus.
|
Verwijderd
|
In spiegelbeeld schrijven kan ik ook. En op mijn handen staan terwijl mijn knieholtes op mijn bovenarmen rusten (en mn voeten uiteraard van de grond staan). Dat op je knieën lopen terwijl je in lotuszit zit. Op mijn hoofd + handen staan. Allebei mn benen in de nek lukt niet meer, maar ik kan nog wel mijn voetzolen tegen elkaar zetten en dan m'n hielen op mijn hoofd zetten
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En dat kan ik ook ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Sann en Azèche spreken saaie taal over de nieuwe fb! #1450 Verwijderd | 500 | 07-07-2011 01:51 |