Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-07-2010, 17:18
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Nu de vakantie weer voor de deur staat en ik er eigenlijk een nodig heb om onze huurauto op te halen ben ik op zoek naar een creditcard en ben ik benieuwd naar jullie ervaringen. Ik heb een betaalrekening bij de ING (volgens mij heb ik daar gewoon een betaalpakket) en bij de Rabobank heb ik het totaalpakket waarbij je volgens mij zonder extra kosten een creditcard kan aanvragen. Klopt dat? Verder ben ik erg benieuwd naar hoelang het duurt vanaf het moment dat je er daadwerkelijk een aangevraagd hebt totdat je hem in huis hebt. Ik verwacht geen problemen met BKR enzo aangezien ik alleen een studieschuld heb en verder niets, heb een fulltime baan, etc.

Ik wil hem voor m'n vakantie het liefst al hebben want voor het ophalen van onze huurauto heb ik hem nodig. We hebben die wel betaald met de creditcard van m'n schoonvader maar nu blijkt dat je dat ding ook daar moet kunnen tonen en ik weet niet of hij het zo tof vind als wij zijn creditcard meenemen.
Oud 13-07-2010, 17:42
Verwijderd
Ik heb destijds een totaalpakket bij de Rabobank genomen, zonder creditcard. Maar voor de vluchten die ik wilde boeken, bleek dat toch wel makkelijk te zijn. Dus heb ik het zonder meerkosten erbij gekregen. Duurde bij mij een week voor ik hem had.
Oud 13-07-2010, 21:38
Adore
Adore is offline
Toen ik mijn studentenrekening bij de ABN om liet zetten naar een starterspakket (young professional, jeee), kon ik gratis voor een creditcard kiezen. Ik heb het niet gedaan, maar volgens mij zou het nog gemakkelijk lukken. Volgens mij vinden banken het weinig een probleem als je een creditcard wil, en het zal bij jou ook wel loslopen als je alleen een studieschuld hebt.
Oud 14-07-2010, 09:12
Verwijderd
Ze kijken naar je inkomen, want ze willen uiteraard niet al te veel risico lopen. Toen ik de creditcard aanvroeg, had ik nog geen vast contract. Dus ze hebben echt even moeten dubben. Want net student af, én ZZP'er vonden ze niet echt relaxed. Uiteindelijk hebben ze mijn hele bank verleden nageplozen, om te kijken hoe ik met geld omging... En dat bleek positief doorslaggevend.
Oud 20-07-2010, 11:44
Mara
Mara is offline
Ik ben student met studieschuld en een bijbaantje, en ik kreeg zonder problemen een creditcard bij ABN Amro. Aangevraagd via internet, papieren thuis gekregen, getekend en teruggestuurd en iets van 1,5 daarna had ik 'm. In totaal duurde 't iets van 2,5 week.
Oud 21-07-2010, 09:31
Nina55
Nina55 is offline
Heb een creditcard van de Rabobank, was toen ook handig voor in het buitenland. Geloof dat ie iets van zes euro per kwartaal kost...
Oud 21-07-2010, 09:51
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Had eerst een studentencreditcard via de ABN Amro (toen ik daar nog een studentenrekening had lopen). Die kon ik zo aanvragen zonder veel gedoe. De enige restricties waren: - een limiet van maximaal 1000 euro en - een maal per maand direct terugbetalen (terugbetaling in termijnen was niet mogelijk).
Nu heb ik een Young Professional pakket en daarbij zit een creditcard inbegrepen. Weet niet wat hier de voorwaarden voor zijn, want ik heb hem gewoon gehouden zoals ik hem al had. Lekker makkelijk
Oud 21-07-2010, 20:27
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb er een aangevraagd bij ING, had vorige week donderdag de aanvraagformulieren op de post gedaan en gisteren had ik een brief thuis dat m'n aanvraag goedgekeurd is en ik binnen twee weken m'n pasje en codes enzo ontvang, best snel Dan is ie er gelukkig nog voor m'n vakantie
Oud 24-07-2010, 20:08
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb mijn creditcard uiteindelijk 15 juli aangevraagd en vandaag, de 24e heb ik alles binnen en hem geactiveerd dus erg snel! Kan ik nu lekker hotelletjes boeken en zonder problemen onze huurauto ophalen
Oud 03-08-2010, 07:13
wila42
wila42 is offline
Voor degenen die geen creditcard kunnen krijgen,en wel een auto willen huren,o.i.d.
Bestaan er ook prepaidcards, hier zet je geld op,en je kan alleen opmaken wat erop staat.
Voorbeelden,Moneybookers,Netteller etc..
Oud 24-09-2010, 12:37
Verwijderd
is de moneybooker er in kaartvorm?
Oud 25-09-2010, 10:18
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
ik heb mn creditcard als 3 jaar ofzo, van de ING.
Oud 25-09-2010, 22:40
Verwijderd
Citaat:
is de moneybooker er in kaartvorm?
Ik heb een creditcard van moneybookers, werkt perfect
Oud 26-09-2010, 10:22
Verwijderd
Dat is de vraag niet.
Oud 01-09-2011, 15:02
Bredanaar
Bredanaar is offline
Citaat:
Dat is de vraag niet.

Bij Moneybookers kun je idd een creditcard aanvragen, je moet er alleen wel zelf van te voren geld op storten en het werkt perfect!
Oud 01-09-2011, 15:51
Verwijderd
Het is up, en triest genoeg is hiermee nog steeds de vraag niet beantwoord.

Ik vermoed dat de vraag van TS echter wel al een tijdje beantwoord is, dus hier gaat een slotje op.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten