Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-01-2004, 23:42
~Love Angel~
~Love Angel~ is offline
Ik zou grag willen weten wat jullie in zo'n situatie zouden doen.
Ik heb nu 2 jaar een vriend.
Ik heb hem leren kennen via het internet hij syrisch (christen) en ik nederlands hij woont 195 km van mij vandaan. ik in waalwijk hij in Enschede.
na een half jaar is hij bij mij en mijn ouders komen wonen omdat zijn ouders moeilijk deden over ons.
Na 1 jaar wou die terug (nu 4 maanden geleden) en is die weer daar gaan wonen hij had mij beloofd dat die elk weekend hier mocht komen enzo.
Maar nu 4 maanden later mag hij het dus niet van zijn ouders ze willen hebben dat hij in het weekend werkt en mij niet ziet.
Nu hebben we dus elke keer ruzie om de kleinste dingen over hoe hij is en hoe ik ben.
Hij speelt de hele dag een spel gaat pas heel laat slapen en als ik dan op msn kom en vraag of die gewoon met mij wil praten en niet met het spel bezig wilt zijn wordt die kwaad.
Ik zou graag willen weten of jullie door zouden gaan met deze relatie of er mee zouden stoppen.
Want ik zie het allemaal niet meer zitten
alvast bedankt
Oud 31-01-2004, 23:58
Verwijderd
1. Alle knelpunten op een rijtje zetten. (op papier)
2. Praat met hem over die knelpunten.
3. Trek je conclusies uit dat gesprek.

Ik bedoel dus geen msn of telefoongesprek. Gewoon ergens ontmoeten en een uurtje babbelen.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 00:25
~Love Angel~
~Love Angel~ is offline
ja dat doen we ook wel eens maar als we elkaar dan zien dan praten we niet of maar heel even en dan zeggen we dat we er aan werken maar elke keer krijgen we weer ruzie
Oud 01-02-2004, 08:50
Maarten
Maarten is offline
Hij is gewoon verslaafd aan dat spel en hij beseft dit niet. Ik zou goed met hem er over praten en als hij boos blijft worden zou ik er een punt achter zetten want je wordt inderdaad gestressed als je hele dag achter de computer zit een spelletje te spelen alleen hij beseft dit niet

Het is echt niet goed voor je gedrag als je zoveel speelt, het is niet goed voor je toekomst (ik weet niet hoe oud hij is). Ik speel heel af en toe ook spelletjes maar heb tijdens middelbare school ook redelijk wat afgegamed (mocht naar WCG toe, Eurocup) en speel nu eigenlijk nooit meer omdat ik geen zin heb dat het zo een groot deel van mijn leven inneemt. In plaats daarvan ben ik heel veel gaan sporten en ik vind het wel prettig eigenlijk. Je denkt echt niet helderder als je zoveel spelletjes speelt.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 09:08
Auryon
Auryon is offline
Citaat:
~Love Angel~ schreef op 01-02-2004 @ 01:25:
ja dat doen we ook wel eens maar als we elkaar dan zien dan praten we niet of maar heel even en dan zeggen we dat we er aan werken maar elke keer krijgen we weer ruzie
Je moet toch met hem proberen te praten hoor. Als je niet praat in een relatie, dan ga je altijd problemen hebben als er zo iets foutzit. Praten is de basis...

Probeer het heel voorzichtig aan te brengen dat je het wel leuk zou vinden dat je hem wat meer zou zien. Wijs hem niet op zijn fouten, daar komt ie zelf wel achter. Mannen voelen zich soms wel eens aangevallen als je hen op hun fouten wijst. Ze moeten het idee hebben dat ze dat zelf ontdekt hebben dat ze fout zaten. (hoewel ik zelf wel het liefste heb dat mijn vriendin gewoon alles tegen mij zegt...). Kom gewoon eens met een leuk ideetje om te doen in het weekend. Een gezellig uitstapje met z'n tweeën.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 10:36
Luna
Luna is offline
(Waarom wilde hij opeens terug naar zn ouders?)

Als hij geen zin/tijd heeft om zich in te zetten voor jullie relatie en boos wordt als jij even om aandacht vraagt dan zou ik hem eens vragen wat ie van jullie relatie verwacht, waar hij denkt dat het naartoe zal gaan. Als hij jou niet wil begrijpen als je uitlegt dat jij ook graag wat aandacht wil dan zou ik er mn vraagtekens bij hebben.
Oud 01-02-2004, 10:43
Verwijderd
Ik zou ermee stoppen. Zo'n afstand lukt niet, ouders werken tegen en hij gedraagt zich nog lomp ook. Wat een sukkel. Lozen die hap.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 11:22
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 01-02-2004 @ 11:43:
Ik zou ermee stoppen. Zo'n afstand lukt niet, ouders werken tegen en hij gedraagt zich nog lomp ook. Wat een sukkel. Lozen die hap.
en daarbij ben je zelf nog 18 ga lekker met je vriendinnen op stap en achter de jongens aan
Met citaat reageren
Oud 01-02-2004, 13:37
~Love Angel~
~Love Angel~ is offline
bedankt voor de reacties.
Het is moeilijk om iemand los te laten waarom je veel geeft.
Hij heeft natuurlijk wel voor 1 jaar zijn ouders verlaten voor mij en hij wilde terug omdat hij zijn ouders en broertjes miste.
Maar bedankt voor de reacties ik heb er zeker wel wat aan thnx
Oud 01-02-2004, 15:06
teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Bekijk je signature..............
En ga vervolgens eens goed nadenken. Klopt je signature of twijfel je heel erg.

Maar het is begrijpelijk dat hij z'n ouders miste. Hij zal ook nog wel niet zo heel oud zijn en als je een goede band hebt met je ouders dan is het niet gemakkelijk om ze zo lang te verlaten.
Z'n ouders staan best wel in de weg voor jullie relatie en de afstand maakt het er ook niet bepaald makkelijker op. Ik denk dat z'n gamen slechts een periode is zoals het ook bij DigiTracker is geweest.
Ik denk dat er wel mogelijkheid is om bij elkaar te blijven, maar dan moet je wel alles voor jezelf goed op een rijtje zetten en kijken of het het voor jou ook waard is. En vervolgens zal je er met hem goed over moeten praten. Maar het lijkt me wel een teken dat jullie er allebij aan willen werken (doe dat dan ook en maak niet steeds ruzie).

Het is trouwens leuk om contact te hebben via MSN, maar MSN is zeker niet alles. Computers lijken mij iig niet echt bevordelijk voor een relatie.
Oud 02-02-2004, 19:59
Verwijderd
Citaat:
~Love Angel~ schreef op 01-02-2004 @ 01:25:
daar is stap 3 voor ontworpen: trek je conclusie.
Jullie zeggen dat je eraan gaan werken maar krijgen ruzie/ doen helemaal niets. conclusie: dit is een hopeloze situatie, wegwezen.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2004, 20:15
Faery
Faery is offline
Kiezen tussen veelvuldige goedmaakseks of het gewoon uitmaken.
Oud 02-02-2004, 20:54
snoodaard
snoodaard is offline
Faery lult uit z'n nek, eerst veelvuldige goedmaakseks en hem dán dumpen, kijken waar zijn god dan is
Oud 03-02-2004, 07:30
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Volgens mij heb jij moeite om in te zien hoe hij is. Hij komt bij mij over als een botte lul die bijna alleen maar aardig is als jij hem recht in zijn ogen kijken (en dus niet vanaf een afstand) en alleen bent met hem.
Door die goede momenten heb je moeite om zijn andere kant onder ogen te zien en verlang je steeds terug naar die andere momenten. Je hoopt dat het weer goed komt omdat je weet hoe het kan zijn.
Ik denk dat je het beter uit kan maken. Een vriend die zo reageert als jij hem graag wilt spreken is géén goede vriend. Mijn vriend zou zoiets nooit doen. En zeker na zo'n lange tijd samen te zijn, zou ie je moeten kennen en ook wat voor je over moeten hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten