Advertentie | |
|
![]() |
|
(Waarom wilde hij opeens terug naar zn ouders?)
Als hij geen zin/tijd heeft om zich in te zetten voor jullie relatie en boos wordt als jij even om aandacht vraagt dan zou ik hem eens vragen wat ie van jullie relatie verwacht, waar hij denkt dat het naartoe zal gaan. Als hij jou niet wil begrijpen als je uitlegt dat jij ook graag wat aandacht wil dan zou ik er mn vraagtekens bij hebben.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
bedankt voor de reacties.
Het is moeilijk om iemand los te laten waarom je veel geeft. Hij heeft natuurlijk wel voor 1 jaar zijn ouders verlaten voor mij en hij wilde terug omdat hij zijn ouders en broertjes miste. Maar bedankt voor de reacties ik heb er zeker wel wat aan thnx
|
Bekijk je signature..............
En ga vervolgens eens goed nadenken. Klopt je signature of twijfel je heel erg. Maar het is begrijpelijk dat hij z'n ouders miste. Hij zal ook nog wel niet zo heel oud zijn en als je een goede band hebt met je ouders dan is het niet gemakkelijk om ze zo lang te verlaten. Z'n ouders staan best wel in de weg voor jullie relatie en de afstand maakt het er ook niet bepaald makkelijker op. Ik denk dat z'n gamen slechts een periode is zoals het ook bij DigiTracker is geweest. Ik denk dat er wel mogelijkheid is om bij elkaar te blijven, maar dan moet je wel alles voor jezelf goed op een rijtje zetten en kijken of het het voor jou ook waard is. En vervolgens zal je er met hem goed over moeten praten. Maar het lijkt me wel een teken dat jullie er allebij aan willen werken (doe dat dan ook en maak niet steeds ruzie). Het is trouwens leuk om contact te hebben via MSN, maar MSN is zeker niet alles. Computers lijken mij iig niet echt bevordelijk voor een relatie.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jullie zeggen dat je eraan gaan werken maar krijgen ruzie/ doen helemaal niets. conclusie: dit is een hopeloze situatie, wegwezen. |
![]() |
|
![]() |
Volgens mij heb jij moeite om in te zien hoe hij is. Hij komt bij mij over als een botte lul die bijna alleen maar aardig is als jij hem recht in zijn ogen kijken (en dus niet vanaf een afstand) en alleen bent met hem.
Door die goede momenten heb je moeite om zijn andere kant onder ogen te zien en verlang je steeds terug naar die andere momenten. Je hoopt dat het weer goed komt omdat je weet hoe het kan zijn. Ik denk dat je het beter uit kan maken. Een vriend die zo reageert als jij hem graag wilt spreken is géén goede vriend. Mijn vriend zou zoiets nooit doen. En zeker na zo'n lange tijd samen te zijn, zou ie je moeten kennen en ook wat voor je over moeten hebben. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
verliefd;maar beste vriend ook annoniem130809 | 5 | 17-08-2009 10:11 | |
Liefde & Relatie |
Wat te doen met beste vriend? Noddy | 33 | 29-11-2008 14:49 | |