Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 04-07-2011 om 22:00. |
![]() |
||
Citaat:
Sowieso een goed topic, alleen ik zit nu met 'wtf is mijn schrijfstijl eigenlijk ook alweer ja' dus het is misschien ook wel eens leuk om de tegenovergestelde vraag te stellen. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Misschien dat jij had ik verloren
een portemonnee en wij gevonden misschien had ik had jij zien liggen wat geld en dat de ander dan gegeven, misschien had jij een deur was ik gegaan weer terug en jij naar jou jouw huis mijn gevonden ja een portemonnee die is van mij maar misschien het geld van jou of misschien wel helemaal niks jij ik ook niets gevonden en niks gelegd weer terug en ik naar jou en jij naar mij en dan elkaar wel helemaal weer misgelopen. -- Raarrrr om te doen. ![]() Normaal houd ik niet zo heel veel van dit soort rare, onbegrijpbare zinsconstructies, trouwens. ![]() |
![]() |
|
Ik vind het een heel (hele?) leuke gedicht! <3
-- Om de gevestigde orde om te gooien moet je wel dichten, en dat doe ik op dit moment absoluut niet, dus mijn bijdrage aan dit topic komt nog hopelijk.
||
Verwijderd
|
Oh jeetje Azèche je bent in elk geval heel erg geslaagd in het anders dan anders doen.
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
|
Jeetje, wat anders Azèche! Wel geslaagd in die andere vorm, denk ik, hoewel ik meer geneigd ben van je gedichten in jouw stijl te houden. Maar knap dat je überhaupt voor elkaar krijgt om dingen (zo) anders te verwoorden.
En ik bedacht me dat ik misschien ook een gedicht in een totáál andere stijl kon zoeken en die nadoen. Alhoewel het misschien beter en moeilijker is om zelf een andere stijl te verzinnen. |
![]() |
|
![]() |
Zijn er ook woorden waar geen rijmwoorden op te vinden zijn?
Wie weet een rijmwoord op het woord herfst? |
![]() |
|
![]() |
er staat een bloemetje in het gras naar mij te kijken en terwijl ik denk aan hoe het was moet ik er onfortuinlijk aan bezwijken want wat verder staat de das al weer te prijken met iets dat op een dassenvacht moet lijken.
wou dat al een paar dagen proberen, een gedichtje in één doorlopende zin. ik weet niet of het gelukt is of toch teveel op een traditioneel kortgedichtje lijkt. mijn onderwerp is wel anders dat waar ik normaal over schrijf. normaal schrijf ik meestal over de liefde en/of de moeilijkheid van het leven. hier schrijf ik totale onzin (is wel eens leuk, moet ik meer doen) vinden jullie het gelukt of moet ik zoiets niet meer verder proberen (of bestaat dat al lang en ben ik niet origineel ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En onder zijn collega’s was hij ook al niet geliefd. De oude juffrouw Zomer, baas Voorjaar, meester Herfst. Ze riepen driewerf schande, juffrouw Zomer het driewerfst of: Als de blaad´ren vallen in de herfst zijn alle bejaarden op hun sterfst. Beide van Drs. P. ![]() |
![]() |
||
Wikipedia:
Citaat:
|
![]() |
|
|