Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-08-2011, 19:52
Verwijderd
Hallo,

Ik zit echt met een heel groot probleem. 2 Weken geleden liet namelijk een Vriend zijn vriendin een meisje die ze goed kent aan mij zien en sindsdien chat en skype en bellen etc we heel erg veel met elkaar. Ze zeggen ook dat ze smoorverliefd is op mij en ik ben ook op haar verliefd. Het enige probleem is dus dat zij in Brabant woont en ik in Zuid-Holland en van mijn ouders mag ik haar nog geen een keer zien. (ja ik weet dus dat we elkaar nog niet gezien hebben (wel al heel vaak met videochat enzo)). Maargoed ze begrijpen het gewoon niet en ik mag haar zelfs nog geen 1x zien. Nu kan ze misschien begin Oktober naar ons toe komen met haar vriendin, maar ik ben bang dat ik dan niks meer voor haar voel enzo ):. Ik wil haar ook echt niet laten gaan, want ze is gewoon nu heel speciaal voor me.
Please heelp
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-08-2011, 20:00
Verwijderd
Ze is heel speciaal voor je, maar je bent bang dat je begin oktober niks meer voor haar voelt. Echt wel heel speciaal is ze dan wel voor je, hè?
Met citaat reageren
Oud 25-08-2011, 20:07
Verwijderd
Citaat:
Ze is heel speciaal voor je, maar je bent bang dat je begin oktober niks meer voor haar voelt. Echt wel heel speciaal is ze dan wel voor je, hè?
Ja ik bedoelde het anders. Van dat we dan niet meer leuk kunnen chatten. Het spijt me ik had dat er niet bij moeten zetten :$ maar ik bedoelde gewoon dat dat echt nog heel lang duurt enzo.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2011, 20:09
Verwijderd
Als je van je ouders niet een dagje naar daar mag, zul je geduld moeten hebben.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2011, 20:33
EZBlade
EZBlade is offline
En wat is dat maandje nou op een mensenleven? Een maand is zo voorbij.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2011, 18:23
x_Liselotte
x_Liselotte is offline
Ha Flaab123 (Originele naam.),

Je kent haar twee weken... geef het gewoon wat tijd.
Als jullie voor elkaar bestemd zijn (enzo...), dan komt het heus wel goed! (Diep he! -- Maar vast waar. (A))

Trouwens, in het echt vallen mensen vaak tegen hoor! =) Klamp je niet teveel vast aan dit idee. Ik spreek uit ervaring. Maar ach, al doende leert men. Of zoals mijn moeder zou zeggen: Door schade en schande wordt men wijs. =D

Sterkte... enne vergeet nooit: Over het algemeen zijn ouders wel verstandig en leuk. (Die van mij wel in elk geval!)
Met citaat reageren
Oud 26-08-2011, 18:27
x_Liselotte
x_Liselotte is offline
P.S. Hoe zit het eigenlijk met dat meisje waar je al drie jaar zo smoooorverliefd op was in april? Dat is ook overgegaan toch! (Ik dacht -- Om je weer even blij te maken!)
Met citaat reageren
Oud 26-08-2011, 18:32
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Wat een wijze woorden!!! Het is inmiddels alweer bijna oktober.. overigens ken je haar nog maar twee weken dus er kan nog zoveel gebeuren. Gewoon geduld hebben . Als het echt speciaal is zien jullie elkaar echt nog wel
Met citaat reageren
Oud 26-08-2011, 21:38
x_Liselotte
x_Liselotte is offline
Citaat:
Wat een wijze woorden!!! Het is inmiddels alweer bijna oktober.. overigens ken je haar nog maar twee weken dus er kan nog zoveel gebeuren. Gewoon geduld hebben . Als het echt speciaal is zien jullie elkaar echt nog wel
Ik neem aan dat het op mijn woorden slaat! Bij deze vind ik je aardig enzo!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten